Chromecast, trasig iPhone 7, Mi band 4

Permalänk
Medlem

Chromecast, trasig iPhone 7, Mi band 4

Hej, säljer av lite prylar som ändå inte används av mig. De är i bra skick förutom iPhone 7 som är trasig och beskrivs nedan. Skickas helst mot fraktkostnad men kan mötas upp i centrala Göteborg. Jag är systematisk slängare av kartonger men har gott om bubbelplast.

Skriver riktpriset som är i högsta laget.

Chromecast gen 2. Har alltid funkat felfritt. Dock lite trasig kabel nära strömkontakten (se bild).
100 kr

Mi band 4. Köptes ny i somras 2020 från Mi Store för 200-250 kr. Använd sparsamt, så batteri är i nyskick.
100 kr

Powerbank Mi 2s 10000 mAh. Fin kvalite, använt sparsamt ett par år.
100 kr

iPhone 7 med "nytt" batteri (batteri köpt från CDON förra vintern).
Köptes second hand för ett år sedan. Telefonen gick på 3e dagen inte att ladda längre och troligtvis batteriet som måste bytas.
Vad jag försökt med:
Rensat hålet för laddaren, var smutsigt tidigare, men utan att kunna laddas.
Beställt 3 olika billiga kit med skruvmejslar. Inga innehöll rätt storlek, vilket fick mig att försöka med andra verktyg. Någon skruv gick upp men andra något utslitna och framförallt metallbrickan böjd (se bild). Kan skicka någon mer bild privat om det önskas.
Så om någon är intresserad bör man ha eller köpa rätt skruvmejslar och beredd på en böjd metallbricka att trilskas med. Jag vet förstås inte om batteriet är enda felet.
Om ingen är intresserad kan batteriet säljas/ges bort.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift

100 kr + frakt för chromecast + Iphone 7 är det skärmskyddet vi ser på telefonen?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Chomecast+iphone 200kr+frakt

Permalänk
Medlem

Iphone 500kr+ frakt

Permalänk
Medlem

Bud noterade. Avslutar idag eller imorgon, om vi kommer överens! Ska också nämnas att jag försökt limma fast skruvmejseln i ena skruven och lim finns kvar där i. Ska försöka ta en närbild på skruven.

andra94: inget skärmskydd eller några tillbehör, inte heller laddare tyvärr. Skärmen och baksidan är något repig men inga sprickor.

ToirRisker: PM.

Säljs telefonen till ToirRisker går Cromecast till andra94 som var först på 100kr.
Annars prioriteras Bitfenix bud högst.

Permalänk
Medlem

Hejsan,

Mi Band 4 för utsatt pris + frakt om ingen annan budat?

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk

iPhone 600 + frakt (om du kan vara behjälplig med aktivering när man får igång den, då jag antar att den är låst till ditt apple konto)