Jag har kört Musiccast ett år hemma nu efter att ha funderat länge då en kompis har det.
Jag har inget annat att jämföra med men är väldigt nöjd med hur det funkar att lägga upp rum, länka om rum med varandra och streama från Spotify eller det som spelas på TV. Inga problem med lag, bra ljud överlag (nu är jag inte superkräsen) men det kostar ju för var ska man sluta 😊
Har inga Musiccast kopplade tv förutom recievern då utan där kör jag andra högtalare .
Kör dom små 10orna i badrum, sovrum, fruns pysselrum där det inte är så viktigt med ljudet, dom gör ändå jobbet bra tycker jag.
20or vid matplats och garage ur utrymmesskäl och 50 i kök, bibliotek och träningsrummet.
Värt att veta är att WX-010 inte kan streama poddar från Spotify, bara musik. Det går dock att lösa genom att länka en annan enhet som är kompatibel och spela upp via den, det är snabbt gjort i appen.
Jag tycker det är smidigt, men inte tillräckligt smidigt för att mamma ska förstå när hon är kattvakt så vanliga radion får åka fram då 😊
Kör mest Spotify, Nätradio och det som visas på TV.
Frun kör blåtand när hon ska lyssna på Storytel, då får ju mobilen hålla sig nära den enheten den streamar till så man inte går ut eller så 😊
Kan krångla lite när man byter från blåtand till Spotify nån gång men annars har jag inte stött på några problem som jag kan komma på.
Precis köpt en WXAD-10 så jag kan koppla in utehögtalare i systemet också men inte kört igång det ännu.
Underbart att slå på musik och fortsätta lyssna i (snart) hela huset. Eller frun kan lyssna på sitt uppe när jag är i källaren och lyssnar på mitt.