Allt om Cyberpunk 2077 – nästa storspel från CD Projekt Red

Permalänk
Avstängd

Gjorde precis en side-quest där jag skulle ta hand om en person på 19e våningen. Det var en utmaning att smyga sig in, men när väl jobbet var gjort så skulle jag ha behövt att smyga tillbaka samma väg. Utan att avslöja för mycket så måste det sägas att det inte är en helt enkel uppgift. Men, eftersom jag har rätt bra uppgraderingar på min V så gick jag till taket och hoppade från tak till tak med double jump, vilket jag inte trodde först att skulle gå att överleva. Men det gick, mycket imponerande, inte gjort det på ett bra tag!

= Det går att improvisera rätt rejält.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Där knäckte man 150 timmar, så himla bra spel, älskar det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Tycker spelet blir allt bättre ju mer man spelar det (6h än så länge). Grafiken är riktigt snygg, världen de byggt upp är helt otrolig, ljudet är prima och game play med vapen väldigt bra. Det som är lite tveksamt är de val man gör och om de alls påverkar storyn, känns inte riktigt som det efter att ha lirat prologen. Sen har jag läst att många skrivit om saker som CDPR sa skulle finnas i spelet men som inte finns. Eftersom jag inte läst om vad som ska finnas så saknar jag det heller inte.

Det stora minuset än så länge är collision detection vilket inte känns speciellt polerat. Plockar man upp en kropp och dumpar den på golvet så hamnar den ofta i konstiga positioner samt att items fastnar under marken osv. Bilen verkar ha handbromsen inkopplar ibland efter att man backat och ska köra framåt.

Har som tur var ännu inte stött på någon allvarlig bugg som gör att jag fastnat helt.

Problem med att karaktärer inte ringer när man väntar verkar vara oundvikligt men jag märkte att det verkar "fixa" sig om man gör en quicksave, loadar den och sedan dör samt load last checkpoint. Fixade det alltid för mig så tänkte ge ett tips ifall du får samma problem

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk
Medlem

Folk pratar mycket om buggar, jag har sett ett och annat men måste säga att det är en välgjord spel. Har precis börjat spela Act 2 och tycker att storyn är intressant, sidequests´en känns inte som fetchquests a lá Biowares Andromeda eller Inquisition.

Finns en del irriterande saker som att folk skickar messeges mitt i en strid och det där förhatliga "F" knappen och dålig keymappingsmöjligheter som de borde ha fixat day 1. Ni som kan vänta bör vänta tills spelet mognar, sen har ni ett riktigt bra spel att underhållas av...

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 AORUS MASTER rev 1.2 Processor: AMD Ryzen 7 5800X3D Kylning: Corsair be quiet! Dark Rock Pro 4 Minne: 32 GB Crucial Ballistix 3600 MHz Grafikkort: Sapphire NITRO+ Radeon RX 7900 XTX Hårddiskar: Corsair Force MP600 1TB M.2, Seagate BarraCuda 4TB 5400rpm Nätagg: Corsair RM850x V2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact Skärm: LG C3 77 tums TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Tycker spelet blir allt bättre ju mer man spelar det (6h än så länge). Grafiken är riktigt snygg, världen de byggt upp är helt otrolig, ljudet är prima och game play med vapen väldigt bra. Det som är lite tveksamt är de val man gör och om de alls påverkar storyn, känns inte riktigt som det efter att ha lirat prologen. Sen har jag läst att många skrivit om saker som CDPR sa skulle finnas i spelet men som inte finns. Eftersom jag inte läst om vad som ska finnas så saknar jag det heller inte.

Det stora minuset än så länge är collision detection vilket inte känns speciellt polerat. Plockar man upp en kropp och dumpar den på golvet så hamnar den ofta i konstiga positioner samt att items fastnar under marken osv. Bilen verkar ha handbromsen inkopplar ibland efter att man backat och ska köra framåt.

Har som tur var ännu inte stött på någon allvarlig bugg som gör att jag fastnat helt.

Mmmm, kom ut en officerare från en hiss som hade ett keycard eller något som jag skulle ha för att komma vidare på Questen. På något sätt dödade jag honom i hissen med hagelsprakare och hans kropp skickades iväg 400m utanför byggnaden som jag var i. Som jag inte kunde komma ut ur utan honom. Hahaha, ganska störigt. Ladda save, göra om...

