Permalänk

Ryzen 5600x

Ser ut som att jag lyckats komma över 2st av Ryzen 5600x och jag vill därför sälja en utav dom.

Den väntas komma till Webhallen Fridhemsplan på söndag 2020-11-06.

Avhämtning kommer prioriteras och förslagsvis möts vi upp vid webhallen på söndag alternativt måndag nästa vecka.

Budstart: 3290:-

OBS.
Skulle den säljas för mer än vad jag köpte den för kommer det överstigande beloppet att doneras till djurrättsalliansen.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte sälja den alls och allt det där.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

vore det inte smartare att istället nyttja ångerrätten och bespara dig själv tid?

Permalänk

Jag har inte bråttom någonstans och tänkte att det skulle kunna vara kul att hjälpa någon här på sweclockers

Permalänk
Medlem

Fick du tag på båda från samma butik? Tänkte på att de isåfall kanske korrigerar din beställning eftersom nästan alla hade max 1.

Props till dig om du faktiskt tänkte donera till djurrättsalliansen 🍀

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Skrivet av Karate Taco:

Fick du tag på båda från samma butik? Tänkte på att de isåfall kanske korrigerar din beställning eftersom nästan alla hade max 1.

Props till dig om du faktiskt tänkte donera till djurrättsalliansen 🍀

Nej, det är från olika butiker. Däremot fick jag tag i fler men de andra är redan avbokade. Tänkte behålla denna för att se om det gick att göra en rolig grej av det och förhoppningsvis kunna skänka en slant på köpet men vi får väl se hur det går med det. Förstår ju samtidigt att folk blir salty.. men men.

Kanske slutar med att jag avbryter ordern istället.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*mindre resning utförd*

Kommer även in tidigt med en uppmaning, är man inte intresserad av produkten behöver man inte köpa den.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk

Tycket initiativet är riktigt bra, både hjälpa swec:are och djurrättsalliansen! Snyggt @GasCanius

Permalänk
Skrivet av Dubbelklabbe:

Tycket initiativet är riktigt bra, både hjälpa swec:are och djurrättsalliansen! Snyggt @GasCanius

Tack tack!

Permalänk
Medlem

Betalar utgångspris! Och hämtar gärna idag

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Skrivet av ottomanslap:

Betalar utgångspris! Och hämtar gärna idag

Noterat! Som jag skrev så väntas den levereras först på söndag är jag rädd för

Permalänk
Medlem

GasCanius riktigt fint initiativ av dig!

Visa signatur

SPELDATOR
FRACTAL NORTH MESH BLACK ASUS ROG STRIX B550-E GAMING AMD RYZEN 7 5800X3D FRACTAL LUMEN S36 V2 ASUS TUF GEFORCE RTX 3070 8GB GAMING OC G.SKILL TRIDENT Z NEO 32GB 3600MHZ KINGSTON KC3000 M.2 GEN 4 1024GB CORSAIR RM750X

KRINGUTRUSTNING
LG OLED42C2 HP X27Q VORTEX TAB 75 LOGITECH G303 SWECLOCKERS MUSMATTA HEXAGON LOGITECH G PRO X WIRELESS YAMAHA YAS-207

Permalänk
Medlem

3400:- hämtas snarast

Permalänk

3500 kr + frakt. Lyckades inte få en processor nu vid lansering och har väntat flera månader, då mitt förra moderkort och/eller processor dog (troligen mitt AIO system som läckte) och tänkte då vänta till nästa generation Ryzen processorer för att uppgradera istället, men kunde inte ta mig till kassan förrän 15:04 och då var det för sent . Vill inte vänta tills december eller till och med januari så testar här nu istället.

Permalänk
Medlem

3600kr + frakt
Darrenj

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

3600:- avhämtas

Permalänk
Medlem

Kan okså avhämtas!!!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Skrivet av darrenj:

3600kr + frakt
Darrenj

Noterat. Ledande bud! Verkar som att tomten kom tidigt i år då processorn nu finns att hämta ut. Jag kommer att hämta ut den snart men efter det är jag upptagen fram tills ikväll.

Tänkte att vi kör budgivning till kl 19 ikväll och att upphämtning kan ske efter det. Bor på Södermalm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GasCanius:

Noterat. Ledande bud! Verkar som att tomten kom tidigt i år då processorn nu finns att hämta ut. Jag kommer att hämta ut den snart men efter det är jag upptagen fram tills ikväll.

Tänkte att vi kör budgivning till kl 19 ikväll och att upphämtning kan ske efter det. Bor på Södermalm.

Toppen, bor i Vasastan så kan komma direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GasCanius:

Noterat. Ledande bud! Verkar som att tomten kom tidigt i år då processorn nu finns att hämta ut. Jag kommer att hämta ut den snart men efter det är jag upptagen fram tills ikväll.

Tänkte att vi kör budgivning till kl 19 ikväll och att upphämtning kan ske efter det. Bor på Södermalm.

3700

Permalänk
Medlem
Skrivet av GasCanius:

Noterat. Ledande bud! Verkar som att tomten kom tidigt i år då processorn nu finns att hämta ut. Jag kommer att hämta ut den snart men efter det är jag upptagen fram tills ikväll.

Tänkte att vi kör budgivning till kl 19 ikväll och att upphämtning kan ske efter det. Bor på Södermalm.

Har hittat en annan nu för 3,700:-. Om jag kan komma förbi och hämta din köper jag hellre av dig då det är lite närmre. Återkom gärna snarast

Permalänk
Skrivet av Grimhall:

Har hittat en annan nu för 3,700:-. Om jag kan komma förbi och hämta din köper jag hellre av dig då det är lite närmre. Återkom gärna snarast

Jag är påväg tillbaka till Stockholm och är nog framme om typ två timmar.

Permalänk

Har fått bud på 3750:- i priv nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GasCanius:

Har fått bud på 3750:- i priv nu.

Där hoppar jag av.

Permalänk
Medlem

Jag sticka ut nacken- 3800kr.

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/