Är det fler som fått kolli-id om cyberpunk?

Permalänk
Medlem

Nu har Elgiganten skickat iallafall med leverans imorgon så tiden verkar ju hållas iallafall.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Skrivet av nevada:

Nu har Elgiganten skickat iallafall med leverans imorgon så tiden verkar ju hållas iallafall.

Jajamen, samma för mig. Fortfarande med paket också så det är ju lite spännande i att det inte är någon idé att välja brev som fraksätt vid förbokningar av spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sparven91:

Jajamen, samma för mig. Fortfarande med paket också så det är ju lite spännande i att det inte är någon idé att välja brev som fraksätt vid förbokningar av spel.

Jepp. Samma här. Bara luta sig tillbaka nu då. 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sparven91:

Jajamen, samma för mig. Fortfarande med paket också så det är ju lite spännande i att det inte är någon idé att välja brev som fraksätt vid förbokningar av spel.

Har inte hänt ett smack för mig på min spårning. Såg dock att du på Elgiganten kunde få upp ganska mycket detaljer om leveransen i en bild du skickade, hur gjorde du detta?

Visa signatur

Stationär: Ryzen 5 3600 | Asus GTX 980
Bärbar: Razer Blade 15 Advanced 2020 | 4K OLED | RTX 2080 Super

Permalänk
Skrivet av H4tten:

Har inte hänt ett smack för mig på min spårning. Såg dock att du på Elgiganten kunde få upp ganska mycket detaljer om leveransen i en bild du skickade, hur gjorde du detta?

Aj då, hoppas det är på gång och att det är mycket för PostNord att scanna in bara!

Jag fick fram det genom att kolla på kvittot (som du fick på mailen när paketet blev "skickat") där det fanns ett "Unikt ID" (det hette så alltså), sen kunde man knappa in det på deras hemsida och voila så fick man lite mer Det är egentligen för ordrar från butiker tror jag. Men funkade fint med min den där ordern också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sparven91:

Aj då, hoppas det är på gång och att det är mycket för PostNord att scanna in bara!

Jag fick fram det genom att kolla på kvittot (som du fick på mailen när paketet blev "skickat") där det fanns ett "Unikt ID" (det hette så alltså), sen kunde man knappa in det på deras hemsida och voila så fick man lite mer Det är egentligen för ordrar från butiker tror jag. Men funkade fint med min den där ordern också.

Tack, jag verkar dock inte ha något id på mitt kvitto, finns bara ett ordernummer som den inte ville ta. Men jag håller tummarna.

Visa signatur

Stationär: Ryzen 5 3600 | Asus GTX 980
Bärbar: Razer Blade 15 Advanced 2020 | 4K OLED | RTX 2080 Super

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte fått något mail om att mitt är skickat. Beställde från Elgiganten den 27 november. I och med att spelet öppnar portarna vid midnatt antog jag att spelet skulle komma idag. Deras support visste inget och skulle återkomma. De återkom aldrig. Heja Elgiganten.

Visa signatur

AMD RYZEN 5 5600X | RTX 3060Ti | MSI B450 GAMING PRO CARBON AC

I ett tidigare liv:
AMD 2600X | AMD 8350 | AMD Phenom II X2 555 Black edition | AMD Athlon 64 3700+ | Intel® Pentium® II | Intel® 486DX2-66

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4tten:

Tack, jag verkar dock inte ha något id på mitt kvitto, finns bara ett ordernummer som den inte ville ta. Men jag håller tummarna.

Samma för mig. Inget unikt id. Bara ordernummer. Min Spårninglänk går till en tom bringsida.

Visa signatur

AMD RYZEN 5 5600X | RTX 3060Ti | MSI B450 GAMING PRO CARBON AC

I ett tidigare liv:
AMD 2600X | AMD 8350 | AMD Phenom II X2 555 Black edition | AMD Athlon 64 3700+ | Intel® Pentium® II | Intel® 486DX2-66

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimin:

Sama för mig. Inget unikt id. Bara ordernummer. Mo. Spårninglänk går till en tom bringsida.

Har du skrivt in spårningsnumret hos PostNord?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimin:

Sama för mig. Inget unikt id. Bara ordernummer. Mo. Spårninglänk går till en tom bringsida.

Pröva spårnumret inne på PostNord. Jag fick spårning runt 19:30 idag. Ska nog dock skaffa spelet på PC istället, har sett gameplay på PS4-versionen nu och den verkar tyvärr inte köra speciellt bra.

Visa signatur

Stationär: Ryzen 5 3600 | Asus GTX 980
Bärbar: Razer Blade 15 Advanced 2020 | 4K OLED | RTX 2080 Super

Permalänk

Någon som köpt från amazon som fått sitt skickat? Beställde från Amazon för flera veckor sedan med snabbfrakt men de har inte skickat den än. Står ändå på hemsidan att jag ska få den senast ikväll, vet inte riktigt hur det ska gå till.

Permalänk
Medlem

Fick mess nyss från postnord att min beställning på postutlämningstället. Registrerades enligt postnord appen den 4-december.
Beställde från elgiganten och xbox one versionen.

Permalänk
Medlem

Någon mer som inte fick sitt spel från Komplett? Tycker detta är uruselt av Komplett!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233