RTX 3070 (Dual OC och MSI Gaming X Trio)

Permalänk
Medlem

RTX 3070 (Dual OC och MSI Gaming X Trio)

Halloj,

Gjort en dundertabbe... Beställde hem ett RTX 3070 Dual OC och ett MSI Gaming X Trio från Proshop som kommer nu till veckan (på fraktbil just nu). Gjorde kontrollmätning för att se vilket kort som skulle passa bäst och inser att båda bygger för mycket på höjden (= går ej att stänga luckan). Blir en retur men vill helst undvika att betala frakten så jag säljer korten här för inköpspris eller bud.

Asus Dual OC 6300 kr
MSI Gaming X Trio 6800 kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av xprt:

Om du väljer att inte ta emot paketet så går det automatiskt i retur, vanligtvis efter 2v.

Om jag kommer ihåg rätt så får man betala en avgift då.

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av xprt:

Om du väljer att inte ta emot paketet så går det automatiskt i retur, vanligtvis efter 2v.

Lika bra det så går det automatiskt till rättmätig person i kön.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D - ASUS STRIX B650E-F Gaming - EKWB full custom loop - ASUS STRIX RTX 3090 - Kingston CL36 32GB 6000 MHz DDR5 - Corsair RM850X - Alienware AW3418DW - Lian Li V3000+

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AmpRC:

Lika bra det så går det automatiskt till rättmätig person i kön.

Beror på, skicka e-post till butiken du köpte det ifrån och fråga.
Jag har gjort så ett par gånger och då är det varit helt OK.
Tror snarare att dom tar ut avgift om du inte ens meddelar dom anledning eller liknande så dom inte vet hur dom ska hantera returen.

Permalänk
Medlem

@anon300311, tack för tips! Ska höra med dom!

Permalänk
Medlem

Evga korten bör väl passa in i ditt bygge gissar jag då 👍 blir det problem att skicka tillbaka kortet kan jag säkert vara intresserad 👍

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.