Permalänk
Medlem

Folk kan inte ringa mig!

Hejsan har ett problem med att, Vårdcentral och andra företag kan inte ringa mig, personen som jag skrev med på sms sa att dom inte kunde ringa till mig, vad har hänt?? för alla mina kontakter på simkortet kan ju ringa mig. jag har en Asus Zenfone 6 med android 10.

Permalänk
Medlem

Låter som att du satt "stör ej" till att enbart tillåta samtal från kontakter.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av PointMan:

Låter som att du satt "stör ej" till att enbart tillåta samtal från kontakter.

har det inte det ingång men det står

''Tilåt samtal - Alla''

Permalänk
Medlem

Har det pågått länge? Vilken operatör?

Jag vet ju att vissa Vimla-kunder har haft problem senaste tiden, men då handlar det om inga samtal/sms alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mieriola:

Har det pågått länge? Vilken operatör?

Jag vet ju att vissa Vimla-kunder har haft problem senaste tiden, men då handlar det om inga samtal/sms alls.

det är 3 och det har pågåt under hela 2020 kanske 2019 men det börjar bli riktigt irriterande , ska ringa till kundtjänst i morgon och fråga vad som är fel

Permalänk
Medlem

Vissa telefoner har inställning där man kan göra så att hemligt nummer och liknande inte kan ringa dej men alla andra fungerar bra.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Avstängd

Testa simkortet i en annan telefon så vet du om det är 3 eller telefonen.. Låter som det är ett "stör ej" läge i telefonen..

Testa att någon ringer dig när du inte är inne på wifit, låter som vissa har problem med det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jajmut:

Testa simkortet i en annan telefon så vet du om det är 3 eller telefonen.. Låter som det är ett "stör ej" läge i telefonen..

Testa att någon ringer dig när du inte är inne på wifit, låter som vissa har problem med det.

hejsan pratade med kundsupporten, dom sa att jag skulle testa en annan telefon vilket jag har gjort, men Fabriksåterställde den telefonen med nu så väntar nu på 1 samtal från 3 om dom kan nå mig