PUBG: Playerunknown's Battlegrounds

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pback:

Hur är situationen nu för tiden i PUBG, finns det något system för matchning av spelare, så man möter ungefär lika dåliga/bra motståndare? Spelade lite i början och gillade konceptet. Gissar att det finns gott om spelare med många hundratals (ibland fyrsiffrigt) med spelade timmar, så känns motigt att hoppa in igen om det är helt utan matchning.

Nja, finns ranked och "casual".

Men jag skulle säga att det är riktigt svårt att hoppa in nu, nästan alla som spelar är brutalt bra xD Då har jag ca 1900h spelat.

Så man bör vara beredd på att dö mycket i början innan man får tillbaka lite gamla skills.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Hmm. Ok, tack för svaret! Tror jag kör något annat

Visa signatur

c64, u1541-8Gb SD, Tac-2, AR6.0

Permalänk
Medlem

Får också känslan när jag kör ranked att det är många som tankat sina stats och går in och briljerar med att döda noobs som mig som inte har lika många timmar att lägga

Fortfarande kul hela vägen dock..

Senaste exemplet var att jag burnade in i nästa zon med en UAZ, hittade en lämplig håla att gömma mig i.. 2-3 sek efter att jag hoppat ur bilen hör jag en granat som landar intill mig, sprängs sekunden efter. Den nivån av timing och skills finns inte (på min nivå)..

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som har problem med att PUBG konstant krashar?
Får upp följande i eventloggen:

Felet uppstod i programmet med namn: ucldr_battlegrounds_gl.exe, version 2020.10.15.798, tidsstämpel 0x5f87ce98
, felet uppstod i modulen med namn: ntdll.dll, version 10.0.19041.662, tidsstämpel 0x27bfa5f0
Undantagskod: 0xc0000374
Felförskjutning: 0x00000000000ff0f9
Process-ID: 0x1ec8
Programmets starttid: 0x01d6e2b6340be2da
Sökväg till program: C:\Program Files\Common Files\Uncheater\ucldr_battlegrounds_gl.exe
Sökväg till modul: C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll
Rapport-ID: 9a930e83-13c4-470f-b704-64e5712f69d6
---

Dvs något med deras anticheat är det som orsakar kraschen. Har provar allt utom att installera om OS men får inte bort det. Börjar ledsna på PUBG nu. Suck.

Tar tacksamt emot hjälp.

Visa signatur

Mvh. Robban aka. douzE
Kaffe: Rocket Espresso R Cinquantotto | Niche Zero
Desktop: 12700K. EK-AIO 240. Z690-A Gaming Wifi. 32GB DDR4. RTX 3070 Master. 980 Pro. MF V-Can
Server: HP Microserver G8. Xeon E3-1260L. 16Gb ECC. P222. Hyper-V

Permalänk
Medlem
Skrivet av depalma:

Någon mer än jag som har problem med att PUBG konstant krashar?
Får upp följande i eventloggen:

Felet uppstod i programmet med namn: ucldr_battlegrounds_gl.exe, version 2020.10.15.798, tidsstämpel 0x5f87ce98
, felet uppstod i modulen med namn: ntdll.dll, version 10.0.19041.662, tidsstämpel 0x27bfa5f0
Undantagskod: 0xc0000374
Felförskjutning: 0x00000000000ff0f9
Process-ID: 0x1ec8
Programmets starttid: 0x01d6e2b6340be2da
Sökväg till program: C:\Program Files\Common Files\Uncheater\ucldr_battlegrounds_gl.exe
Sökväg till modul: C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll
Rapport-ID: 9a930e83-13c4-470f-b704-64e5712f69d6
---

Dvs något med deras anticheat är det som orsakar kraschen. Har provar allt utom att installera om OS men får inte bort det. Börjar ledsna på PUBG nu. Suck.

Tar tacksamt emot hjälp.

Stäng ner Steam o ta bort filen.
Starta steam o kör en integrity test o se om det hjälper.
Den bör ju ladda ner filen på nytt då tänker jag, kanske hjälper.
Kanske inte...

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homer_S1:

Stäng ner Steam o ta bort filen.
Starta steam o kör en integrity test o se om det hjälper.
Den bör ju ladda ner filen på nytt då tänker jag, kanske hjälper.
Kanske inte...

/Homer_S

Redan testat. Tyvärr.
Tack ändå!

Visa signatur

Mvh. Robban aka. douzE
Kaffe: Rocket Espresso R Cinquantotto | Niche Zero
Desktop: 12700K. EK-AIO 240. Z690-A Gaming Wifi. 32GB DDR4. RTX 3070 Master. 980 Pro. MF V-Can
Server: HP Microserver G8. Xeon E3-1260L. 16Gb ECC. P222. Hyper-V

Permalänk
Medlem

Jag hade mycket problem med krascher och blåskärmar Som jag skrivit om tidigare i tråden. Jag tröttnade och installerade om windows och sen dess har jag inte haft en krasch eller blåskärm. Men nu har min polare fått krascher när han kollar replays istället så det måste vandrat över discord som ett.....virus.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Jag hade mycket problem med krascher och blåskärmar Som jag skrivit om tidigare i tråden. Jag tröttnade och installerade om windows och sen dess har jag inte haft en krasch eller blåskärm. Men nu har min polare fått krascher när han kollar replays istället så det måste vandrat över discord som ett.....virus.

För mig var det också nyinstallation av Windows som var det enda botemedlet. Inte haft en krasch på ett halvår eller så sen dess

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Mjo, det lutar väl åt att det får bli så... Men det är ju så segt.

Visa signatur

Mvh. Robban aka. douzE
Kaffe: Rocket Espresso R Cinquantotto | Niche Zero
Desktop: 12700K. EK-AIO 240. Z690-A Gaming Wifi. 32GB DDR4. RTX 3070 Master. 980 Pro. MF V-Can
Server: HP Microserver G8. Xeon E3-1260L. 16Gb ECC. P222. Hyper-V

Permalänk
Medlem

Haha, stötte på en kreativ ryss härom dagen. Brukar inte ha voice_all på men hade de av nån anledning. Hörde att han blarrade med sin polare å en c4 börjar pipa. Little did i know att det bara va inspelat å han körde ljudet i micen. Ja flydde byggnaden, undrade varför det inte small, insåg att ja va lurad å lyckades plocka båda 2. Hade nog känt mej ännu dummare om ja åkt på stryk av detta tilltag...

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk

Ett litet men frustrerande problem jag stött på är att "P" inte fungerar för missions list, och hittar inte hur man mappar om den heller. Är samma för han jag spelar med. För mig slutade det fungera efter 10.2, för han slutade den att fungera tidigare än så...

Nån som har en lösning? Stött på samma?

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem
Skrivet av pekkasteele:

Ett litet men frustrerande problem jag stött på är att "P" inte fungerar för missions list, och hittar inte hur man mappar om den heller. Är samma för han jag spelar med. För mig slutade det fungera efter 10.2, för han slutade den att fungera tidigare än så...

Nån som har en lösning? Stött på samma?

Testat detta?

https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/kecvcd/cant...

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk

Tack! Hittade inte den när jag googla runt, dock, så stod det rätt där, med "P" så, nått annat måste det vara.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

Nån som kan förklara hur man kan bli tempad för griefing/toxic behaviour när man inte ens pratar med sina motståndare? Både ja å polaren va bannade när vi skulle köra nyss.

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Klyrre:

Nån som kan förklara hur man kan bli tempad för griefing/toxic behaviour när man inte ens pratar med sina motståndare? Både ja å polaren va bannade när vi skulle köra nyss.

Om tillräckligt många reportar dig blir du automatiskt tempbanned. Deras system är ett skämt, sämsta anti-cheat jag någonsin sett.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Om tillräckligt många reportar dig blir du automatiskt tempbanned. Deras system är ett skämt, sämsta anti-cheat jag någonsin sett.

Håller med till fullo att det är ett skämt. Är det lättare att bli tempad om man blir reportad för griefing/toxicity än för att fuska tro så de e därför folk reportat den vägen? Då ja aldrig snackar med mina motståndare å nickar samma som här på Swec så blir det rätt uppenbart att man blir reportad för att man har ihjäl folk (låter iofs ganska illa å skriva så xD).

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Klyrre:

Håller med till fullo att det är ett skämt. Är det lättare att bli tempad om man blir reportad för griefing/toxicity än för att fuska tro så de e därför folk reportat den vägen? Då ja aldrig snackar med mina motståndare å nickar samma som här på Swec så blir det rätt uppenbart att man blir reportad för att man har ihjäl folk (låter iofs ganska illa å skriva så xD).

Osäker på hur de löst det. Men jag ser folk dagligen på reddit som klagar över att de blivit tempbannade, och det är bara för att de blir reportade för fusk.

Typ här: https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/l0c65h/can_...

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Osäker på hur de löst det. Men jag ser folk dagligen på reddit som klagar över att de blivit tempbannade, och det är bara för att de blir reportade för fusk.

Typ här: https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGROUNDS/comments/l0c65h/can_...

Haha, ja jäklar... Trodde inte ja va så beroende å spelar inte dagligen men nu när ja inte kan spela blir ja fan less... Eftersom ja inte gjort nåt fel så kommer de väl förmodligen upprepas oxå...

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av pekkasteele:

Ett litet men frustrerande problem jag stött på är att "P" inte fungerar för missions list, och hittar inte hur man mappar om den heller. Är samma för han jag spelar med. För mig slutade det fungera efter 10.2, för han slutade den att fungera tidigare än så...

Nån som har en lösning? Stött på samma?

Det verkar som att de har ändrat så att mission list ligger på esc nu. Jag har inte provat att binda om det men kolla vad som ligger på esc och byt det till p.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Skrivet av killawife:

Det verkar som att de har ändrat så att mission list ligger på esc nu. Jag har inte provat att binda om det men kolla vad som ligger på esc och byt det till p.

Jo precis, men kollar man där så kan man inte fortsätta springa eller bara typ snabbt klicka upp den, man måste ju ta "resume" sen, så inte lika smiigt

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klyrre:

Håller med till fullo att det är ett skämt. Är det lättare att bli tempad om man blir reportad för griefing/toxicity än för att fuska tro så de e därför folk reportat den vägen? Då ja aldrig snackar med mina motståndare å nickar samma som här på Swec så blir det rätt uppenbart att man blir reportad för att man har ihjäl folk (låter iofs ganska illa å skriva så xD).

Gått loss och teamkillat ordentligt eller?

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem
Skrivet av RHWarrior:

Gått loss och teamkillat ordentligt eller?

Spelar alltid med samma polare å snackar som sagt inte med motståndare. Ja e övertygad om att det beror på folk som blivit butthurt å reportat när dom dött. Även polaren blev bannad efter samma match på samma premisser. Hade kunnat förstå om ja gapat å skrikit åt folk eller faktiskt använt fusk men eftersom ja anser att ja inte gjort nåt fel så lär de hända igen. Det enda ja gjort e å alltid byta server till vi får Erangel men inget mer än de...

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Medlem

Here we go again. Alltså fy fan för deras report/anti cheat! Spelat 20-30 matcher sen i fredags å idag är ja bannad igen. Verkar inte va ensam dock för sen detta började har var å varannan köpt fler konton då 90% av motståndet ligger på mellan 0-100 i rank. Inga fler här inne som åkt på detta BS? Asså ja e ju inte ens bra, ligger knappt över 2 i k/d...

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klyrre:

Here we go again. Alltså fy fan för deras report/anti cheat! Spelat 20-30 matcher sen i fredags å idag är ja bannad igen. Verkar inte va ensam dock för sen detta började har var å varannan köpt fler konton då 90% av motståndet ligger på mellan 0-100 i rank. Inga fler här inne som åkt på detta BS? Asså ja e ju inte ens bra, ligger knappt över 2 i k/d...

Systemet är inte speciellt bra... Du kan bli temp. avstängd för att mång anmäler dig. Det är väldigt sällan man får en permanent avstängning när man anmäler.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Systemet är inte speciellt bra... Du kan bli temp. avstängd för att mång anmäler dig. Det är väldigt sällan man får en permanent avstängning när man anmäler.

Jo precis. Har kikat runt på reddit å ja e som sagt inte ensam. Där pratar alla om 24h ban dock men mina 2 ligger på 3 dygn? När ja plöjde igenom rules of conduct står det att 3 dygn är temp för fusk, inte griefing/toxic behaviour som ja blivit tempad för 2 gånger nu. Samtidigt vet ja inte VAD ja isf gjort då ja snackar över disc å har voicechat avtängt.

Edit:
Jag är övertygad om att var å varannan som dör rapporterar bara för att försöka förstöra för medspelare i hopp om att banna dom. Även om dom t.o.m ser att allt går rätt till...

