Permalänk
Medlem

Svive Orion gamingstol

Godmorgon allihop !

är på jakt efter en lite mer gamingstol och hittade denna på komplett:
https://www.komplett.se/product/1161525/gaming/spelutrustning...

undrar om någon har provat denna stol eller hört något om den. det är ju riktigt bra pris på den just nu men vill gärna ha några synpunkter på den innan jag köper den.

Permalänk
Medlem

Vet inget om stolen med fakeläder brukar blir sjukt svettigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RCA56:

Vet inget om stolen med fakeläder brukar blir sjukt svettigt.

Haha ja det är det jag är orolig för 😂 föredrar tyg 🤩

Permalänk
Medlem

Jag sitter på en Ikea Markus med "läder". Jag måste säga att jag ändå föredrar läder över tyg. Tänk dig svetten som fastnar i tyget, måste bli väldigt äckligt efter ett tag. Läder är iallafall bara att torka av

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Jag sitter på en Ikea Markus med "läder". Jag måste säga att jag ändå föredrar läder över tyg. Tänk dig svetten som fastnar i tyget, måste bli väldigt äckligt efter ett tag. Läder är iallafall bara att torka av

Varför skriver du "läder"? Markus har ju äkta läder i sits och armstöd. PU på nackstödet och det flagnar som attans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fetskaft:

Varför skriver du "läder"? Markus har ju äkta läder i sits och armstöd. PU på nackstödet och det flagnar som attans.

Var osäker på om det faktiskt är äkta eller inte, så better safe than sorry? ;P

Permalänk
Medlem

Har ni någon annan Ikea stol att rekommendera?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Jag sitter på en Ikea Markus med "läder". Jag måste säga att jag ändå föredrar läder över tyg. Tänk dig svetten som fastnar i tyget, måste bli väldigt äckligt efter ett tag. Läder är iallafall bara att torka av

Så här såg min Markus ut efter ett antal år!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bael:

Så här såg min Markus ut efter ett antal år!
http://i.imgur.com/0n4Shb6t.jpg

Jag sitter på en 12+ år gammal köksstol med tygkudde och den är inte i närheten av det där...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon291473:

Jag sitter på en 12+ år gammal köksstol med tygkudde och den är inte i närheten av det där...

Så blir det när man oftast sitter i kallingar & småfiser!

Så här ser den ut efter att jag klätt om sitsen!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

hittade en annan stol nu när jag sökte på nätet https://www.elgiganten.se/product/gaming/gamingstolar-och-gam... vad säger folk om denna