MSI Cashback, Assassin's Creed Valhalla, $25 Steam - Black Friday Nov-Dec 2020

Permalänk
Fyndjägare

MSI Cashback, Assassin's Creed Valhalla, $25 Steam - Black Friday Nov-Dec 2020

Hej,

har nu fått mitt AC Valhalla gratis från MSI, aktiverat i Ubisoft Connect. Hade köpt ett moderkort, som även ska ge Cashback.
Startar en tråd om detta då säkert fler vill utnyttja dessa erbjudanden.

1. MSI har Cashback upp till 80€ på en massa Desktops, skärmar, moderkort, komponenter och stolar
Promotion period: Nov 2nd - Nov 30th or while stocks last.
Redemption period: Nov 16th - Dec 28th
https://se.msi.com/Promotion/black-friday-2020

2. Assassin's Creed Valhalla på köpet när du köper skärm, moderkort, AIO, PSU, chassi eller stol.
Promotion period: 2020/11/10 – 2020/12/31 or while stocks last.
Redemption period: 2020/11/10 – 2020/12/31
https://se.msi.com/Promotion/assassins-creed-valhalla

3. MSI Shout Out - recensera din pryl, få 1 års förlängd garanti och $25 på Steam.
Promotion Period: 2020/07/15 – 2020/12/31 or while stock last.
https://se.msi.com/Landing/join-shout-out-for-msi

För att få AC Valhalla krävdes att man registerar moderkortet på MSI Member Center, fakturakopia, foto på moderkortet med serienr, fylla i serienr ett antal ggr samt svara på en massa (onödiga) frågor ex är du gift, intressen, vad för funktioner vill du ha på kommande moderkort mm. Så var beredd på en del meck som inte känns helt ok. Jag fick spelet efter några dagar. Här är instruktionerna.

Cashbacken var mycket enklare men foto på brädan och fakturakopia krävdes. Och bankonto med IBAN & SWIFT. Här är instruktionerna.

Edit: Lagt till MSI Shout out kampanjen. Instruktioner här.

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Fyndjägare

Lista över Cashback

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Fick ett mail häromdagen att min cashback blivit godkänd (köpte moderkort). Så det gick rätt fort - 7 arbetsdagar. Inte fått något utbetalt än dock.

Påbörjade registrering för att få assassins creed men hade inte tillgång till att fotografera moderkortet just då, så jag fick ge upp

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Jag köpte MSI MPG B550 GAMING PLUS för 1290kr från Webhallen under BF med ett presentkort från Get Gifted med 10% rabatt. Med 30€ cashback och Assassin's Creed Valhalla som jag ändå hade köpt gör att jag betalar ca 260kr för moderkortet

Edit: Get Gifted

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Jag köpte MSI MPG B550 GAMING PLUS för 1290kr från Webhallen under BF med ett presentkort från Get Gifted med 10% rabatt. Med 30€ cashback och Assassin's Creed Valhalla som jag ändå hade köpt gör att jag betalar ca 260kr för moderkortet

Edit: Get Gifted

samma!

Glöm inte att skriva en snabb "recension" på webhallen för produkten, och länka den sen till ditt MSI konto för 250kr steam gift card

Visa signatur

Error 404, System not found!

Permalänk
Medlem
Skrivet av stocken:

samma!

Glöm inte att skriva en snabb "recension" på webhallen för produkten, och länka den sen till ditt MSI konto för 250kr steam gift card

https://i.imgur.com/MyP4Ti9.png

Jag som inte trodde det kunde bli bättre :D. Tack för tipset!

För den som är intresserad kan man läsa mer här: https://register.msi.com/product/shoutout

Permalänk
Medlem
Skrivet av stocken:

samma!