Men trots alla buggar så gillar jag det som fan, kört nästan bara sidequests hitintills. Hade varit kul med lite fler FPS, men det är vad det är.

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yasko:

Folk pratar mycket om buggar, jag har sett ett och annat men måste säga att det är en välgjord spel. Har precis börjat spela Act 2 och tycker att storyn är intressant, sidequests´en känns inte som fetchquests a lá Biowares Andromeda eller Inquisition.

Finns en del irriterande saker som att folk skickar messeges mitt i en strid och det där förhatliga "F" knappen och dålig keymappingsmöjligheter som de borde ha fixat day 1. Ni som kan vänta bör vänta tills spelet mognar, sen har ni ett riktigt bra spel att underhållas av...

Man kan ju ändra mappings i inputUserMappings.xml ifall man vill .. har bytt till E

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spelaspel:

Problem med att karaktärer inte ringer när man väntar verkar vara oundvikligt men jag märkte att det verkar "fixa" sig om man gör en quicksave, loadar den och sedan dör samt load last checkpoint. Fixade det alltid för mig så tänkte ge ett tips ifall du får samma problem

V kunde inte sprinta längre när Act 2 började Löste sig med save och load.

Skrivet av kelthar:

Mmmm, kom ut en officerare från en hiss som hade ett keycard eller något som jag skulle ha för att komma vidare på Questen. På något sätt dödade jag honom i hissen med hagelsprakare och hans kropp skickades iväg 400m utanför byggnaden som jag var i. Som jag inte kunde komma ut ur utan honom. Hahaha, ganska störigt. Ladda save, göra om...

Men trots alla buggar så gillar jag det som fan, kört nästan bara sidequests hitintills. Hade varit kul med lite fler FPS, men det är vad det är.

Är i garaget och får nåt quest om en bil. Sen kommer någon och kör över hela bilen så den flyger runt och säger något i stil med "beep beep m*fker". Haha så himla oväntat!

Däremot fick jag typ 15 side quests nästan direkt när Act 2 börjar och det var lite jobbigt då hade hade föredragit att plocka upp dem själv men men.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av kelthar:

Man kan ju ändra mappings i inputUserMappings.xml ifall man vill .. har bytt till E

Ja, det har jag gjort också, men väldigt irriterande att behöva uppdatera efter varje patch.

Lika irriterande att man inte kan välja detta och andra funktioner via spelet istället. För många knappar egentligen, man hade kunnat använda samma knappar till olika funktioner istället. Deras keymapping är ett riktigt mess...

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 AORUS MASTER rev 1.2 Processor: AMD Ryzen 7 5800X3D Kylning: Corsair be quiet! Dark Rock Pro 4 Minne: 32 GB Crucial Ballistix 3600 MHz Grafikkort: Sapphire NITRO+ Radeon RX 7900 XTX Hårddiskar: Corsair Force MP600 1TB M.2, Seagate BarraCuda 4TB 5400rpm Nätagg: Corsair RM850x V2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact Skärm: LG C3 77 tums TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yasko:

Lika irriterande att man inte kan välja detta och andra funktioner via spelet istället. För många knappar egentligen, man hade kunnat använda samma knappar till olika funktioner istället. Deras keymapping är ett riktigt mess...

Den var rätt dålig i Witcher 3 också. Har minne av att man var tvungen att kasta signs genom att trycka en hotkey och sen välja sign efter det. Istället för att kunna direktkasta signs med t.ex. 1-5. Fixade en mod för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulci:

Den var rätt dålig i Witcher 3 också. Har minne av att man var tvungen att kasta signs genom att trycka en hotkey och sen välja sign efter det. Istället för att kunna direktkasta signs med t.ex. 1-5. Fixade en mod för det.

Tack och lov så körde jag controller till Witcher 3 och 2. Ettan ska vi inte ens talas om men det var ett 00 spel...

Hissar är annat som irriterar mig, tänker på Mass Effect 1. Men som sagt, allt det där är småsaker som kan fixas lätt om de vill. Skitbra spel i övrigt...

