Permalänk
Medlem

Fläktskruvar

Hej! Buzzkillen som uppstår när man har alla delar hemma redo för det nya bygget och kommer på att man saknar skruvarn för att montera fläktarna till chassit. Har lagt en beställning men är ju fasligt tråkigt att vara utan dator till nästa vecka. Har varit runt till alla butiker i stan som kan tänkas ha sådan skruv men ingen lycka där.

Söker därför nån i kalmar som har skruvar likt dessa: https://www.inet.se/produkt/5322441/flaktskruv-4st-svarta?&gc...

Har du några över så köper jag dem gärna ikväll eller imorn. Behöver 24 men köper gärna mindre än så också så får jag montera resten av fläktarna senare

Mvh Erik

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Medlem

Deltaco har ett skruvkit för datorer som säljs i alla möjliga butiker, tex Kjells/Classe mfl. Tror det innehåller även fläktskruvar.

Permalänk
Medlem

Annars ta några buntband. Inte lika vackert men löser problemet ypperligt tills du fått skruvarna.

Permalänk
Medlem

M4-skruv och mutter funkar galant, det är vad jag kör på så gott som alla mina fläktar.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb