Helåret 2020 i SweClockers testlabb – alla tester samlade

Permalänk
Melding Plague

Helåret 2020 i SweClockers testlabb – alla tester samlade

Resultatet av teknikspäckade 2020 är ett stort antal tester och artiklar. Vi har samlat länkar och betyg till allt material!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Skrivmaskin

En rejäl bunt med tester, guider och artiklar!

Nu har jag plockat ihop det material som producerats under året, men det är en helt manuell process att samla in och länka. Med en bra bit över 100 poster finns alltså risk för småfel i länkar, rubriker eller dylikt. Skicka gärna in en rättelse om du upptäcker något sådant, eller om det är någon artikel jag helt missat!

Krönikor, reportage och intervjuer

Under det gångna året har vi inte bara testat och skrivit nyheter. Nedan lägger jag en tabell över krönikor, intervjuer och reportage som skrivits. Trevlig läsning

Permalänk
Avstängd

Amazing work to the team! 🙌

Permalänk
Medlem

Grymt bra jobbat av alla, uppskattar att få en sådan här lista på allt arbete ni lagt ned under 2020. 👍😃

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

Betyget på 5800x och 5600x är eventuellt förväxlat.

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av Kn4sse:

Betyget på 5800x och 5600x är eventuellt förväxlat.

Stämmer! Nu är det korrigerat

Permalänk
Samsung Sverige

Riktigt imponerande lista. Snyggt jobbat!

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Bra jobbat!
Uppskattar verkligen sweclockers!

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wittwang:

Nu har jag plockat ihop det material som producerats under året, men det är en helt manuell process att samla in och länka. Med en bra bit över 100 poster finns alltså risk för småfel i länkar, rubriker eller dylikt. Skicka gärna in en rättelse om du upptäcker något sådant, eller om det är någon artikel jag helt missat!

Krönikor, reportage och intervjuer

Under det gångna året har vi inte bara testat och skrivit nyheter. Nedan lägger jag en tabell över krönikor, intervjuer och reportage som skrivits. Trevlig läsning

Blir en del att läsa

Permalänk
Medlem

Vi får ju även inte glömma det grymma jobbet siom utförts i Sweläskers testlabb under 2020:

Visa signatur

Fractal Design Meshify C || AMD Ryzen 7 5800X || Noctua NH-D15 || Gigabyte B550 AORUS PRO || Corsair Vengeance LP 32GB 3600MHz || ASUS TUF RTX3080 || Intel 660P 2TB