Glöm inte att skriva en snabb "recension" på webhallen för produkten, och länka den sen till ditt MSI konto för 250kr steam gift card

https://i.imgur.com/MyP4Ti9.png

Sweet! Köpte ett Z490 Tomahawk på Webhallen och gick tyvärr miste om Get Gifted, men gåvorna verkar ju regna ändå

Fick AC: Valhalla på några dagar, lite roliga de är som inte kunde skicka mail när de godkänt processen. Sedan gick det under 2 timmar för dem att godkänna Cashback som ska komma 3 Januari (oh well, man överlever väl 1 månad).

Väntar nu på att min recension på Webhallen ska bli godkänd bara

Permalänk
Medlem

Det är väl tänkt att man ska skicka in cashback ansökan först 14 dagar efter datumet man köpte? Man kan ju inte välja ett date of purchase som inte är minst 14 dagar efter kampanjperioden. Men det kanske funkar ändå.

Tack för tipset f.ö om steam grejen, ska göra den.

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av stocken:

samma!

Glöm inte att skriva en snabb "recension" på webhallen för produkten, och länka den sen till ditt MSI konto för 250kr steam gift card

https://i.imgur.com/MyP4Ti9.png

Oj, missat denna. Tack som ___

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VA77E:

Det är väl tänkt att man ska skicka in cashback ansökan först 14 dagar efter datumet man köpte? Man kan ju inte välja ett date of purchase som inte är minst 14 dagar efter kampanjperioden. Men det kanske funkar ändå.

Tack för tipset f.ö om steam grejen, ska göra den.

Du ska ju ta en bild på kvittot, så ser det att det inte matchar borde de väl neka? Jag köpte mitt 20e då det var smygstart med BF.

Skrivet av Mumu55:

För att få AC Valhalla krävdes att man registerar moderkortet på MSI Member Center, fakturakopia, foto på moderkortet med serienr, fylla i serienr ett antal ggr samt svara på en massa (onödiga) frågor ex är du gift, intressen, vad för funktioner vill du ha på kommande moderkort mm. Så var beredd på en del meck som inte känns helt ok. Jag fick spelet efter några dagar. Här är instruktionerna.

Glömde detta igår, men jag behövde inte svara på massa frågor. Jag skickade bara in var jag köpt, när och bild på kvitto och serienumret på moderkortet, vilket är värt att belysa då lappen sitter på 24-pin kontakten på moderkortet! Ta bild innan ni sätter fast allt för att underlätta

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Du ska ju ta en bild på kvittot, så ser det att det inte matchar borde de väl neka? Jag köpte mitt 20e då det var smygstart med BF.

Glömde detta igår, men jag behövde inte svara på massa frågor. Jag skickade bara in var jag köpt, när och bild på kvitto och serienumret på moderkortet, vilket är värt att belysa då lappen sitter på 24-pin kontakten på moderkortet! Ta bild innan ni sätter fast allt för att underlätta

Jo. Men om du köpte det 20:e så har det ju gått 14 dagar från ditt köp och man kan då välja 20:e November som Date of Purchase. Själv köpte jag mitt 29:e och måste då vänta till 12:e December för att kunna välja 30:e i dropdown menyn.

Missade dock att den här kampanjen gällde redan från 2:a November. Så då är jag med på varför många redan fått/registrerat sin cashback

Permalänk
Fyndjägare

4. MSI Christmas Cashback - Köp med Intel-processor och få cashback. T ex 60€ om du köper med en i5:a.
Eligible purchase period: 09/Dec. 2020 – 31/Dec. 2020
Redemption Period: 23/Dec. 2020 – 28/Jan. 2021
*All the products have to be claimed after 14 days of your purchased date
https://se.msi.com/Promotion/christmas-cashback

Instruktioner här.

Tack till Lyktgubben som tipsade om detta.

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

4. MSI Christmas Cashback - Köp med Intel-processor och få cashback. T ex 60€ om du köper med en i5:a.
Eligible purchase period: 09/Dec. 2020 – 31/Dec. 2020
Redemption Period: 23/Dec. 2020 – 28/Jan. 2021
*All the products have to be claimed after 14 days of your purchased date
https://se.msi.com/Promotion/christmas-cashback

Instruktioner här.

