"Computex 2021 blir en fysisk tillställning"

Permalänk
Melding Plague

"Computex 2021 blir en fysisk tillställning"

Organisationen bakom teknikmässan Computex slår fast att 2021 års upplaga ska bli ett fysiskt evenemang i Taipei, Taiwan.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Med obligatorisk vaccinering (bekräftat med positivt test med antikroppar?) så borde det absolut kunna gå, och det är tillräckligt långt fram för att många ska hinna få vaccineringen gjord innan

Permalänk
Proffsmoddare

Nog för att jag saknade Taiwan i år och längtar dit 2021, så känns detta ytterst tveksamt att bli verklighet.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Det låter rimligt att kanske öppna upp mot länder som kommit långt i sin vaccinering och som har låg smitta inför eventet.

Att försöka kontrollera enskilda individer utan något globalt samarbete med vaccinationsintyg tror jag blir väldigt svårt administrativt.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Trist men förståeligt med tanke på hur mycket arbete och tid som måste läggas ner innan grejerna är på plats.

Vi får blicka framåt och hoppas på fysiska mässor i framtiden!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Är det bara jag men det känns som om det var tio år sedan Jonas och gänget var nere på Computex och kollade in datorhårdvara.

Permalänk
Medlem

Gött mos.

Visa signatur

PG279Q | 6XX | X-Fi Titanium HD | RTX 2080 | 5800X3D
G.Skill 3200 CL14 | B450-F | 970 EVO | Seasonic 750W | Fractal R5

Permalänk
Medlem

Det jag saknar är ju era hotel reviews, speciellt i japan när ni demonstrerar badrummen xD

Permalänk
Medlem

14 dagars karantän vid ankomst så är det ju löst. Har en bekant som åkt till Thailand och dom är rätt petiga och det är karantän på utvalda hotell med isolering på rummet i 14 dagar (klarar man första testet efter man kommit dit efter 5 dagar får man rätt till 30min utevistelse på innergård på hotellet).

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

Med den där bilden trodde jag först Jonas och Jacob hade blivit osams och gått isär

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dizzö:

Med den där bilden trodde jag först Jonas och Jacob hade blivit osams och gått isär

Haha precis, Ser ut som Jacob precis gjort slut och Jonas bara Va BAAHHH vafför ?

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Defender:

Haha precis, Ser ut som Jacob precis gjort slut och Jonas bara Va BAAHHH vafför ?

Jo, för Jonas swec honom :'(

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Konstigt att komma med detta när CES 2021 är nära och som utan tvekan också ställs in.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dizzö:

Med den där bilden trodde jag först Jonas och Jacob hade blivit osams och gått isär

Skrivet av Defender:

Haha precis, Ser ut som Jacob precis gjort slut och Jonas bara Va BAAHHH vafför ?

Eller är det @JonasT som gjort slut med mig?

Skrivet av Birkus:

Jo, för Jonas swec honom :'(

*ba-dun-tss*

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Utvalda länder som har smittan under kontroll, ja då ryker Sverige
Taiwan har ju varit bland de bästa länderna på kontrollera smittan.