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Klyrre:

Jo precis. Har kikat runt på reddit å ja e som sagt inte ensam. Där pratar alla om 24h ban dock men mina 2 ligger på 3 dygn? När ja plöjde igenom rules of conduct står det att 3 dygn är temp för fusk, inte griefing/toxic behaviour som ja blivit tempad för 2 gånger nu. Samtidigt vet ja inte VAD ja isf gjort då ja snackar över disc å har voicechat avtängt.

Edit:
Jag är övertygad om att var å varannan som dör rapporterar bara för att försöka förstöra för medspelare i hopp om att banna dom. Även om dom t.o.m ser att allt går rätt till...

Sen finns det folk som är helt övertygade om att andra fuskar men de bryr sig inte om att kolla det mot replay eller nåt. Utan det blir bara "Agh! hur visste han att jag var där! Radaaar!!" *Anmäler*

Har spelat med några sådana. Enligt dom fuskar majoriteten av motspelarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jawik:

Sen finns det folk som är helt övertygade om att andra fuskar men de bryr sig inte om att kolla det mot replay eller nåt. Utan det blir bara "Agh! hur visste han att jag var där! Radaaar!!" *Anmäler*

Har spelat med några sådana. Enligt dom fuskar majoriteten av motspelarna.

Ja tillhör ju den mobbade skaran som kör TPP så ja stöter på fuskare relativt frekvent. Ofta med asiatiska nick... Tyskar har ja även stött på ett knippe som inte verkat helt legit.

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Klyrre:

Ja tillhör ju den mobbade skaran som kör TPP så ja stöter på fuskare relativt frekvent. Ofta med asiatiska nick... Tyskar har ja även stött på ett knippe som inte verkat helt legit.

Ja det verkar vara vanligare med fusk i TPP. Och visst finns det i FPP också. Men sen är det ju de där som ser fusk så fort de blir dödade av någon. Brukar ofta vara dåliga förlorare.

Permalänk
Medlem

Nu har ja löst mysteriet med varför ja å polaren blivit bannade så ofta (tror ja). Har givetvis inte rapporterat varje gång ja strukit med men däremot har ja nog rapporterat 95% av alla ja dött av som ja misstänkt är från asien (Kina). Främst då majoriteten av fuskarna kommer därifrån men även då högpingande vpn-muppar ibland inte går att träffa eller att skott inte reggas osv.

Sen min andra ban har ja inte rapporterat någon medans polaren fortsatt å han åkte på sin 4e 72-timmars idag så han leder således med 2. Flera verkar ha insett detta å dragit ner på rapporterna vilket resulterar i fler fuskare. Man måste bara älska hur Blueballs sköter sin antifusksektion.

Visa signatur

[Chassi] Corsair Carbide Air 540 [MB] MSI Z97 Gaming 5 [CPU] Intel Core i7 4790K [RAM] Crucial BallistiX Sport 1600MHz 16GB [GFX] GeForce GTX 780 Ti SLI [PSU] Evga Supernova G2 1000w [HDD] Intel 530 180gb, Samsung 840 evo 500gb, WD green 2tb [Kylning] Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klyrre:

Nu har ja löst mysteriet med varför ja å polaren blivit bannade så ofta (tror ja). Har givetvis inte rapporterat varje gång ja strukit med men däremot har ja nog rapporterat 95% av alla ja dött av som ja misstänkt är från asien (Kina). Främst då majoriteten av fuskarna kommer därifrån men även då högpingande vpn-muppar ibland inte går att träffa eller att skott inte reggas osv.

Sen min andra ban har ja inte rapporterat någon medans polaren fortsatt å han åkte på sin 4e 72-timmars idag så han leder således med 2. Flera verkar ha insett detta å dragit ner på rapporterna vilket resulterar i fler fuskare. Man måste bara älska hur Blueballs sköter sin antifusksektion.

Jag tycker det är helt rätt. Dom som missbrukar systemet med rapporter kan dom lika gärna stänga av några dagar. Annars går det total inflation i alla rapporter.
Vissa verkar inte förstå att det inte behöver vara skarprättaren som sett dig, utan någon av hans lagkamrater och meddelat din position. Och därav kommer det granater precis vid den sten, det skjul eller rum du befinner dig i.
Hur många granater kastar man själv "blint"? Ganska jävla många. Ibland får man en träff men majoriteten resulterar i ingenting. Bortsett en lättare ryggsäck.