SweClockers gästar Streamhjälpen klockan 16:00

Permalänk
Melding Plague

SweClockers gästar Streamhjälpen klockan 16:00

Webhallens årliga sändning för goda ändamål gästas även i år av SweClockers, som pratar höstens lanseringar och utmanas i spel.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Anton och Kenneth, chad delux duo på Mario Kart <3

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av N4kame0:

Anton och Kenneth, chad delux duo på Mario Kart <3

Blev ganska knäckt när jag körde läggmatch för att jag blivit utmanad att donera 100kr om jag förlorade. Men folk i chatten inte förstod att jag förlorade med vilje för att bli ”tvungen” att donera

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Blev ganska knäckt när jag körde läggmatch för att jag blivit utmanad att donera 100kr om jag förlorade. Men folk i chatten inte förstod att jag förlorade med vilje för att bli ”tvungen” att donera

Vi kan säga att micen vi bytte till dig fick slut på batteriet så folk inte hörde dina intentions

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av UndaC:

Blev ganska knäckt när jag körde läggmatch för att jag blivit utmanad att donera 100kr om jag förlorade. Men folk i chatten inte förstod att jag förlorade med vilje för att bli ”tvungen” att donera

Vi säger så

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Missade det ju, kan man ser när ni var med i efterhand?

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Lagers:

Missade det ju, kan man ser när ni var med i efterhand?

http://www.twitch.tv/webhallen/v/838165949?sr=a&t=6641s

Visa signatur

240p är livet