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 AORUS MASTER rev 1.2 Processor: AMD Ryzen 7 5800X3D Kylning: Corsair be quiet! Dark Rock Pro 4 Minne: 32 GB Crucial Ballistix 3600 MHz Grafikkort: Sapphire NITRO+ Radeon RX 7900 XTX Hårddiskar: Corsair Force MP600 1TB M.2, Seagate BarraCuda 4TB 5400rpm Nätagg: Corsair RM850x V2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact Skärm: LG C3 77 tums TV

Permalänk
Medlem

Repris på Witcher 3, förutom att Witcher 3 var mer färdigt vid release men fortfarande ospelbart.

Om ett år när saker är fixade så kommer alla fanboys komma ihåg spelet som perfekt och helt utan buggar från dag 1 och se det som GOTY.

50 timmar in, saker som stör mig på ett spel som utvecklats såååå länge:

- Side quests: finns typ 3 varianter, annars exakt samma koncept och efter 100 gånger så blir det minst sagt tråkigt.

- Stealth, helt värdelöst system på alla sätt och vis.

- Factions/Gäng, du kan slakta 15000 gängmedlemmar och nästa gång du möter dem så är de dina bästa polare igen.

- Polis/Wanted level, behöver inga kommentarer, årets skämt.

- Landa i ojämn terräng från valfri höjd = död, händer ca 20 gånger per spelsession, helt bisarrt hur dåligt det är.

- Trafik/AI, AI är hjärndöda zombies, trafiken går som på räls eller så försvinner den bara helt slumpmässigt.

- Braindance, nehepp inte den här gången.

- Open world, ja men är ju helt öde utan något som helst interaktivt i världen.

+ många fler irriterande buggar.

Finns inget djup i spelet alls.

Just nu vill man bara nöta igenom storyn och få ett slut, när man spelade t.ex. Fallout 4/GTAV så ville man bara starta spelet och göra massa random saker för man glömde bort allt annat då det fanns 1000 saker man kunde göra förutom main storyn.

Den känslan har jag inte haft i spelet en enda gång, riktigt tråkigt spel förutom några coola sekvenser ( 10-20 minuter av totala speltiden ).

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av GuuFi:

- Stealth, helt värdelöst system på alla sätt och vis.

Lite ytligt men annars ser jag inte problemet?

Citat:

- Landa i ojämn terräng från valfri höjd = död, händer ca 20 gånger per spelsession, helt bisarrt hur dåligt det är.

Har nog bara hänt ett par enstaka gånger för min del.

Citat:

- Braindance, nehepp inte den här gången.

Vad menar du?

Citat:

Just nu vill man bara nöta igenom storyn och få ett slut, när man spelade t.ex. Fallout 4/GTAV så ville man bara starta spelet och göra massa random saker för man glömde bort allt annat då det fanns 1000 saker man kunde göra förutom main storyn.

Vad kunde man göra i Fallout 4?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Vad kunde man göra i Fallout 4?

Spela ett buggfritt och balanserat spel, med intressant loot i varenda låda man öppnar och en mycket smart AI. Allt gjort i en vida omtalad och välrenommerad spelmotor. Samt ladda ner moddar från Bethesdas prisbelönta store och modhanterare.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fulci:

Spela ett buggfritt och balanserat spel

Bethesda gör inte buggfritt, nu överdriver du lite

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Fantastiskt spel.

Kört alla gula sidemissions utom ett fåtal som buggat ut, och har bara 2 main-story endings kvar att spela. Ungefär 50h speltid.

Först märkt av en del buggar sista 15 timmarna konstigt nog. Men överlag ganska buggfritt för att vara ett open world.

Skrivet av GuuFi:

- Side quests: finns typ 3 varianter, annars exakt samma koncept och efter 100 gånger så blir det minst sagt tråkigt.

- Open world, ja men är ju helt öde utan något som helst interaktivt i världen.

+ många fler irriterande buggar.

Finns inget djup i spelet alls.

Fallout 4/GTAV så ville man bara starta spelet och göra massa random saker för man glömde bort allt annat då det fanns 1000 saker man kunde göra förutom main storyn.

