ASUS GeForce RTX 2060 6GB DUAL EVO

Permalänk

ASUS GeForce RTX 2060 6GB DUAL EVO

Lyckades få tag i ett RTX3070 så säljer därför mitt mild använda "ASUS GeForce RTX 2060 6GB DUAL EVO" inköpt 2019-09-30 på Webhallen. Kvitto finns och bör även ha lådan tillgänglig (men kan inte lova detta).

Kan hämtas i Stockholm (Sollentuna eller på söder) eller skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan ge 2000:- och hämta på söder

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

2100:- + hämtning

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

Kan ge 2000:- och hämta på söder

Skrivet av chrippe7:

2100:- + hämtning

Tyvärr kickade precis de skärpta restriktionerna in och mitt kontor (på söder) stänger ner, så det alternativet är inte lika aktuellt.
Någon av er som kan hämta upp det i Sollentuna eller annat närliggande? Det bumpar i så fall upp er på priolistan

Avvaktar också gärna högre bud under helgen då jag också faktiskt ska installera det nya kortet och plocka ut det gamla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av scratchcard:

Tyvärr kickade precis de skärpta restriktionerna in och mitt kontor (på söder) stänger ner, så det alternativet är inte lika aktuellt.
Någon av er som kan hämta upp det i Sollentuna eller annat närliggande? Det bumpar i så fall upp er på priolistan

Avvaktar också gärna högre bud under helgen då jag också faktiskt ska installera det nya kortet och plocka ut det gamla.

Bor på Norra sidan själv så mitt var Sollentuna i åtanke

Permalänk
Medlem

2300kr + frakt

Permalänk

2150 + kan hämta när som

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk

2500kr + frakt ?

Permalänk

2300 + hämtar

Visa signatur

9600k gtx 1080