Tack till Lyktgubben som tipsade om detta.

Denna tråden är väldigt uppskattad när man är på jakt efter billiga lösningar till nya bygget.. Jag undrar bara om det är så att man måste göra köpet av CPU+MB i samma vända eller om det t.o.m. är så att man kan köpa de båda hos separata ÅFs? Försökt tyda instruktionerna i länken, men hittar ingen info där

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av maow45:

Denna tråden är väldigt uppskattad när man är på jakt efter billiga lösningar till nya bygget.. Jag undrar bara om det är så att man måste göra köpet av CPU+MB i samma vända eller om det t.o.m. är så att man kan köpa de båda hos separata ÅFs? Försökt tyda instruktionerna i länken, men hittar ingen info där

Håller med, tyvärr oklart. Dock viktigt att det köps från en listad partner.

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maow45:

Denna tråden är väldigt uppskattad när man är på jakt efter billiga lösningar till nya bygget.. Jag undrar bara om det är så att man måste göra köpet av CPU+MB i samma vända eller om det t.o.m. är så att man kan köpa de båda hos separata ÅFs? Försökt tyda instruktionerna i länken, men hittar ingen info där

Uppskattad tråd!

Någon som testat att köpa från olika återförsäljare (som är listade partners)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av stocken:

samma!

Glöm inte att skriva en snabb "recension" på webhallen för produkten, och länka den sen till ditt MSI konto för 250kr steam gift card

https://i.imgur.com/MyP4Ti9.png

Surt att det inte gäller grafikkort

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av samax901:

Uppskattad tråd!

Någon som testat att köpa från olika återförsäljare (som är listade partners)?

Man behöver inte ens köpa en kombo.
Jag köpte 1st moderkort och fick cash back + ACVH.

Vet inte riktigt varför dom skriver att man måste ha en kombo på hemsidan...

Permalänk
Medlem

Jag har fått Steam-koden men när jag ska registrera den får jag bara ett felmeddelande om att koden är ogiltig. Jag har klippt och klistrat från mailet som MSI skickade så koden är inte felskriven.
Är det fler som fått samma problem?

Visa signatur

Fractal Design Define R6 \ Ryzen 3700X \ be quiet! Pure Rock 2 \ MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI \ ASUS Radeon RX 5700 XT TUF GAMING OC \ Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 \ Crosair RM 750X V2 \ Kingston A2000 SSD

Permalänk
Medlem

Ni som fått era koder, hur lång tid tog det för er att få dom?
Är väl 1 & 1/5 vecka sedan jag skickade in förfrågan och har ej fått något svar utan står att de fortfarande är under review.

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | MSI 3080 Gaming X Trio | x570 Tomahawk | 32gb G.Skill Ripjaws 3600 16-16-16-36 | Silicon Power US70 PCIe.4 | Fractal design 860w Ion | Massdrop HD 58x's | Fidelio x2HR | Edifier R1700 | Moddade Koss Kph30i | Fiio k5 pro | Mountain Everest Max

Permalänk
Fyndjägare

Fick min AC Valhalla kod på några dagar och använde den i Ubisoft Connect. Det funkade.

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sec:

Jag har fått Steam-koden men när jag ska registrera den får jag bara ett felmeddelande om att koden är ogiltig. Jag har klippt och klistrat från mailet som MSI skickade så koden är inte felskriven.
Är det fler som fått samma problem?

Hade inga problem att redeema mina steamkoder (fick 2st på 12.5 usd var)

Skrivet av element90:

Ni som fått era koder, hur lång tid tog det för er att få dom?
Är väl 1 & 1/5 vecka sedan jag skickade in förfrågan och har ej fått något svar utan står att de fortfarande är under review.

Köpte skärmen i fredags och fick steamwalletkoden idag. Har inte fått watch dogs eller AC än

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Mini || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || EVGA RTX 3070 XC3 Ultra || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Samsung 970 EVO 500GB && OZC Trion 480GB || Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|MSI MAG341CQ
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem

Vill bara tacka för att du skickat alla MSIs erbjudanden i dagens fynd, gick från 2000kr mobo till 1400kr plus $25 på steam. Inte alls fel!

