Köpes moderkort x470/x570 samt radiator/fittings

Permalänk
Medlem

Köpes moderkort x470/x570 samt radiator/fittings

Ska till att uppgradera till ryzen 5000 serien snart och letar lite delar.
Jag söker ett moderkort av atx modell med chipset x570/x470
Jag söker även lite radiatorer helst 360/420mm samt 90graders fittings g1/4 för mjuka slangar.
Men har ni annat liggande kan det också vara intressant. Antingen på plats i uppsala eller via posten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena. Har ett gäng EKWB softtube 10/13 några 45c och tappkran. Topp res mm till d5pump om intresse finns

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrAZZeL:

Tjena. Har ett gäng EKWB softtube 10/13 några 45c och tappkran. Topp res mm till d5pump om intresse finns

Tjenare fittingsen är helt klart intressanta samt tappkranen. pump och res har jag nog på ingång redan men har du andra tillbehör kan det va intressant också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av weawer:

Tjenare fittingsen är helt klart intressanta samt tappkranen. pump och res har jag nog på ingång redan men har du andra tillbehör kan det va intressant också.

Toppen. Skickar pm senare.

Permalänk
Medlem

Har ett Asus Strix X470-F Gaming liggandes (som har bios 5809 el 5821, Ryzen 5000 stöd iaf) om det kan vara intressant.

Visa signatur

Ryzen 7800x3D, Ryzen 5600G, ASUS TUF 7900 XT, MSI RX 6600

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArKAN:

Har ett Asus Strix X470-F Gaming liggandes (som har bios 5809 el 5821, Ryzen 5000 stöd iaf) om det kan vara intressant.

Hej
Fick tar i ett moderkort men har inte hunnit testa det ännu så jag kanske återkommer ifall det bestämmer sig för att toka sig.
Söker fortfarande nån rad eller pump dock