*Intressekoll* AMD Ryzen 9 5900X

Permalänk
Medlem

*Intressekoll* AMD Ryzen 9 5900X

Hej, ville kolla vad det finns för intresse av mitt AMD Ryzen 9 5900X exemplar. Funderar på att sälja den, fortfarande helt ny, oanvänd, förseglad kartong, kvitto finns, köpt hos komplett. Funderar på att gå ner till 5600X istället och lägga pengarna på ett RTX 3080.

Vill understryka att detta är bara ett intressekoll.

Hör av er om ni undrar över något.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Intresse finns givetvis, då den inte går att köpa någonstans. Vilket pris tänker du isåfall?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon265474:

Intresse finns givetvis, då den inte går att köpa någonstans. Vilket pris tänker du isåfall?

Det förstås! Vet inte riktigt, ville mest checka av läget. Var själv på jakt efter en 5900X för ett par dagar sen och var redo att betala 7000kr, men har fått kalla fötter nu när jag har mitt egna och är lite mer efterklok.

Permalänk
Medlem

Skulle du vara intresserad av ett 6800xt?

Visa signatur

Build | CASE - Fractal Design Define r6 | CPU - 5800x3d | MOBO - ASUS Rog b550-a | GPU - 6800XT Reference | RAM - G.Skill Trident Z DDR4 3600Mhz cl14 32GB | PSU - Corsair RM850X 80+ GOLD | Open Loop WC

Permalänk
Medlem

kan buda 6300 + frakt om detta skulle vara av intresse?

Permalänk
Medlem

Bud 6500 kr + frakt (kanske är sugen på att åka och hämta istället:) Bor i västmanland

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloudM:

Skulle du vara intresserad av ett 6800xt?

Tack, ska ha det i åtanke! Har inte riktigt fastnat för 6800 seriem, men jag ska kolla upp lite mer om korten. Så återkommer jag om det skulle vara intreessant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

kan buda 6300 + frakt om detta skulle vara av intresse?

Tack för erbjudandet, återkommer om det skulle vara av intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simoneriksson:

Bud 6500 kr + frakt (kanske är sugen på att åka och hämta istället:) Bor i västmanland

Tack för erbjudandet, återkommer om det skulle vara av intresse.

Permalänk
Medlem

6600 kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

6600 kr + frakt

Noterar ditt inlägg! Återkommer om/när det blir av.

Permalänk
Medlem

HEJ! Jag är i precis samma situation, men med en 5600x från inet! Skrev precis en motsvarande annons här (#18787793), och någon uppmärksam själ pekade på din annons.

Jag åker förbi Enköping varje dag i jobbpendling. Ska vi ses och byta? Jag swishar mellanskilladen.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

6600 kr + frakt

Tack för erbjudandet! Återkommer om/när det blir intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDuke:

HEJ! Jag är i precis samma situation, men med en 5600x från inet! Skrev precis en motsvarande annons här (#18787793), och någon uppmärksam själ pekade på din annons.

Jag åker förbi Enköping varje dag i jobbpendling. Ska vi ses och byta? Jag swishar mellanskilladen.

Hej! Jag hör av mig om det blir av intresse!

Permalänk
Medlem

Hej! Ville bara informera alla inblandade att jag väljer att behålla processorn. Fick en trevlig tidig födelsedagspresent av frugan, så nu är jag en glad man. 😅 Tack för visat intresse!