Side questen man får från telefon-samtalen är ju tråkiga och dryga, smyg eller skjut dig in i ett område, döda/rädda/stjäl/ladda upp/ner något och ut igen. Utom psycho-uppdragen som är ännu tråkigare och alldeles för många.
Men side questen med story är ju nästan uteslutande bra.

Spydde personligen på allt "häftigt interaktivt" man kunde göra i GTA V. Bara störigt att råka klicka på någon jävla yoga-session... Helt poänglöst när 99% av det interaktiva var dryg och meningslös skit, som man bara gjorde för alla saker hade ett uppdrag där det krävdes att göra det.

Djupet i detta spelet är i min mening 100 gånger djupare än GTAV. I story.

Skrivet av Chromatic:

Där knäckte man 150 timmar, så himla bra spel, älskar det!

Hur har du lyckats klämma in 150h? Som ovan har jag nästan spelat genom allt av uppdrag, och klockar nog in på drygt 50h när allt är klart.
Kör du på max svårighetsgrad så du dött mycket, eller har du kört 100h och gjort blåa NCPD-uppdrag?

Ser ingen behållning för spelet efter jag spelat klart alla main endings och side missions, förrän det kommer en DLC.
Kanske spela om hela spelet som kvinna så jag får sätta på Judy som jag blev lite besviken att jag inte fick, då maken till levande NPC-karaktär har jag inte stött på tidigare. Men re-playvärdet i övrigt känns inte så högt så tätt inpå.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pistage:

Ungefär 15h speltid.

Först märkt av en del buggar sista 15 timmarna

Känns som en av dina siffror är fel?

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Känns som en av dina siffror är fel?

Haha, tack! Ja 50h speltid ska det vara

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fulci:

Spela ett buggfritt och balanserat spel, med intressant loot i varenda låda man öppnar och en mycket smart AI. Allt gjort i en vida omtalad och välrenommerad spelmotor. Samt ladda ner moddar från Bethesdas prisbelönta store och modhanterare.

Okej, det här var dagens skämt 😂
Missuppfatta mig inte, jag gillar Fallout 4 och har spelat det i säkert 1500 timmar, men det du säger stämmer verkligen inte.

Bethesdas store och modhanterare är totalt värdelösa.
Spelat har fortfarande buggar flera år efter release.
Intressant loot? Fullt med pipe weapons överallt.
Och AI:n är verkligen inte smart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pistage:

Hur har du lyckats klämma in 150h? Som ovan har jag nästan spelat genom allt av uppdrag, och klockar nog in på drygt 50h när allt är klart.
Kör du på max svårighetsgrad så du dött mycket, eller har du kört 100h och gjort blåa NCPD-uppdrag?

Ser ingen behållning för spelet efter jag spelat klart alla main endings och side missions, förrän det kommer en DLC.
Kanske spela om hela spelet som kvinna så jag får sätta på Judy som jag blev lite besviken att jag inte fick, då maken till levande NPC-karaktär har jag inte stött på tidigare. Men re-playvärdet i övrigt känns inte så högt så tätt inpå.

Spoilers

Spelade först igenom det som brud och gjorde bara 50% av alla side missions och hade kvällsmys med Judy, nu kör jag som en dude och köttar legit varenda mission som finns, inklusive alla NCPD uppdrag, ofta så går jag bara runt i staden och tittar på hur fint allt är <3 Helt otroligt att dom gick från Witcher till en stor jävla mega-stad, förstår verkligen varför det har tagit tid för dom!

Samlar ihop till lite mer bilar nu och tycker det är galet kul när man väl sätter den perfekta kurvan i staden eller när man får till en fet drift

Denna gången så är jag mer på Johnny's sida och jag ser fram emot att köra det "hemliga" slutet där man bara går in genom dörrarna och köttar röven ur allt som rör sig!

Dold text
Spoilertaggar för bövelen!
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Okej, det här var dagens skämt 😂
Missuppfatta mig inte, jag gillar Fallout 4 och har spelat det i säkert 1500 timmar, men det du säger stämmer verkligen inte.

Bethesdas store och modhanterare är totalt värdelösa.
Spelat har fortfarande buggar flera år efter release.
Intressant loot? Fullt med pipe weapons överallt.
Och AI:n är verkligen inte smart.

