Sony A6300 + Sony 18-105 f4 G OSS

Permalänk
Medlem

Sony A6300 + Sony 18-105 f4 G OSS

Säljer nu min systemkamera + objektiv då det används allt för sällan. Inköpt i maj 2019, kvitton finns. Jag är den enda ägaren. Väldigt sparsamt använt, inte ens 1 000 bilder tagna... De bilder jag tagit blir dock fantastiskt fina. Objektivet är fantastiskt för vardagsbruk. Stor zoom och ljusstarkt, riktigt fin bakgrundsoskärpa vid inzoomat. Alltid varsamt hanterad så den är i absolut toppskick

Sony A6300 - Nypris ca 6 500kr när den fortfarande såldes
Sony 18-105 f4 G OSS - Nypris 5 790kr

Säljer A6300 för 5 000kr
Säljer objektivet för 4 500kr
Paketpris 9 000kr

Budgivning i tråden

Finns i Uddevalla, har tyvärr inte kvar kartongerna men kan skickas i annan packning om så önskas. Betalning via Swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Kan tipsa om att 18-105 objektiv finns på ebay som refurbished för ca 4papp inom EU. Kan dock rekommendera objektivet, det är grymt bra bortsett från storleken. Jag betalade 4.5k (med gynnsam valutakurs) år 2014, för ett nytt.

Permalänk
Medlem

Se där ja, tycker du utgångspriset är för högt så lägg bud du tycker är rimligt

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Har raderat ett sidospår som inte handlade om annonsen

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Sänker riktpriserna till:
A6300 för 4 000kr
Objektivet för 3 500kr
Paketpris 7 000kr

Jag kom även på att jag tecknade Sonys extra garanti till objektivet så det har förlängd garanti till 2023. Kvitton, garantiavtal osv medföljer givetvis

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Såld för 7 500

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein