Permalänk
Medlem

PS5 säljes

Hej
Hämtade ut en PS5 (diskversion)idag på Webhallen, som jag inte kommer att använda.
Har sedan tidigare hämtat ut en XSS och den är jag väldigt nöjd med och kommer att behålla.

Därför är det bättre att PS5an går till någon som kommer att använda den.
Skickar den inte med post.

Så upphämtning eller träff på överenskommen plats helt enkelt.
Finns i Partille, men jag har bil och kan vara flexibel.

Kvitto medföljer och lådan är oöppnad

Läs hela annonsen här

Permalänk

Varför inte lämna tillbaka den på öppet köp?

Så kan någon annan lycklig person som förbokade få en konsol, istället för att försöka kränga den här till överpris...

Permalänk

Bjuder 5 990!

Visa signatur

bajs

Permalänk
Medlem

Vad ska du ha för den?
Bor i Göteborg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lovelysocks:

Varför inte lämna tillbaka den på öppet köp?

Så kan någon annan lycklig person som förbokade få en konsol, istället för att försöka kränga den här till överpris...

För att nya ps5 säljs för över 12000:- på tradera.. Sinnes

Permalänk
Moderator
Forumledare

*Tråd rensad*

Vänligen låt bli att posta meningslösa bud, gnälla samt påpeka andras regelbrott. Är du inte intresserad av varan eller saknar förmågan att författa relevanta frågor, rimliga bud eller saklig priskritik är det bara att scrolla vidare.
Förväntar mig såklart att alla håller en god ton mot varandra

Ta även gärna en titt på §3.3/3.4 i marknadsreglerna samt Nya regler kring försäljning av bristvaror i SweClockers Marknad (där man är välkommen att komma med synpunkter och förslag).

Citat:

§3.3 Annonsören måste ha direkt tillgång till den utannonserade varan. Försäljning av orderbekräftelser får därmed inte äga rum. Detta inbegriper även köplatser och förhandsbokningar av ännu ej lanserade produkter.
§3.4 Storskalig och/eller systematisk försäljning av bristvaror som köpts in och säljs till ett högre pris är inte tillåtet på SweClockers marknad. Det här innefattar inte individer som annonserar enstaka produkter.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Bjuder 6500kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lovelysocks:

Varför inte lämna tillbaka den på öppet köp?

Så kan någon annan lycklig person som förbokade få en konsol, istället för att försöka kränga den här till överpris...

Varför det? Oavsett hur sugen man än är på sin PS5, går det att sälja den för det dubbla så borde man göra det. Allt annat är bara ekonomiskt dumt. När allt kommer omkring gör pengarna större nytta, och skulle man få dåligt samvete kan man alltid donera överskottet till närmsta välgörenhet.

Permalänk

Tolkar som att budet ligger på 6500kr, jag budar 7000kr och upphämtning vart du vill i Göteborg med omnejd.

Permalänk

Köper gärna imorgon! 7500kr och upphämtning i gbg.

Permalänk
Medlem

Budar 8000, avhämtning

Visa signatur

----------------------------------------------------------------------------------------
i7 8086k @ 5.1
16Gb G.Skill 4000Mhz Cl 17
Asus Rog Strix RTX 2080 ti (OC)