Permalänk
Medlem

Billiga oöppnade GSX 1000

Tjenare har fem stycken oöppnade GSX 1000 kvar som jag tänkte sälja nu när min dator gett upp. Nypris för de I dagsläget är 2549kr men jag säljer de för 1300kr styck. De är inköpta i mars genom elgiganten så de har 1 år och 5 månaders garanti kvar. Priset är dessvärre bestämt och går inte att sänka, enda skillnaden i pris som kan ske är om ni vill ha paketet spårbart och försäkrat hos postnord då kostar det 80kr extra, annars står jag för frakten och summan hamnar på 1300kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Får man fråga varför du har 5 oöppnade GSX1000? Man blir ju nyfiken.

Visa signatur

5900x
RTX 2070
96 GB DDR4
1TB SSD 6TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av ludde127:

Får man fråga varför du har 5 oöppnade GSX1000? Man blir ju nyfiken.

Om du kollar tidigare har han försökt kränga av dom X antal gånger innan Antagligen har han väl fått tag på ett gäng under en rejäl rea gissar jag på.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

Om du kollar tidigare har han försökt kränga av dom X antal gånger innan Antagligen har han väl fått tag på ett gäng under en rejäl rea gissar jag på.

Det stämmer det

Permalänk
Medlem
Skrivet av ludde127:

Får man fråga varför du har 5 oöppnade GSX1000? Man blir ju nyfiken.

De var <999kr på t.ex. Elgiganten i våras/sommaren utan att det uppdaterades i Prisjakt och därmed ser prishistoriken inte rätt ut.

Men det är väl samma som alla 3070 som finns på begmarknaden för 2000kr mer än vad de köpt dem för, bara skita i att köpa tänker jag, den personens förlust.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuuFi:

De var <999kr på t.ex. Elgiganten i våras/sommaren utan att det uppdaterades i Prisjakt och därmed ser prishistoriken inte rätt ut.

Men det är väl samma som alla 3070 som finns på begmarknaden för 2000kr mer än vad de köpt dem för, bara skita i att köpa tänker jag, den personens förlust.

Vad hårt vid hjärtat du värkar ta det, det som du säger det bara inte köpa men du bör förstå att även om jag hade fått dem gratis betyder det inte att du ska få dem gratis. inköpspriset kommer inte reflektera sälj priset så är det bara, det bara använda hjärnan lite. Man kollar på hur marknaden ser ut för att veta vad dem kostar. Dem kostar och har kostat 2549kr ett längre tag nu så då är det så marknaden ser ut. Förstår inte gratis mentaliteten vissa har på sweclockers där dem hoppas dem kan få allt för 100kr för det ska vara värt det. 3070s går inte heller att jämföra då det scalpers som tagit medans det jag säljer fortfarande finns på marknaden, jag va snabb nog och tog del av ett erbjudande som varade i någon timme och köpte till mig själv då jag velat ha en länge samtidigt så köpte jag några till som Lika gärna kan gå till andra. Annars om du vill köpa för 2549kr som det ser ut på marknaden så kan du göra det men du kommer aldrig få det för det priset det brukade vara på sluta dagdrömma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuuFi:

De var <999kr på t.ex. Elgiganten i våras/sommaren utan att det uppdaterades i Prisjakt och därmed ser prishistoriken inte rätt ut.

Men det är väl samma som alla 3070 som finns på begmarknaden för 2000kr mer än vad de köpt dem för, bara skita i att köpa tänker jag, den personens förlust.

Du får nog ta och gå till köp, säljes skänkes Facebook sidor sen filtrera till skänkes kategori för att få fram den optimala marknaden enligt ditt ekonomiska tänkande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DunderFarre:

Vad hårt vid hjärtat du värkar ta det, det som du säger det bara inte köpa men du bör förstå att även om jag hade fått dem gratis betyder det inte att du ska få dem gratis. inköpspriset kommer inte reflektera sälj priset så är det bara, det bara använda hjärnan lite. Man kollar på hur marknaden ser ut för att veta vad dem kostar. Dem kostar och har kostat 2549kr ett längre tag nu så då är det så marknaden ser ut. Förstår inte gratis mentaliteten vissa har på sweclockers där dem hoppas dem kan få allt för 100kr för det ska vara värt det. 3070s går inte heller att jämföra då det scalpers som tagit medans det jag säljer fortfarande finns på marknaden, jag va snabb nog och tog del av ett erbjudande som varade i någon timme och köpte till mig själv då jag velat ha en länge samtidigt så köpte jag några till som Lika gärna kan gå till andra. Annars om du vill köpa för 2549kr som det ser ut på marknaden så kan du göra det men du kommer aldrig få det för det priset det brukade vara på sluta dagdrömma.

Jag tar det inte hårt, jag svarade med lite fakta då någon annan undrade, du får gärna sätta 5000kr som pris om du vill.

Permalänk
Medlem

Bjuder en tusing för 1st

Permalänk
Medlem
Skrivet av archen:

Bjuder en tusing för 1st

Som det står i inlägget så är priset fast

Permalänk
Medlem

Då var det 1 dac/amp kvar