Jag försökte överdriva tillräckligt mycket att det skulle framgå som sarkastiskt. Nej, Fallout 4 är inget bra exempel. Visst ett roligt spel på många sätt, men det hade många problem, speciellt vid release.

Många nämner också RDR2 men jag tycker det är väldigt linjärt, du kan inte göra missions på något annat sätt då blir det "failed" och börja om. Många blir också bländade av detaljrikedomen i det spelet, men de "fria" uppdrag som finns ute i världen är inget att hänga i julgranen direkt.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fulci:

Jag försökte överdriva tillräckligt mycket att det skulle framgå som sarkastiskt. Nej, Fallout 4 är inget bra exempel. Visst ett roligt spel på många sätt, men Bethesda om någon är inget bra exempel som motsats.

Många nämner också RDR2 men jag tycker det är väldigt linjärt, du kan inte göra missions på något annat sätt då blir det "failed" och börja om. Många blir också bländade av detaljrikedomen i det spelet, men de "fria" uppdrag som finns ute i världen är inget att hänga i julgranen direkt.

Hehe. Jag fattade inte att det var ett skämt då jag glömde kolla om det ens var samma person...
(Och dumhet på internet slutar aldrig förvåna en... )

Permalänk
Medlem

God Jul

Jahaja, då tar jag julledigt nu ett tag. Lyckades klara "The Heist" med min andra V igår, hittade en fin puffra också

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Ska inte förstöra tråden men den här filmen är faktiskt bra! Jämför med GTA

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

Ska inte förstöra tråden men den här filmen är faktiskt bra! Jämför med GTA

För att vara bra borde den ta upp saker som Cyberpunk 2077 gör bra och som GTA IV gör dåligt. GTA IV är ett uselt spel på många sätt, jag har spelat det och orkade inte ens igenom storyn. Inget av det som är dåligt med GTA IV togs upp i denna video. Precis som många andra videos är den totalt ensidig i någon form av hoppa på tåget och klaga på Cyberpunk 2077 för att få lite likes.

Permalänk
Medlem

Fick precis patch 1.06 i GOG klienten. Patchen ligger på 509MB.

https://www.cyberpunk.net/en/news/37214/hotfix-1-06

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Fick precis patch 1.06 i GOG klienten. Patchen ligger på 509MB.

https://www.cyberpunk.net/en/news/37214/hotfix-1-06

Tar tydligen bort begränsningen för sparfilernas storlek, så det bör ju lösa det problemet iaf.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Moderator
Forumledare

steams patch var på 993Mb, undrar varför 🤔

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

steams patch var på 993Mb, undrar varför 🤔

Såg det också, märkligt.
Tumme upp att nya patcher rullas ut hela tiden, även runt semestertider

Visa signatur

GPU: Asus Strix 3090 OC
CPU: Intel i9-10850k
RAM: G.Skill Trident Z Royal 3600MHz CL16
MOBO: MSI Z490 MEG Unify

Permalänk
Medlem

Gillar spelet so far, kört nu 35 timmar. Mycket kvar att göra fortfarande. Lite buggar här och där. Annars rullar på riktigt fint. Spelet hatar gpu oc. stock funkar perfekt utan några krashar.
Tur att jag inte slösade pengar på att köpa bil, fick fan gratis Porsche efter side Quest, ni kan väll gissa vem den tillhör egentligen:)

Visa signatur

9900k @ 5.0ghz | MSI 3090 Suprim X | G-Skill 32GB @ 4133mhz C16 | Gigabyte Z390 Aorus Master | Seasonic 1000W 80+ Titanium | Samsung 970 Evo 500GB | Phanteks Evolv X | Asus Swift PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Canson:

Gillar spelet so far, kört nu 35 timmar. Mycket kvar att göra fortfarande. Lite buggar här och där. Annars rullar på riktigt fint. Spelet hatar gpu oc. stock funkar perfekt utan några krashar.
Tur att jag inte slösade pengar på att köpa bil, fick fan gratis Porsche efter side Quest, ni kan väll gissa vem den tillhör egentligen:)

https://i.ibb.co/DV8V5T9/20201224064358-1.jpg

https://i.ibb.co/9b0PL00/20201224064915-1.jpg

Saga Noren Länskrim Malmö!