Quiz: Testa Destiny 2-kunskaperna inför Beyond Light!

Permalänk

12/12. Otroligt missnöjd med expansionen hittills. Hoppas de jobbar på högvarv för att ordna de fel som finns, men i sann Bungie-anda lär det ta 1 år som vanligt.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Augustini:

12/12. Otroligt missnöjd med expansionen hittills. Hoppas de jobbar på högvarv för att ordna de fel som finns, men i sann Bungie-anda lär det ta 1 år som vanligt.

Vad är du missnöjd över?

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Skrivet av ronz:

Vad är du missnöjd över?

Stasis och pvp t.ex. Sån idioti så enbart det är anledning till att sluta spela om de inte ordnar till det fort. Men hur idiotiskt de lagt upp saker på Europa. Spawnar in låååååångt söder ut och all story är längst norr ut. Finns ingen annan anledning mer än att de vill visa upp sin nya omgivning. Väldigt tråkigt nytt content. Sen kan jag inte beskriva hur idiotiskt det här med sunset är. Vapen som man lagt extrema mängder timmar på att grinda är över en natt skräp. Massa småsaker som jag inte kommer på för stunden som förstör upplevelsen totalt. Sen att de ALDRIG lär sig av tidigare releaser. Alltid ospelbart vid release.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Augustini:

Stasis och pvp t.ex. Sån idioti så enbart det är anledning till att sluta spela om de inte ordnar till det fort. Men hur idiotiskt de lagt upp saker på Europa. Spawnar in låååååångt söder ut och all story är längst norr ut. Finns ingen annan anledning mer än att de vill visa upp sin nya omgivning. Väldigt tråkigt nytt content. Sen kan jag inte beskriva hur idiotiskt det här med sunset är. Vapen som man lagt extrema mängder timmar på att grinda är över en natt skräp. Massa småsaker som jag inte kommer på för stunden som förstör upplevelsen totalt. Sen att de ALDRIG lär sig av tidigare releaser. Alltid ospelbart vid release.

Det låter ju inte bra! Jag har inte hunnit lira så mycket än. Stasis känns väl lite sådär. Europa behöver även en spawnpunkt längre norr ut.
Får se när jag lirat mer vad jag tycker
Hur är din prestanda? Tycker spelet flyter på sämre nu än förr. Åtminstone i nya zonen.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

9/12. Har aldrig läst eller hört om spelet annat än reklambanner...

Permalänk
Avstängd

7/12 vet inget om spelet

Visa signatur

There is more stupidity than hydrogen in the universe, and it has a longer shelf life. /Frank Zappa

Permalänk
Quizmaster Malmö 22
Skrivet av Stefflo:

Aldrig spelat eller kollat några videos på men blev ändå 5/12.

Haha samma här! 5/12 jag med 😄

Skrivet av medbor:

Min första 0/12... vet inte vad jag ska säga, men inte riktigt min grej... (ja jag svarade aktivt fel på 2 frågor, men resten var helt okända...)

Men du måste väl ändå vetat vad jordens latinska namn är o någon astronomi fråga?

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Campaigner:

Haha samma här! 5/12 jag med 😄

Men du måste väl ändå vetat vad jordens latinska namn är o någon astronomi fråga?

Jag gissade faktiskt fel på frågan om jorden men vet naturligtvis att det heter Tellus men då jag trodde de menade vad det kallades i spelet så tänkte att det var något av de andra två. Kan ha skumläst frågan ska tilläggas.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10