Rösta på årets medlem, moderator och testpilot

Permalänk
Melding Plague

Rösta på årets medlem, moderator och testpilot

Efter nomineringsprocessen är det nu dags att gå rösta. Vilka är värdiga vinnare i respektive kategori?

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Mest kunniga medlems pollen saknar dolt resultat

inte längre
Permalänk
Medlem

Då säger jag grattis @laxpudding, @loevet och @emilakered för era "honorable mentions"!
Vill även lägga till @Jacob som vi alla saknar!

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem
Skrivet av joca2513:

Mest kunniga medlems pollen saknar dolt resultat

Det är mindre av en omröstning och mer av en "reality-check"

Visa signatur

Min favorit bland "e-nummer" är 948 <3

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Nauie:

Det är mindre av en omröstning och mer av en "reality-check"

haha, ja var det en jag skulle faila att flagga som gömt så var det ju tur att det var den

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Bra upplägg! Var ju lätt att delta i omröstningen

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

@UndaC

Känner mig lite kränkt av att få heta Sveclockarn i pollen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

haha, ja var det en jag skulle faila att flagga som gömt så var det ju tur att det var den

Men du kan inte luta dig på "ny på jobbet" allt för länge Tror inte många såg det dock :).

Visa signatur

Min favorit bland "e-nummer" är 948 <3

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Sveklockarn:

@UndaC

Känner mig lite kränkt av att få heta Sveclockarn i pollen.

Ajdå, nu har jag okränkt dig iaf genom att rätta till det hoppas jag

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nauie:

Men du kan inte luta dig på "ny på jobbet" allt för länge Tror inte många såg det dock :).

Jag såg, jag såg.. Måste ju tala om, det är vik.... Inte det nähä.
Då är jag kränkt vilket man också ska va... Inte det heller, vafan.

Det är fredag och snart helg i alla fall 😂

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Viking

Blir nöjd om jag ens får en röst som årets medlem.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Blir nöjd om jag ens får en röst som årets medlem.

Lite grovt men det är ju ändå fredag... ett så kallat "mercy fuck" med andra ord?

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

@UndaC

Känner mig lite kränkt av att få heta Sveclockarn i pollen.

Haha jag känner igen det där, tydligen är stora och små bokstäver inte så viktigt @uNDAc?

Permalänk
Viking
Skrivet av twit:

Lite grovt men det är ju ändå fredag... ett så kallat "mercy fuck" med andra ord?

Haha, förväntade mig inte en nominering.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

Blir nöjd om jag ens får en röst som årets medlem.

Rösta på dig själv då så är det ordnat!

Helt paff att jag är med i två kategorier. Lycka till allesammans!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Taskman:

[...]
Vill även lägga till @Jacob som vi alla saknar!

Hoppla, vilken lustig stavning du har på ”vissa”

*gömmer mig för @Jacob*

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Viking
Skrivet av Ozzed:

Rösta på dig själv då så är det ordnat!

Helt paff att jag är med i två kategorier. Lycka till allesammans!

Blir nöjd med 2 röster*

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Hedersmedlem

@Kent är sådär härligt danskt "ett par Tuborg för mycket"-arg hela tiden. Rösten är självklart din <3

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sveklockarn:

@UndaC

Känner mig lite kränkt av att få heta Sveclockarn i pollen.

Skrivet av UndaC:

Ajdå, nu har jag okränkt dig iaf genom att rätta till det hoppas jag

@UndaC hade det inte varit lättare att bara ändrat @Sveklockarn 's namn på forumet..?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

Nu har jag röstat...lycka till alla! Må bästa Sweclockare vinna!

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Tänkte rösta på någon tös men det vimlar ju inte direkt av dom här, varför?

Permalänk

Kanske skall vi nominera årets tös?

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Kanske skall vi nominera årets tös?

Du menar att ovanstående nomineringar inte kan vara en tös?
Vad som gömmer sig bakom tangentbordet är väl ända ganska ointressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Kanske skall vi nominera årets tös?

Skrivet av Triton242:

Du menar att ovanstående nomineringar inte kan vara en tös?
Vad som gömmer sig bakom tangentbordet är väl ända ganska ointressant?

Låter som en idé - Årets "tösapåg" oavsett vem som gömmer sig bakom tangentbordet 🤣
/s

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Überklass:

@Kent är sådär härligt danskt "ett par Tuborg för mycket"-arg hela tiden. Rösten är självklart din <3

När sagda @Kent fått i sig just ett par Tuborg är det helt omöjligt att höra vad han säger. 🇩🇰

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av NordhNet:

Hoppla, vilken lustig stavning du har på ”vissa”

*gömmer mig för @Jacob*

Vaddå, vissa? Alla saknar mig! Eller ja, möjligen inte de jag stängt av, de som avskyr mig för den utomordentliga politikpolicyn som hindrar SweClockers från att bli Flashback 2.0, de jag inte haft exakt samma åsikt som eller som anser att jag beroende på väderleksrapport är en fanboy av AMD/Intel/Nvidia och tycker det är förjävligt att jag inte ändrar i nyheter efter deras ibland högst orimliga lojalitet mot företag.

Med andra ord i stort sett ingen. Fan.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Überklass:

@Kent är sådär härligt danskt "ett par Tuborg för mycket"-arg hela tiden. Rösten är självklart din <3

Skrivet av emilakered:

När sagda @Kent fått i sig just ett par Tuborg är det helt omöjligt att höra vad han säger. 🇩🇰

Jag röstar på @Kent om han tar ett par till Tuborg! Det är bättre det än "ett par", han blir så klängig och närgående, men inte förstår man honom. 🤷‍♂️

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Überklass:

@Kent är sådär härligt danskt "ett par Tuborg för mycket"-arg hela tiden. Rösten är självklart din <3

VADDÅ ARG?!?
Every day is Caps lock-day

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Jacob:

Vaddå, vissa? Alla saknar mig! Eller ja, möjligen inte de jag stängt av, de som avskyr mig för den utomordentliga politikpolicyn som hindrar SweClockers från att bli Flashback 2.0, de jag inte haft exakt samma åsikt som eller som anser att jag beroende på väderleksrapport är en fanboy av AMD/Intel/Nvidia och tycker det är förjävligt att jag inte ändrar i nyheter efter deras ibland högst orimliga lojalitet mot företag.

Med andra ord i stort sett ingen. Fan.

Det är bara att inse att du är ett kalejdoskop av åsiktsläger/korridorer

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Inaktiv

Har röstat på @DavidtheDoom i två kategorier och @Yoshman