Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk

Nu fick jag mail om att min order skickats från Netonnet! Äntligen kan man lugna ner sig..

Permalänk
Medlem

Beta testa ps5an ordentligt nu innan jag får min i Februari ifrån CDON eller julen 2022 ifrån Webhallen Blir att försöka imorgon på Elgiganten, men har inte stora förhoppningar..

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av glennuendo:

Nu fick jag mail om att min order skickats från Netonnet! Äntligen kan man lugna ner sig..

Yeeeeeeeeees jag med!!

Visa signatur

I5 13600k - 5600 MHz 36 CL Corsair DDR5 - Msi pro z690-a wifi ddr5 - asus tuf oc 5080 - corsair rmx 1000 psu - nh d15 - sn850X

Permalänk
Skrivet av redberg32:

Yeeeeeeeeees jag med!!

Fan vad nice! Mitt kolli-id funkar inte dock.. Hahah.

Permalänk
Medlem
Skrivet av glennuendo:

Samma här, det har nog inte getts till postnord ännu haha! Får se hur långsamt denna dagen går då

Visa signatur

I5 13600k - 5600 MHz 36 CL Corsair DDR5 - Msi pro z690-a wifi ddr5 - asus tuf oc 5080 - corsair rmx 1000 psu - nh d15 - sn850X

Permalänk
Skrivet av redberg32:

Samma här, det har nog inte getts till postnord ännu haha! Får se hur långsamt denna dagen går då

Förhoppningsvis går den lite fortare nu när man vet att det är påväg och det inte är så jävla osäkert som det varit i två månader nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av glennuendo:

Skrivet av redberg32:

Skrivet av glennuendo:

Förhoppningsvis går den lite fortare nu när man vet att det är påväg och det inte är så jävla osäkert som det varit i två månader nu.

KolliID fungerar inte från webhallen heller, tror det är Postnord som har problem!

Visa signatur

9800x3d | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 32" G80SD OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frenchguy:

Någon som hört något om netonnet? Min beställning från den 17e september står fortfarande bara som mottagen..

Jag väntar på en leverans från Netonnet, den skickades igår och är beräknad att anlända i morgon.

Jag bokade en PS5 Standard hos dom strax före kl 10 den 17/9.

Permalänk
Skrivet av isbjoern:

KolliID fungerar inte från webhallen heller, tror det är Postnord som har problem!

Ah, för det står ju "nätverksfel" när man försöker söka på det så det låter rimligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av glennuendo:

Ah, för det står ju "nätverksfel" när man försöker söka på det så det låter rimligt.

Testat stänga av Adblocker? Vet att det har varit problem tidigare. Då är appen att föredra

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB

Permalänk
Skrivet av redberg32:

Beställde du också runt 11-12 den 17e? Isf är det är långt till min beställning 17:28 😅

Permalänk
Skrivet av joeldeluxe:

Testat stänga av Adblocker? Vet att det har varit problem tidigare. Då är appen att föredra

Det är appen jag använder.. På PC står det bara "något gick fel"

Permalänk
Skrivet av glennuendo:

Edit: Nu funkar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frenchguy:

Beställde du också runt 11-12 den 17e? Isf är det är långt till min beställning 17:28 😅

Jajjemen runt 11.15 eller så har jag för mig, den 17e september.

Skrivet av glennuendo:

Detta är vanligt, har vart såhär när jag beställt från netonnet innan, man får kolli id men det är inte överlämnat och skannat av postnord ännu men det kommer

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu kom Mediamarkt till postnord appen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bankai:

Samma här!

Permalänk
Skrivet av redberg32:

Jajjemen runt 11.15 eller så har jag för mig, den 17e september.

Detta är vanligt, har vart såhär när jag beställt från netonnet innan, man får kolli id men det är inte överlämnat och skannat av postnord ännu men det kommer

Ah okej! Nu verkar det fungera dock.. Fan jag håller tummarna att det kanske dyker upp idag då jag bor i samma stad som deras centrallager. Men jag vet att innan har de skickat från Borås till Jönköping och sen tillbaka till Borås och liknande så räknar inte med det

Permalänk
Medlem

Paket på väg beräknad leverans imorgon från Netonnet enligt postnord appen. Så jävla skönt ! Postnord, vad kan gå fel lixom.

Permalänk
Skrivet av Bankai:

Skrivet av Wallen:

Samma här!

Antar att ni beställt med hemleverans då och inte upphämtning i varuhus? Gissar att man inte får någon tracking när man ska hämta i varuhus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kivrennac:

Antar att ni beställt med hemleverans då och inte upphämtning i varuhus?

Stämmer.

Permalänk
Medlem

YEEEEEEEEEEEEEES

"Stort tack för att du handlar hos oss på MediaMarkt!
Din beställning med ordernummer ********* har nu skickats från vårt lager."

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x32GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 3 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem

Fan vad trött man blir på sig själv och över det faktum att man förlitade sig på att endast förboka via WH.
Skulle ju uppenbarligen förbokat via flera leverantörer. Hoppas många har gjort så och nu avbokar i samband med tilldelning...

Nu står hoppet till Amazon och EG... högst ev dustin eller MM.

Så jävla tröttsamt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av glennuendo:

Ah okej! Nu verkar det fungera dock.. Fan jag håller tummarna att det kanske dyker upp idag då jag bor i samma stad som deras centrallager. Men jag vet att innan har de skickat från Borås till Jönköping och sen tillbaka till Borås och liknande så räknar inte med det

Härligt!

Vad blir det första du ska spela?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av jeppe109:

YEEEEEEEEEEEEEES

"Stort tack för att du handlar hos oss på MediaMarkt!
Din beställning med ordernummer ********* har nu skickats från vårt lager."

Hemleverans eller upphämtning i varuhus?

Permalänk
Skrivet av redberg32:

Härligt!

Vad blir det första du ska spela?

Känns som man borde börja med Astro's Playroom sen all in på Demon's Souls om det nu dyker upp från spelbutiken (skickades från dem för en vecka sedan). Vad ska du lira?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kivrennac:

Hemleverans eller upphämtning i varuhus?

Hemleverans 🙂

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x32GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 3 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teet90:

Har ni fått bekräftelse via sms/mail ?

Känns lite som Elgiganten bara går ut med att de har skickats iväg för att sen kunna skylla på Bring/Postnord för den leverans. Hade de verkligen hämtats skulle man ju fått levinfo på mailen.

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av glennuendo:

Känns som man borde börja med Astro's Playroom sen all in på Demon's Souls om det nu dyker upp från spelbutiken (skickades från dem för en vecka sedan). Vad ska du lira?

Jag vet inte! Har taggat för Valhalla i över en vecka nu men den verkar inte använda de adaptiva triggersen och jag vill ju såklart testa det, blir nog att jag kör lite astro's medans valhalla installeras. Sen blev ja sugen på COD med när jag sett alla videor på hur alla vapen är anpassade olika för triggersena!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av redberg32:

Jag vet inte! Har taggat för Valhalla i över en vecka nu men den verkar inte använda de adaptiva triggersen och jag vill ju såklart testa det, blir nog att jag kör lite astro's medans valhalla installeras. Sen blev ja sugen på COD med när jag sett alla videor på hur alla vapen är anpassade olika för triggersena!

Hörde om detta med COD också, verkar riktigt coolt.

Permalänk
Medlem

Netonnet fler som bokat sent den 17 september och väntar likt mig? Orderbekräftelse 17:00