Permalänk
Medlem

Sliger S610 - Nytt SFF

Jag har aldrig byggt SFF men nya S610 ser rätt ok ut.
Ni som bygger SFF, går det bygga någorlunda svalt och tyst i den tror ni?

http://sliger.com
Fler bilder

Permalänk
Medlem

Beror helt på vilken hårdvara du hade tänkt att trycka in i den
Men SFF går finfint med mycket mindre lådor så ser inte att denna skulle ha några problem

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slarr3n:

Beror helt på vilken hårdvara du hade tänkt att trycka in i den
Men SFF går finfint med mycket mindre lådor så ser inte att denna skulle ha några problem

Alla nya grafikkort på senaste tiden har väckt idén om ett uppgradering. Så när de väl går att få tag på tänkte jag mig något i stil med 5600X med RTX 3080. Men det är tidigt i planeringsstadiet. Det roligaste stadiet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tregota:

Alla nya grafikkort på senaste tiden har väckt idén om ett uppgradering. Så när de väl går att få tag på tänkte jag mig något i stil med 5600X med RTX 3080. Men det är tidigt i planeringsstadiet. Det roligaste stadiet.

hehe absolut! skulle ljuga om jag inte har tänkt samma tanke själv:)

Tror att med 5600X med RTX 3080 så blir det nog problematiskt att vispa ut värmen ur chassit. skulle säkert gå bra men nog lite obekvämt varmt.
Den fina glasskivan är nog mer vacker än vad den är praktisk.

Fast detta är nog mer av en killgissning haha

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slarr3n:

hehe absolut! skulle ljuga om jag inte har tänkt samma tanke själv:)

Tror att med 5600X med RTX 3080 så blir det nog problematiskt att vispa ut värmen ur chassit. skulle säkert gå bra men nog lite obekvämt varmt.
Den fina glasskivan är nog mer vacker än vad den är praktisk.

Fast detta är nog mer av en killgissning haha

Ah glasskivan är nog att be om problem ja.. men med ventilerad sida så kanske det går bättre då
Verkar inte som man kan få in mycket till luftkylare men en AIO på upp till 280mm.