B250 Mining moderkort el. Motsvarande

Permalänk
Medlem

B250 Mining moderkort el. Motsvarande

Köper någon av de förekommande B250 Mining korten såsom Mining expert eller fintech. Alternativt motsvarande med minst 8 PCI-slots. Om man har processor, ram, riserkablar etc. Är det också av intresse

PM med förslag och prisförslag!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vet inte vad det är för CPU du behöver men har ett gäng Intel 4400G om du vill köpa (eller flera) för 120:-/st

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Vet inte vad det är för CPU du behöver men har ett gäng Intel 4400G om du vill köpa (eller flera) för 120:-/st

Bra där! Avgörande är vad det blir för moderkort så kan mkt väl återkomma

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindstroem:

Bra där! Avgörande är vad det blir för moderkort så kan mkt väl återkomma

Toppen!

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindstroem:

Köper någon av de förekommande B250 Mining korten såsom Mining expert eller fintech. Alternativt motsvarande med minst 8 PCI-slots. Om man har processor, ram, riserkablar etc. Är det också av intresse

PM med förslag och prisförslag!

Läs hela annonsen här

Jag har ett Asrock H110 Pro BTC+ och någon variant av Celeron G som skräpar här hemma om du är intresserad.

Edit: Det är en Celeron G3900.

Permalänk
Medlem

Har ett b250 mining expert med processor också ifall du är intresserad

Permalänk
Medlem

Biostar TB250-BTC med cpu o minne, 3 risers, även ett EVGA 1000w nätagg