Någon som har en Mad Cats R.A.T mus till rimligt pris?

Permalänk
Medlem

Någon som har en Mad Cats R.A.T mus till rimligt pris?

Som sagt, letar efter en Mad Cats R.A.T trådbunden mus till ett rimligt pris, får inte kosta för mycket så om någon har en lite äldre men fullt fungerande och som funkar i Win10 så är jag mycket intresserad!

Mvh David

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej
Hat tyvärr ingen trådbunden men däremot en trådlös som användes väldigt lite då den inte passade mitt grepp bra, trots alla justeringar.
En RAT9(röd), tror även kartongen finns kvar.
Hur vida den fungerar med drivarna i W10 vet jag inte då jag använde den i W7.
Rimligt pris... 250 plus frakt
M.v.h Jörgen

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av brackemannen:

Hej
Hat tyvärr ingen trådbunden men däremot en trådlös som användes väldigt lite då den inte passade mitt grepp bra, trots alla justeringar.
En RAT9(röd), tror även kartongen finns kvar.
Hur vida den fungerar med drivarna i W10 vet jag inte då jag använde den i W7.
Rimligt pris... 250 plus frakt
M.v.h Jörgen

Spännande!

Ska kolla angående om den fungerar i Win10 men gör den det och inte är aldeles för tung med batterierna så köper jag den gärna till det priset!

Mvh David

Permalänk
Medlem

Måste ut och klämma på lite musar hehe...vet inte om jag måste ha stöd för ring och lillfinger, har fått musarm, ingen höjdare
Men är riktigt sugen på din Råtta.

Permalänk
Medlem

Om du hade alla delar och båda batterierna så köper jag gärna din mus för 250+frakt så typ 300:- så du vet!

Mvh David

Permalänk
Medlem

Jepp delarna skall vara med men har inga drivisar men de får du ladda ner.
Jag kan dock inte svara på hur bra batterierna är då det vara länge sedan de var i bruk.
Sen tror jag frakten går på mellan 50-100kr på posten som jag helst vill skicka med.
Skicka du dina uppgifter så ska jag kolla vad frakten går på mer exakt och så kan jag även skicka lite bilder på grejorna.
Mitt telenr är 0709126052
Tycker musen e apcool och hade gärna använt den själv men som sagt, passar inte mina händer.
M.v.h Jörgen

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Den måste ju klara under ett kilo och då kan man köra spårbart på posten med "skicka lätt" för 63:-
Skicka gärna en bild aldrig fel att dregla lite över hehe, skicka gärna ett PM så tar vi affären där

Mvh David