LG 27GL83A, BenQ XL2411Z, tangentbord, mus.

Permalänk

LG 27GL83A, BenQ XL2411Z, tangentbord, mus.

Jag säljer av lite saker då jag gjort en del uppgraderingar.

1. BenQ XL2411Z, 1920x1080, 144Hz.
Ljusstark TN-panel. Kanonfint skick! Behöver ingen närmare introduktion tror jag? Inga döda pixlar, inga repor på displayen. Pyttesmå repor enligt bilder på ram och fot. DVI-sladd för 144Hz medföljer. Kartong finns kvar.

- 900 kr el. högstbjudande.

2. LG 27GL83A, 2560x1440, 144 Hz, IPS, 10-bit (nåväl, 8+2 FRC iaf.).
Denna tänker jag egentligen lämna tillbaka till El-Giganten eftersom jag fastnade mer för en annan skärm jag köpte, men kollar först om någon här vill köpa den för en liten rabatt jämfört mot att beställa en ny (jag köpte den under 20-årsjubileumet). Detta exemplar har (enligt mig) ingen backlight bleed alls och endast lite IPS glow i hörnen. Kvitto finns givetvis, endast testad några timmar.

- 4300 kr el. högstbjudande.

3. Tangentbord: HyperX Alloy Core RGB.
Fräscht och välskött med massor av färgval. Fästet för Space-knappen är lagat och fungerar utmärkt.

- 200 kr el. högstbjudande.

4. Mus: HyperX Pulsefire Core. 1000Hz, 6200 DPI, RGB.
Grymt skön, ganska hög (41 mm) mus, 87g. Fint skick.

- 100 kr el. högstbjudande.

Varor kan skickas mot frakttillägg (Schenker) men upphämtning prioriteras. Betalning sker endast via Swish för skärmarna, kontanter går bra för resten.

Jag förbehåller mig rätten att välja vem jag vill sälja till och till vilket pris, eller att inte sälja varorna alls.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"What sharp little eyes you've got"

Permalänk
Medlem

Köper gärna skärm 1 för 900 och hämtar

Eventuellt även mus och tangentbord (är till en kompis barn så måste kolla om de även vill ha musen och tangentbordet)

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

Noterat!

Visa signatur

"What sharp little eyes you've got"

Permalänk

Intresserad av tgb + mus om det finns kvar.

Mvh

Permalänk
Skrivet av benknackan:

De finns kvar!

Mvh

Visa signatur

"What sharp little eyes you've got"

Permalänk
Medlem
Skrivet av XerxesYngve:

När har du tänkt avsluta?

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

När har du tänkt avsluta?

Vid ett bud jag är nöjd med

Just nu har jag 250kr + frakt på tangentbord och mus
En säljare erbjöd 900kr för BenQ men har inte hört något mer där. (Edit, såg nu att det var du )
LG:n är tillbakalämnad.

Jag skickar nog kringutrustningen till en köpare på torsdag om inga andra bud kommer in, har ingen brådska att sälja något men det är kul om köparen slipper vänta alltför länge.

Visa signatur

"What sharp little eyes you've got"

Permalänk
Medlem
Skrivet av XerxesYngve:

Vid ett bud jag är nöjd med

Just nu har jag 250kr + frakt på tangentbord och mus
En säljare erbjöd 900kr för BenQ men har inte hört något mer där. (Edit, såg nu att det var du )
LG:n är tillbakalämnad.

Jag skickar nog kringutrustningen till en köpare på torsdag om inga andra bud kommer in, har ingen brådska att sälja något men det är kul om köparen slipper vänta alltför länge.

Min vän är fortfarande intresserad av skärmen om det går att få till en affär i närtid eventuellt även mus och tangentbord, men de får titta på de när de kommer och hämtar skärmen isf

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

Allting sålt. Tack JohanFlodqvist för en smidig affär!

Visa signatur

"What sharp little eyes you've got"