Canon EOS 600D + 2 Objektiv och Tillbehör.

Permalänk
Medlem

Canon EOS 600D + 2 Objektiv och Tillbehör.

Säljer en knappt använd Canon 600D + 2 objektiv, 18-55mm IS STM och 55-250mm IS samt alla tillbehör och en ny väska.

Pris: 2200:- inkl frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Vet du hur många bilder kameran tagit totalt?

Visa signatur

Min hemsida - Min YouTube-kanal
[i9 12900K] - [ASUS Prime Z690M-Plus D4 mATX] - [Corsair Vengeance LPX Black DDR4-3600 128GB] - [Cerberus mATX chassi] - [WD Black SN850X 4TB] - [SilverStone SX800-LTI] - [Noctua NH-C14S] - [2 x Huawei MateView 3:2] - [KFA2 RTX 4070 12GB]

Permalänk
Medlem

Ska se om det går att ta reda på, jag återkommer.

Permalänk
Medlem

Hej, shutter count säger 2306.

Permalänk
Medlem

Prisbump till 1900:-

Permalänk
Medlem

Dessa går ju nu för tiden att använda som webcam.
Så funkar fint om någon vill ta sin stream till nästa nivå.
mycket webcam för pengarna

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av jomakr:

Säljer en knappt använd Canon 600D + 2 objektiv, 18-55mm IS STM och 55-250mm IS samt alla tillbehör och en ny väska.

Pris: 2200:- inkl frakt.

Läs hela annonsen här

Intresserad att använda denna som webcam, vad för typ av USB stödjer den? Type-C? Kommer jag behöva ladda den medans den är webcam?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Intresserad att använda denna som webcam, vad för typ av USB stödjer den? Type-C? Kommer jag behöva ladda den medans den är webcam?

Finns adapter att köpa på amazon för 200kr som man trycker in istället för batteri. Du lär väl kunna koppla den till usb c med en adapter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Intresserad att använda denna som webcam, vad för typ av USB stödjer den? Type-C? Kommer jag behöva ladda den medans den är webcam?

Det är vanlig usb, mini eller micro i kameran, kanske finns usb-c adapter vet inte, angående webcam har canon något som heter eos webcam utility men har ej testat det och batteritiden ska räcka tror jag 1 till 1.5 timme.