Alienware 34'' 3440x1440 120hz IPS G-Sync

Permalänk
Medlem

Alienware 34'' 3440x1440 120hz IPS G-Sync

Säljer nu min ca 2 år gamla alienware aw3418dw. Kan inte skicka den för att lådan är slängd så det är endast avhämtning som gäller. Displayport kabel och strömkabel finns, HDMI kabeln vet jag dessvärre inte vart den är. Kom gärna med bud här nere i diskussionstråden men anser jag att budet är för lågt så kommer kommer jag neka. Budgivning börjar vid 2000kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem

Hur är det med döda pixlar och BLB?

2000kr bjudet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dLapinb:

Hur är det med döda pixlar och BLB?

2000kr bjudet.

Inga döda pixlar vad jag sett och BLB är helt ok. ungefär vad man kan förvänta sig av en IPS.

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem

Du kommer möjligtvis inte åka förbi sthlm någon gång snart?

Permalänk
Medlem

2500

Visa signatur

CPU: 8700K @ 5.0 GHz| GPU: MSI RTX 2080 ti Duke OC | MB: ASUS Prime Z370-A | RAM: 2x8 GB Corsair Vengeance RGB PRO @3200MHz | Cooling: be quiet! Dark Rock Pro 4 | PSU: be quiet! Straight Power 750W | SSD: Samsung 860 1 TB | FANS: be quiet! Silent Wings 3 x3 | CASE: Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Du kommer möjligtvis inte åka förbi sthlm någon gång snart?

Tyvärr inte:P

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem

3500

Visa signatur

CPU: 8700K @ 5.0 GHz| GPU: MSI RTX 2080 ti Duke OC | MB: ASUS Prime Z370-A | RAM: 2x8 GB Corsair Vengeance RGB PRO @3200MHz | Cooling: be quiet! Dark Rock Pro 4 | PSU: be quiet! Straight Power 750W | SSD: Samsung 860 1 TB | FANS: be quiet! Silent Wings 3 x3 | CASE: Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Just nu så leder dLapinb budgivningen med 4000kr.
Jag avslutar budgivningen på söndag mellan 17-18 tiden så kontaktar jag vinnare via PM.

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"