Okej, det var dumt av mig att inte var tydligare- /s brukar stå för typ end sarcasm på nätforum.
Det var mitt sätt att driva med de som kände att AMD basically borde hängas för SAM då de inte även släpper funktionen för Intel och Nvidia.
Jag tycker absolut inte att något som CUDA är något nvidia behöver öppna, tycker att det är upp till AMD att pusha för att ta andel där om de vill.
Nej, jag vet. Även i teardown där belysningen är väldigt tillfredställande gissar jag att det hela hänger på att det är voxelmodeller för allt så inga alltför komplexa ytor. Har inte testat watchdogs legions än. Har varit väldigts besviken med tidigare watchdogs, gameplay och storymässigt, men får väl bita sura äpplet osv och köpa legions bara för att testa grafiken.
Jo jag är med på att DLSS är här för att stanna, jag uttrycker bara min åsikt som jag tycker jag har rätt till, nämnligen att RT fortfarande inte är en bra upplevelse om man vill spela på annat vis än 60fps- visst att du kan ha bra mycket bättre fps i vissa spel, på vissa ställen och med vissa kort, men jag är inte nöjd med att ha köpt det näst bästa kortet ur Turing familjen och alltid ha upplevelsen att så fort jag slår på RT så blir spelglädjen sämre. Jag säger inte att alla måste hålla med mig och påstår inte att du inte kan få bättre med 3080 osv, jag vill bara uttrycka att jag är missnöjd vilket jag tycker är något jag som konsument borde för göra. DLSS är en sak för sig, men även här tycker jag inte om att det handlar om lösningar som gör utvecklare allt mer beroende på Nvidia/AMD för att kunna få sina spel att lira väl. I mina ögon så är det sådana saker som kommer hindra adoption genom att göra det svårare för mindre utvecklare som har ett litet team och inget namn att bara slänga ihop lite resurser bakom sin ide i unreal engine och köra.
Jag kan ha fel och det kan vara så lätt som att skicka ett par mail till nvidia så får du vad du behöver och får ditt spel analyserade och inbakat i nästa drivrutin, men har då inte sett något annat än AAA-titlar med DLSS än.
Aight sorry hängde inte med på den lilla noteringen