Nvidia Geforce RTX 3060 Ti prislistas hos europeisk butik

Permalänk
Medlem
Skrivet av frankof:

Ja, så att dom två kunde komma nära rekommenderat pris, alla andra är/var rätt chanslösa.

Inte direkt. Finns ju flertalet kort som ligger kring de höjningar som brukar vara vanliga för Nvidias AIB-kort.

Permalänk
Medlem

Får se om 3060Ti lanseras imorgon då.
I så fall så är det en av de sämst bevarade hemligheterna.
(För Nvidia har väl fortfarande inte officiellt sagt att korten kommer den 2:a december ?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuessWho:

Får se om 3060Ti lanseras imorgon då.
I så fall så är det en av de sämst bevarade hemligheterna.
(För Nvidia har väl fortfarande inte officiellt sagt att korten kommer den 2:a december ?)

Jag trodde det var nästa år

Permalänk
Medlem

Kommer dem att sälja slut på 1 minut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av wessmen:

Prislappen är väl inte den hetaste frågan idag, det är väl hur många ex som finns tillgängliga. Skämt åsido.

Undrar om kortet blir prisvärt.

Skrev det lite på skämt men verkar inte finnas några kort alls och Sweclockers har recension uppe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HenrikM:

AMD har haft sina kort ute 1.5 vecka. Hur många kort gick det att köpa av nvidia 1.5 vecka efter launch?
Innan du börjar jämföra, låt amd ha sina kort 2 månader på marknaden.
Lika ska vara lika

Ge mig 3månader med samma resultat, sen kan du torrrunka till mig,jag är en vacker människa och drar i regel mer.. Kan vi sätta 1000 spänn på att Nvidia har kan contra? Är det inte dags att fälla ihop klövarna och säga, jag hade fel?

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av hockexx:

Ge mig 3månader med samma resultat, sen kan du torrrunka till mig,jag är en vacker människa och drar i regel mer.. Kan vi sätta 1000 spänn på att Nvidia har kan contra? Är det inte dags att fälla ihop klövarna och säga, jag hade fel?

Ta det försiktigt med starkspriten

Permalänk
Medlem
Skrivet av HenrikM:

Ta det försiktigt med starkspriten

Du har inte fel. Ber om ursäkt

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F