Rösta på årets medlem, moderator och testpilot

Permalänk
Nyhetschef & forumansvar
Skrivet av NordhNet:

Det är bara att inse att du är ett kalejdoskop av åsiktsläger/korridorer

Jag ÄR åsiktskorridoren. Makaroner med knaperstekt falukorv och Heinz ketchup är den bästa maten.

Skrivet av darkshippo:

Har röstat på @DavidtheDoom i två kategorier och @Yoshman

Trodde vi hade något.

Permalänk
Nyhetschef & forumansvar
Skrivet av Taskman:

Då säger jag grattis @laxpudding, @loevet och @emilakered för era "honorable mentions"!
Vill även lägga till @Jacob som vi alla saknar!

Glömde tacka den som gav upphov till mitt högst seriösa svar! Kul att man är saknad, det värmer verkligen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Jag ÄR åsiktskorridoren. Makaroner med knaperstekt falukorv och Heinz ketchup är den bästa maten.
Trodde vi hade något.

Jo, innerst inne så är det du och jag. Jag har ju haft tur att inte bli utkastad av @UndaC . Haft mycket synpunkter vilken riktning Sweclockers tar.

Permalänk
Medlem

@dinoman FTW go Nsk plut =D

Permalänk
Medlem

Kent har iaf ett bra namn...

Moderatorers arbete är som alla underrättelsetjänster... de jobbar i det tysta.. men ingen kan klara sig utan dem..

Permalänk
Medlem

Känner inte igen ett enda namn.. önskar att det kunde vara avatarer med

Kollat aldrig namn i trådar :'(

Permalänk
Medlem

Jag röstar på alla som hjälper till och gör insatser i forumet. Ni är ALLA värda att få var sitt pris.

Därför avstår jag även min röst speciellt när flera som gör minst lika mycket där enbart den ena vinner. Var är pay backen för de som inte vinner? Godtyckligt är min åsikt i alla fall.

Permalänk

Känner heller inte igen något namn, röstade på de som hade "riktigt" namn och lät fina och svenska