Eftersom "jag själv valt att få C3" så måste jag betala för C3 och även skicka tillbaka C2. Trots att bytet från C2 till C3 löste mitt problem, vill de alltså ändå ta betalt nästan 700:- eftersom jag tycker inte att tekniker besök behövs nu. De tycker att tekniker måste titta först och sedan om hen skulle rekommenderat byte så skulle de reklamerat routern på garantin. Ett tekniker besök lär ju kosta de mer än 700:-. Jag förstår inte hur de tänker. Plus mitt problem har ju lösts i och med bytet! De gnällde även att eftersom jag hade inte kopplat i kabeln för C3 så bra igår så skyller de problemet på mig nu antar jag men detta hade ju inget med C2 problemet att göra?
Orkar dock inte hålla och bråka med de. Jag får ta den kostnaden. Har redan lagt alldeles för mycket energi på detta. Fått nog nu. 😖
Hursomhelst....
Resultatet är iallafall att nu är jag en missnöjd kund och kommer att säga upp ComHem så fort min bindningstid går ut. Kommer aldrig att rekommendera ComHem till någon familj eller vän om de frågar mig om ett ISP. Aldrig mer ComHem för min del. 🤢🤢🤢🤢