Permalänk
Medlem

HP N40L

Hallå,

En gammal HP-server som inte används längre, använts väldigt lite senaste åren men har innan använts som filserver med Windows Server 2008.

Går att köra fem diskar i den om man skippar optisk enhet. Alla hårddisk-caddies finns kvar enligt bild. Disk nr 5 får sitta i 5,25”-facket men medföljer brackets för det.

Kommer inte riktigt ihåg hur mycket ram där sitter i men tippar på 4-8Gb, kan kolla upp detta närmre om intresse finns.
Det sitter en Turion II dual core CPU i som rullar i 1,5GHz.

Tänkte att det kunde vara kul om den kom till användning så kan väl börja med 100kr som startpris.
Ger väl det ett par dagar och säljer till vem jag vill, kan skickas men vet inte vad frakten kan bli. Får kolla upp detta i så fall.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Moderkort:Asus X99-Deluxe II - Cpu: Intel Core I7 6950X - Minne: Kingston 4x8Gb 2400Mhz - Gpu: ASUS ROG Strix GTX 1080 Gaming Advanced - SSD: Intel 750 NVMe 800 GB - Psu: CM Real Power 1250 - Chassi: Fractal Design - Skärm: Qnix QX2710 LED

Permalänk
Medlem

Kolla gärna vad frakten skulle landa på

Permalänk
Medlem

100kr + frakt (skickar förbetald fraktsedel till dig).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Kolla gärna vad frakten skulle landa på

Ska kika på det, återkommer.

Edit: Postpaket med PostNord med en vikt upp till 3kg kostar 140kr, skulle det mot förmodan bli mer med emballage osv så är upp till 5kg 167kr. Men skulle det hända kan jag bjuda på mellanskillnaden.

Skrivet av tse1:

100kr + frakt (skickar förbetald fraktsedel till dig).

Tack, noterat.

Visa signatur

Moderkort:Asus X99-Deluxe II - Cpu: Intel Core I7 6950X - Minne: Kingston 4x8Gb 2400Mhz - Gpu: ASUS ROG Strix GTX 1080 Gaming Advanced - SSD: Intel 750 NVMe 800 GB - Psu: CM Real Power 1250 - Chassi: Fractal Design - Skärm: Qnix QX2710 LED

Permalänk
Medlem

150 kr plus frakt!

Permalänk
Medlem

Har har fått en hämtning ikväll som jag tänker köra på. Går allt i lås avslutar jag då, i vilket fall meddelar jag här ikväll.

Tack för visat intresse!

Såld!

Visa signatur

Moderkort:Asus X99-Deluxe II - Cpu: Intel Core I7 6950X - Minne: Kingston 4x8Gb 2400Mhz - Gpu: ASUS ROG Strix GTX 1080 Gaming Advanced - SSD: Intel 750 NVMe 800 GB - Psu: CM Real Power 1250 - Chassi: Fractal Design - Skärm: Qnix QX2710 LED