Vi har en ny musmatta, en favorit i repris – och en ny omröstning

Permalänk
Medlem
Skrivet av KLIONE:

Kommer det bli sydda kanter på denna version också? Köpte den första utgåvan av den gamla modellen. Blir dock inte använd pga just sydda kanter. Skulle vara smutt om det gick att få utan det men förstår givetvis om det blir allt för komplext.

Kanske skulle haft en poll om det också?

Finns det verkligen något större begär att inte ha sydda kanter? Framdelen på mattor av denna sort brukar ju lossna tokigt mycket om man inte skyddar m sömmar. Jag undrar genuint, vad känns så bra med att skippa en sån fiffig långlivsförsäkran? Känns det som att kanten skavs eller är det något annat?

Själv när jag kollat musmattor på sistone så går allt utan sydda kanter bort direkt.

Permalänk
Medlem

Varför är röstresultaten dolda?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Finns det verkligen något större begär att inte ha sydda kanter? Framdelen på mattor av denna sort brukar ju lossna tokigt mycket om man inte skyddar m sömmar. Jag undrar genuint, vad känns så bra med att skippa en sån fiffig långlivsförsäkran? Känns det som att kanten skavs eller är det något annat?

Själv när jag kollat musmattor på sistone så går allt utan sydda kanter bort direkt.

Ja jag tycker det, men det är individuellt. Det är för att den tiden jag spelar något så är det oftast i tshirt och jag tycker att den sydda minimalt upphöjda kanten nöter på underarmen mycket mer jämförelsevis mot icke sydd kant. Har kört med Steelseries QcK i många år och faktiskt inte varit med om att att kanterna gett vika pga att dom inte kör med sydd kant. =]

Permalänk
Medlem
Skrivet av backspace:

Det blir mer spännande då

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av backspace:

Hade nog glömt sätta slutdatum. Fixar det!

Edit: nej jag är snurrig, slutdatumet är 27e (23:59)
Först då kommer det att synas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Hade nog glömt sätta slutdatum. Fixar det!

Edit: nej jag är snurrig, slutdatumet är 27e (23:59)
Först då kommer det att synas.

När kommer musmattan in i shopen så man kan beställa?

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av mistral86:

När kommer musmattan in i shopen så man kan beställa?

Det är cirka 10 veckors leveranstid och cirka två veckor tills vi beställer så det kommer att dröja ett tag.
Men vi tittar på lite alternativ att trycka en lokal batch snabbare också. Återkommer om det inom två veckor!

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Det är cirka 10 veckors leveranstid och cirka två veckor tills vi beställer så det kommer att dröja ett tag.
Men vi tittar på lite alternativ att trycka en lokal batch snabbare också. Återkommer om det inom två veckor!

Okej tack, då inväntar jag mer info!