Så jädra mycket skit folk skriver här.
1. Försöker man göra rätt för sig så kan man också ställa krav på att företaget som gjort fel försöker vara så behjälpliga som möjligt.
2. Alla har inte 5 minuter till utlämningsställe. Bara för ni bor som ni gör innebär det inte att andra gör det.
3. Skrivare eller inte så ber man om en returavi så kan jag tycka att företaget som fixar den frågar om det går bra med PDF eller om det ska skickas med post, företag brukar inte anta någonting medan användare oftast inte tänker på detta.
4. Kontaktar man företaget och säger det blivit fel så har man nog inga intentioner på att behålla det som kommit.
5. Konstaterar att jag inte hade ingen aning om att det fanns så många otrevliga idioter på Sweclockers.
Användaren har gjort vad han kan för att försöka vara behjälplig, om företaget inte längre svarar på mejl så förvarar man det tillsvidare innan man efter ett tag gör ett nytt kontaktförsök där man tydligt och klart berättar att om de inte svarar, ringer upp eller hämtar godset så kommer det återvinnas, ge dem en deadline på typ en vecka. Då har du gjort allt och mer än du kan förväntas göra.
Nä det som är skit är att folk ignorerar tydliga tecken på vad som faktiskt har hänt och inte gör massa felaktiga antaganden.
1. Försöker man göra rätt för sig, då har man garanterat testat lämna in paket 1 samtidigt som man hämtade paket 2.
2. Precis som punkt 1.
3. Man kan alltså inte nämna att man saknar skrivare när man ber om returavi? Man ska alltså vänta på svar från företaget och sedan svara att man vill ha det postat?
4. Antaganden om hur samtalet utspelade sig. Du vet inte hur samtalet lät eller vad som sades. Men ändå så är du övertygad att TS har gjort så mycket från sin sida.
5. Det som har konstaterats är att skrämmande många saknar förmåga och inte kan objektivt analysera situationen, utan målar upp en falsk verklighet. Så jag skulle nog väntat med kalla någon annan idiot.