Vad heter barnboken från 70- eller 80-talet?

Permalänk
Medlem

Vad heter barnboken från 70- eller 80-talet?

När jag var ett litet barn, läste jag en barnbok som handlade om en pojke som drömde (vad jag minns) att han blev en leopard. Han strosade runt på stadens gator och fann till slut en flicka (vad jag minns) som också hade blivit transformerad till hennes favoritdäggdjur.

Vad heter den här boken? Har för mig att den heter Leopardpojken, men när jag sökte runt på nätet, så hittar jag ingenting om den. Antar då att den inte har den titeln?

Vill gärna försöka hitta den någonstans, helst digitalt. Vet att jag hittade den som en bildljudbok för några år sen, men den har jag tyvärr slarvat bort.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer DeathAdder v3 Pro Wireless
Mousepad:
InfinityMice Speed V2 Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem

Så hette den! Hade till och med fel på djursorten! xD Tack, @Ejziponken!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.