Permalänk
Medlem
Skrivet av Fahla:

Köpt mig mitt första TKL/trådlöst tangentbord.
Slog på stort och köpte mig ett Logitech G915 TKL.
Blev kärlek vid första ögonkastet och beröring.
Tangentbord

Grymt fint tangentbord, jag har själv den fullstora varianten

Verkligen vardagslyx!

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stig45:

Alla mina som lämnat in de senaste åren har pajat strax efter 50 000 tim drifttid.. mln 50-60kH...

Kommentaren ovan var ett dåligt försök till humor eftersom den jag svarade på skrev GB istället för TB

Permalänk
Medlem

Jag har idag beställt lite nya delar till mina datorer...Mera minne 2x8 Gb 3200gHz, Nätagg Fractal Design 650w
Vattenkylare 240mm...få se vad som passar...ligger på minus när det gäller Grafikkort...Inget bra till bra pris...
Får se vilken läda det hamnar i.....

Permalänk
Medlem

Spelade lite Witcher 3 i 2560x1440 med det mesta på Ultra och maxade ur refreshen på skärmen.. 165Hz. Asus RTX 3090 TUF, rätt brutalt kort.

Permalänk
Medlem

Min svarta Define S är färdigmonterad idag...(i5, ROG Z270, M.2 SSD 480Gb, 16Gb minne, HD 7970 8Gb, mm)
Får se om den startar...ska prova senare idag...
Den funkar...Win10 PRO

Permalänk
Medlem

Min Vita Define S har fått lite nya delar idag...är det någon mera än jag som har en vit Define S?
Jag har jag bytt SSD M.2 WD Black 256Gb mot en Corsair M.2 MP510 480Gb samt ominstallerat Win10 PRO
Och bytt en mekanisk 1Tb WD Gold mot en Samsung 750 EVO 250GB som D: inte så stor men det räcker.
Nu är det vibrationsfritt...

Permalänk
Permalänk
Medlem

Min Define 7 ska få ny kylare & nätaggregat
Från Luft CoolerMaster Hyper 212 Black Edt. till Vatten AeroCool Pulse L240F
Från Seasonic FOCUS Plus 750W Gold till Fractal Design Edison M 650W (Seasonic byggd)
Kanske lite mera minne också 4x8Gb DDR4 3200Mhz