Mindre musresning, G pro, S1, svive

Permalänk

Mindre musresning, G pro, S1, svive

Har äntlingen fastnat för en mus så säljer nu dessa:

Zowie divina S1 i mycket gott skick
Tänker mig 513 kr inkl frakt för den.

Logitech G pro wireless i lättare använt skick.
Tänker mug 713 kr inkl frakt.

Sedan har jag ett exemplar svive TITAN M PRO som jag aldrig använt dock så är både denna och logitechen köpt på PS auction så lite spår av användnig finns. Perfekt mus till sonens första set-up eller dylikt. Tänker mig 163 inkl frakt för den eller så kan den fås med för en symbolisk summa vid köp av en annan mus.

XTRFY B4 eller zowie divina camade 2, förbehåller mig rätten att behålla en av dessa, kan fås med vid köp av mus för 100kr respektive 200. Kan självfallet köpas enskilt också.

Om du tycker att du har ett rimligt bud så är det välkommet men säljer till vem, när, om, ja ni vet.

Bara säga till om du vill ha fler bilder så ska jag lösa det.
Vill du hämta upp något så går det att lösa i Sundsvall.

Väl mött✌

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Logitech G PRO - 400kr.

Permalänk
Skrivet av Chrillthebill:

Logitech G PRO - 400kr.

Har redan ett bud på 500+ frakt i pm, men kommer nog inte att släppa den för under 600+frakt

Permalänk

G pro 600kr

Permalänk
Skrivet av Silvertategami:

G pro 600kr

Noterat.
Kommer avsluta budgivningen kl20 på söndag.

Permalänk
Medlem

G PRO

713 kr

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Skrivet av Elfsberg:

G PRO

713 kr

Yes, den är din!

Bara att du skickar iväg ett pm så löser vi resten imorgon i samband att jag avslutar budgivnigen på resten av grejerna.

Permalänk
Medlem

Hej! Är du villig att släppa Camade för 200kr inklusive frakt?