Jag fick allt ungefär 2 dagar efter jag registrerat det på deras sida.

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

Hur betalar MSI tillbaka cashbacken? Pengar på konto?

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Hur betalar MSI tillbaka cashbacken? Pengar på konto?

Mvh

Stämmer, du behöver ange IBAN osv på deras hemsida så kommer det in på ditt konto!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sec:

Jag har fått Steam-koden men när jag ska registrera den får jag bara ett felmeddelande om att koden är ogiltig. Jag har klippt och klistrat från mailet som MSI skickade så koden är inte felskriven.
Är det fler som fått samma problem?

Steam har nya regler att steamwalletkoden du aktiverar måste ha samma valuta som ditt steamkonto. Men tydligen har det fungerat för någon under din kommentar..

Visa signatur

Intel Core i7-6700K | MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G V2 | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair Vengeance LPX 32GB (4 x 8GB) 2400MHz | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Crucial BX100 500GB | EVGA SuperNOVA 850 G3 | Fractal Design Define R5 Titan Window | Noctua NH-D15 | Noctua NF-A14

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av zather:

Vill bara tacka för att du skickat alla MSIs erbjudanden i dagens fynd, gick från 2000kr mobo till 1400kr plus $25 på steam. Inte alls fel!

Jag fick allt ungefär 2 dagar efter jag registrerat det på deras sida.

Härligt! Mer pengar till annat hehe. Bra lurar, vilka TH-X00 har du?

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Beställde mina prylar från @Webhallen, i och med att jag valde Klarna så får de inte delskicka produkter (tog även en Ryzen 5600X, som ännu inte finns i lager). Kommer således inte kunna ta del av MSI:s kampanj, just pga. Webhallen inte levererat mitt moderkort.

Jäkligt tråkigt. Var i kontakt med deras support för att se om detta går att lösa, då jag valde produkt lite efter rabatt + kampanjer kring produkten, men de kunde inte göra något. Så cashback, spel och förlängd garanti är inget som jag får ta del av. Kul. #intebitter.

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo EVOLV, MSI MPG B550 Gaming Plus, Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Radeon 6800XT

Permalänk
Webhallen
Skrivet av xeRoos:

Beställde mina prylar från @Webhallen, i och med att jag valde Klarna så får de inte delskicka produkter (tog även en Ryzen 5600X, som ännu inte finns i lager). Kommer således inte kunna ta del av MSI:s kampanj, just pga. Webhallen inte levererat mitt moderkort.

Jäkligt tråkigt. Var i kontakt med deras support för att se om detta går att lösa, då jag valde produkt lite efter rabatt + kampanjer kring produkten, men de kunde inte göra något. Så cashback, spel och förlängd garanti är inget som jag får ta del av. Kul. #intebitter.

Vet ej vad du har för köplats men stora lass av 5600X är på ingång! hoppas de hinner in nog i år för att täcka din order!
Tog en koll på kundtjänst och det är verkligen så ruttet som det låter att vi ej kan splitta Klarna orders :'(

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vet ej vad du har för köplats men stora lass av 5600X är på ingång! hoppas de hinner in nog i år för att täcka din order!
Tog en koll på kundtjänst och det är verkligen så ruttet som det låter att vi ej kan splitta Klarna orders :'(

/Patrik

Hej Patrik!

Skickade ett PM till er.

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo EVOLV, MSI MPG B550 Gaming Plus, Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Radeon 6800XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Härligt! Mer pengar till annat hehe. Bra lurar, vilka TH-X00 har du?

Mahogany sitter jag med 👌
Svider lite att inte ha utbytbar kabel som nya TR-X00 men svårt för mig att argumentera för ett par väldigt liknande lurar med bättre kabel och annat material.
Purpleheartsen är dock väldigt fina

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650