Mina Logitec G35-lurar håller på att ge upp

Permalänk
Medlem

Mina Logitec G35-lurar håller på att ge upp

Har kört dessa i mååånga år men nu håller de på att ge sig. Är nöjd med allt. Täckta och micken att man fäller upp å ner för på/av är perfekt. Volym via scroll på ena örat Vad finns det för motsvarande lurar idag som jag kan köpa utan att bli missnöjd? Ni som är lite mer insatta än mig. Jag slutade kika på headset efter jag fick mina G35!

Används för gaming och filmtittande i huvudsak. Trådat är helt ok.

Permalänk
Medlem

Det är ingen som har något tips på motsvarande headset? Ser att det finns något G35 att få tag i fortfarande eller har det inte hänt något på typ 8 år som jag haft lurarna?

Permalänk
Medlem

Får väl skriva vilka trådade lurar passar bäst med min 5950X för att någon skall vakna? Jag kan en del hårdvara men just ljud är jag rätt kass på och behöver hjälp från någon som är intresserad och testat lite olika headsets och gärna något motsvarande G35 och vet om det finns bättre idag eller om jag skall rycka en 10 år gammal produkt från Fyndiq, dvs köpa nytt G35?

Permalänk
Medlem

Jag har haft ett antal G35 genom åren, när G533 släpptes uppgraderade jag till dessa. Samma funktioner som G35 men bättre byggkvalité. Även dessa börjar bli till åren så du kan ju kika på G733 som är ganska nya.

Permalänk
Medlem

Tack för input! Hade inte ens koll på vilka som är uppföljare. Så G533 kommer göra jobbet på motsvarande sätt som G35orna då? De var rätt stor prisskillnad upp till G733... är det värt den slanten eller "räcker" G533? Tycker ljudet i G35 är helt ok för spel och Youtube.

Permalänk
Medlem

Skulle köra på g533 om du ändå är nöjd med dina g35. Osäker kring vad g733 gör som ska vara värt 500 kronor till.