Permalänk
Medlem

SF750 köpes

Tjena,

Förstår att detta nätagg kommer vara omöjligt att få tag på, men värt ett försök! Kom med bud!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har inget till salu men tänkte bara meddela att jag nyss avbokade min bokning hos Webhallen, så det är i alla fall en mindre konkurrent där

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av zorken:

Har inget till salu men tänkte bara meddela att jag nyss avbokade min bokning hos Webhallen, så det är i alla fall en mindre konkurrent där

Tjena!

Var det Webhallen på triangeln i Malmö du bokat till? Jag fick precis sms från dem att mitt nätagg finns att hämta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pnollten:

Tjena!

Var det Webhallen på triangeln i Malmö du bokat till? Jag fick precis sms från dem att mitt nätagg finns att hämta!

Tjena!

Kul, grattis! Nej jag hade gjort en bokning för hemleverans

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av zorken:

Tjena!

Kul, grattis! Nej jag hade gjort en bokning för hemleverans

Tack, har hämtat det nu och kan fortfarande inte fatta att jag fick tag på det. Kanske var ditt i så fall, tack så mycket!