Permalänk
Medlem

MSI Radeon RX 6800 OÖPPNAD

Säljer ett MSI Radeon RX 6800
Beställde fel vid launch i all hast och skulle egentligen inte få kortet heller.
Fick mail om att jag skulle få köpa ett motsvarande istället.
"Som förväntat var efterfrågan på RX 6800-serien enorm, och vi sålde slut på rekordtid. Vi har dessvärre inte fått levererat kort nog till alla som önskat köpa. Du är dock en av de lyckliga få som kommer få ett erbjudande skickat till dig under dagen med ett helt identiskt kort från en annan producent."

Beställde då denna istället men ångrade mig snabbt och ångrade köpet men av någon konstig anledning fick jag det första kortet hemskickat till mig och har nu blivit fakturerad för det.

Jag säljer det nu för inköpspriset 7199 eller bud över. Jag kan givetvis skicka tillbaka kortet men tänkte nån här kan vara intresserad. Det kan skickas men föredrar hämtning, finns i Örnsköldsvik.

Som det syns på bilderna kommer kartongen med en liten skada, måste varit så innan de skickade för ingen skada på kartongen de skickades och väl emballerat.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Avstängd

7199kr + frakt

Visa signatur

Intel i7 7700K OC 4.9Ghz | Asus Z170 PRO GAMING AURA.
EVGA GQ 750W | 4 x 4GB Corsair Vengeance DDR4 2500Mhz.
PNY GeForce RTX 2080 Ti XLR8 | SSD Crucial MX300 525GB.
Acer 27" Predator LED G-Sync XB271HUA 1440P 165hz.
Ducky One 2 Mini Pure White Keyboard (Silent Red Switch)

Permalänk
Medlem

@Eken Bud noterat

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Medlem

7400 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helljanek:

7400 + frakt

Noterat!

@Eken @Helljanek

Avslutar budgivningen 12:00 Imorgon kör antisnipe med 5min längre budtid efter senast lagda bud.

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Vänligen låt bli att posta meningslösa bud, gnälla samt påpeka andras regelbrott. Är du inte intresserad av varan eller saknar förmågan att författa relevanta frågor, rimliga bud eller saklig priskritik är det bara att scrolla vidare.

Ta även gärna en titt på §3.3/3.4 i marknadsreglerna samt Nya regler kring försäljning av bristvaror i SweClockers Marknad (där man är välkommen att komma med synpunkter och förslag).

Citat:

§3.3 Annonsören måste ha direkt tillgång till den utannonserade varan. Försäljning av orderbekräftelser får därmed inte äga rum. Detta inbegriper även köplatser och förhandsbokningar av ännu ej lanserade produkter.
§3.4 Storskalig och/eller systematisk försäljning av bristvaror som köpts in och säljs till ett högre pris är inte tillåtet på SweClockers marknad. Det här innefattar inte individer som annonserar enstaka produkter.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Wheezymoon:

Noterat!

@Eken @Helljanek

Avslutar budgivningen 12:00 Imorgon kör antisnipe med 5min längre budtid efter senast lagda bud.

Godmorgon!

Skulle vilja lägga bud på 7500 + frakt.

Med vänlig hälsning
K (S)

Permalänk
Skrivet av Wheezymoon:

Noterat!

@Eken @Helljanek

Avslutar budgivningen 12:00 Imorgon kör antisnipe med 5min längre budtid efter senast lagda bud.

Godmorgon!

Skulle vilja lägga bud på 7500 + frakt.

Med vänlig hälsning
K (S)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinklatze:

Godmorgon!

Skulle vilja lägga bud på 7500 + frakt.

Med vänlig hälsning
K (S)

Noterat!

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wheezymoon:

7600 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helljanek:

7600 + frakt

Noterat 5min på budtiden då

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Medlem

@Helljanek Grattis du vann budgivningen! Skickar PM

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.