Palit Super Jetstream GTX 1080 Ti 11 GB

Permalänk

Palit Super Jetstream GTX 1080 Ti 11 GB

Säljer två av mina kort som jag spelat med.
Jag har även nya kylblock till dessa i oöppnade paket.

Jag säljer allt i ett paket, dvs 2 st grafikkort samt 2 kylblock

Priset nedan är ett startbud, bud i tråden tack.
Frakt tillkommer om ni inte hämtar.. kan även leverera till Göteborg.

Observera att inga av grafikkorten har originallåda kvar.

http://www.palit.com/palit/vgapro.php?id=2859&lang=en

Jag väljer själv till vem jag säljer och till vilket pris.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerMind:

Priset nedan är ett startbud, bud i tråden tack.

Läs hela annonsen här

9000? ja drömma kan man ju alltid göra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blub:

9000? ja drömma kan man ju alltid göra

Om du läst så står där faktiskt att det är för två grafikkort och två vattenblock.

Visa signatur

CPU: Intel Xeon E5-2660v1 x 2 Mobo: Supermicro X9DAi GPU: Sapphire Radeon R9 270x // R9 290x(Dedikerad VFIO) Ram: Corsair 32GB (4x8GB) DDR3 PSU: EVGA SuperNOVA 1000W G2 SSD: Samsung 120GB // Samsung 256GB Chassi: Fractal Design Arc XL Kylning: BeQuiet! PureRock x 2 OS: ArchLinux x64

Permalänk
Medlem

Kan du möjligtvis sälja dem styckvis?

Visa signatur

R5 5600x - EVGA GTX 1080 FTW3 - 32GB DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av zdh-:

Om du läst så står där faktiskt att det är för två grafikkort och två vattenblock.

ja jag ser det, men ett 3080 kan du få får samma pris som är bättre, och ett 3070 som dessutom finns i lager presterar strax under. Sli är ett dött format utan support för nya speltitlar. 1080ti saknar rtx och 3000 serien kör dessutom pci gen 4.
Hade det varit mot 2000 serien hade jag inte rykt på ögonbrynen men 3000 tog ett jäkla kliv framåt i utvecklingen.
så ja, 9000:- drömma kan man alltid göra

Permalänk
Skrivet av yepap:

Kan du möjligtvis sälja dem styckvis?

Vi löser det, har två till som sitter i min andra dator som ändå bara står.
Ge mig ett prisförslag så får vi se

/P

Permalänk
Skrivet av Blub:

ja jag ser det, men ett 3080 kan du få får samma pris som är bättre, och ett 3070 som dessutom finns i lager presterar strax under. Sli är ett dött format utan support för nya speltitlar. 1080ti saknar rtx och 3000 serien kör dessutom pci gen 4.
Hade det varit mot 2000 serien hade jag inte rykt på ögonbrynen men 3000 tog ett jäkla kliv framåt i utvecklingen.
så ja, 9000:- drömma kan man alltid göra

Ok, 9000 kanske var ett högt utgångsbud, men lägg gärna bud om ni är intresserade så får vi se var vi landar.
Och Blub, köp du 3080 och 3090 helt ok, men detta kortet räcker väldigt långt.
Men vill man ha RTX m.m. visst då skall man kolla vidare

/P

Permalänk
Medlem

Är kylblocken monterade eller sitter originalkylarna kvar?

Visa signatur

R5 5600x - EVGA GTX 1080 FTW3 - 32GB DDR4

Permalänk
Medlem

Igår såldes ett 1080ti med vattenblock (antar att det är det du menar när du skriver kylblock) för 2700, så det är rätt kaxigt att tänka sig att 4500 är rimligt för ett sådant med block. Jag budar 2500+frakt för ett kort med vattenblock

Permalänk

budar 5000kr för båda + block

Visa signatur

Ryzen 9 7950x@6199,64mhz https://valid.x86.fr/qvqwa0
Ryzen 5 7600x@6371mhz http://valid.x86.fr/b43lhj
rx7900XTX Red Devil, asus crosshair x670e hero

Permalänk
Medlem

Om du säljer dem styckvis och utan vattenblock är jag intresserad av att köpa ett kort. Budar 2500kr + frakt.

Permalänk
Skrivet av yepap:

Är kylblocken monterade eller sitter originalkylarna kvar?

Originalkylare är kvar
Det är passande block ifrån Alphacool som finns.

Permalänk
Skrivet av Broder Truck:

Igår såldes ett 1080ti med vattenblock (antar att det är det du menar när du skriver kylblock) för 2700, så det är rätt kaxigt att tänka sig att 4500 är rimligt för ett sådant med block. Jag budar 2500+frakt för ett kort med vattenblock

Så att bara för ett såldes för 2700 så är det vägledande?
Visst, invänta ni fler för 2700, helt ok för min del.

Men tack för budet

Permalänk
Medlem

2600+frakt utan block

Visa signatur

R5 5600x - EVGA GTX 1080 FTW3 - 32GB DDR4

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad i enlighet med §1.1 (otrevligheter)*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Igår såldes ett 1080ti med vattenblock (antar att det är det du menar när du skriver kylblock) för 2700, så det är rätt kaxigt att tänka sig att 4500 är rimligt för ett sådant med block. Jag budar 2500+frakt för ett kort med vattenblock

Skrivet av PowerMind:

Så att bara för ett såldes för 2700 så är det vägledande?
Visst, invänta ni fler för 2700, helt ok för min del.

Men tack för budet

En snabb titt på Tradera visar att 1080 ti går för 3500-4000kr så du lär inte ha några större problem att få minst det per kort(förmodligen mer tack vare vattenblocken). Testa Tradera eller Blocket om du inte får det du vill ha. Det kryllar av skambudare här på Sweclockers.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Att det finns kort som går för 3500-4000kr betyder kanske inte att det är skambud här på swec. Om nån på Tradera tycker att ett 1080ti är värt mer än ett 5700xt nytt från butik så låt gå. I min mening är det dock att man får överpris på andra ställen här är det mer kunnigt folk och i min värld rimligare priser.

Men håller helt med, testa en annan kanal för försäljning och du får säkerligen bättre betalt. Dock "förmodligen" inte lika smidig affär.

Visa signatur

13700KF, RTX 3080ti, Arctic Freezer 360, 16GB b-die 3866-15-15-15, 1TB 970 Evo+28TB snurrdisk, Phanteks P400a, Samsung 34" Odyssey G5 C34G55T.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikaelmannen:

Att det finns kort som går för 3500-4000kr betyder kanske inte att det är skambud här på swec. Om nån på Tradera tycker att ett 1080ti är värt mer än ett 5700xt nytt från butik så låt gå. I min mening är det dock att man får överpris på andra ställen här är det mer kunnigt folk och i min värld rimligare priser.

Men håller helt med, testa en annan kanal för försäljning och du får säkerligen bättre betalt. Dock "förmodligen" inte lika smidig affär.

Ett kort är värt precis så mycket som folk är beredda att betala för det. Utbud och efterfrågan styr.

Rtx 3080, Ps5 och AMDs nya säljs och köps för mer än nypriset här på sweclockers. Är inte det överpris det också? Betyder det att människorna här är mindre kunniga?

Jag upplever det snarare som att en skara människor här på sweclockers försöker utnyttja de som inte vet bättre genom att säga "är du dum eller? Det är klart att den inte är värd X mycket. Sälj den till mig för halva priset istället".

Visa signatur