Hackare kapar kuklås – utpressar kyska män

Permalänk

What - the - fork
Undrar om partnern är en sexdocka hur styrning går till då .... XD

Visa signatur

--------------------------

Permalänk
Testpilot
Skrivet av anon17469:

Alltså är bara tidsfråga att kommer enterhake på buttplug som kommer från "Intel" ny säkerhet "LOL" 10nm men gamla vanlig sakerna som säkers hål med värme problem, klart intressant att här på Sweclockers börjar bli skvallertidning vibbar så klart var lite med elektronik men är nog farbriserad utöver att klanka mer på Ryssland kanske är så politiskt agenda i Sweclockers mot Ryssar, undrar vad för land som kommer få skulden för buttplugen är kanske någon har nå bra hypotes från början till slut så får ett gott skratt ?

Som förstår går ju inte ta här seriöst men fick tydligen att få vara på Sweclockers .. .

Och på svenska utan roliga hattar?

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk

Rubriken är sensationell! 🤣

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Hjälp, det här forumet är ju värre än Flashback!!!🤣🤣🤣

Var tvungen att kolla efter en extra gång att jag verkligen var på SWEC(L)OCKERS sida...

Men @Jacob det är nog bara att ta fram vinkelslipen och kapa på då utpressaren har kapat låset på mjukvarunivå,
så får man väl slå tillbaka med att kapa låset på hårdvarunivån då.
Fast lite förlust av "mer eller mindre (o)väsentliga kroppsliga bihang" kanske dessvärre måste påräknas vid en sådan manöver.😬😬😬

Gav mig ett mycket gott skratt i alla fall, speciellt med kommentarerna runt det hela.
Kan behövas lite motvikt till Coronatristessen ibland!

Permalänk
Medlem

Heh, absolut en av de roligare rubrikerna jag läst här. Heter det verkligen kuklås?

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jacob:

Det står faktiskt "kyska män" och inte "ryska män" i rubriken.

Men Jacob för fan förstör inte nu, försökte ju få folk förvirrade på roligt sätt .. .

Bara erkänna att är en "klick bate" så visslar om .. .

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av anon17469:

Men Jacob för fan förstör inte nu, försökte ju få folk förvirrade på roligt sätt .. .

Bara erkänna att är en "klick bate" så visslar om .. .

Vaddå, det står ju exakt vad det är.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Och jag som trodde "Idiocracy" skulle utspelas i en avlägsen framtid 😂
https://www.imdb.com/title/tt0387808/

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av JoL_:

Varför inte bold på hela ordet? 😉

Cock? Pitt? Pick your poison!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Köparen: Min vara har gått i lås och det går inte att låsa upp den utan att betala en massa pengar i kryptovaluta till en hackare. Jag anser att det är ett fel på produkten och vill att ni åtgärdar felet i enlighet med konsumentköpslagen.
Säljaren: Skicka bara in varan så ska vi undersöka vad felet är och så återkommer vi senare.

Vad gör köparen nu?

Permalänk
Medlem

Underbar rubrik och att få med ordet kyska" var helt lysande

Permalänk
Medlem
Skrivet av SurfersHymn:

1950: We'll have jetpacks in the future
2021:

Hahaha. Där fick jag dagens asgarv.

Permalänk
Medlem

Muahahahah KUKLÅS ??? LOL... jag säger då det finns folk till allt och penis ringar mm.. shit

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av enbom:

Nätverksanslutna sexleksaker, vad kan gå fel? -.-

Finns projekt som arbetar mot att det ska bli mer säkert:

https://github.com/buttplugio/buttplug-rs

Permalänk
Medlem

Jag har hört om kyskhetsbälte för kvinnor och även män.
Men att de fanns ett smart sådant trodde jag inte lol.
Trodde inte de var tillräckligt med folk som använde sådant att det skulle finnas någon marknad för det.

Och att ens ge sig in på att hacka det.

Komisk historia

Permalänk
Medlem

Detta är en av de mest bisarra nyheter jag någonsin läst!!

Permalänk
Medlem

Undrar hur det är med erektion kontra vara ute i -30 med en sån där.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av freevorn:

Och jag som trodde "Idiocracy" skulle utspelas i en avlägsen framtid 😂
https://www.imdb.com/title/tt0387808/

Den dokumentären känns mindre och mindre avlägsen.
2020 tog oss ett rejält skutt närmare.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Känner mig smutsig bara för att jag heter Robert. 😂

Permalänk
Medlem

Kyskhetsbälte a'la 2021. Bara tiden är ny!

Visa signatur

Dator: Fractal Design 650w modulär - Piledriver FX8350 + Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev 2 - 4x2 gb Corsair Dominator 1866 mhz 9-9-9-24 - 1x 500 gb sataII, 1x640 Western Black Caviar, 1x Crucial m4 128 GB SSD - Fireface UCX (ljudkort) - SAPPHIRE Radeon HD7870GHZ (överclockat) - ASUS någonting lite över medelklass, 3 st 120mm chassifläktar Windows 8.1 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon17469:

Alltså är bara tidsfråga att kommer enterhake på buttplug som kommer från "Intel" ny säkerhet "LOL" 10nm men gamla vanlig sakerna som säkers hål med värme problem, klart intressant att här på Sweclockers börjar bli skvallertidning vibbar så klart var lite med elektronik men är nog farbriserad utöver att klanka mer på Ryssland kanske är så politiskt agenda i Sweclockers mot Ryssar, undrar vad för land som kommer få skulden för buttplugen är kanske någon har nå bra hypotes från början till slut så får ett gott skratt ?

Som förstår går ju inte ta här seriöst men fick tydligen att få vara på Sweclockers .. .

Intels buttplug är nog närmare än du tror, dom har ju redan myntat deras PR slogan "Intel Inside"

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

nej tack det är bättre att hålla sin kuk som den är det ska inte hänga eller vara några grejer där så ingen annan äger den Tsss

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Ta bort L:et i SweClockers och vad blir det? *mind-blown.gif*

Vad fasen. Ska "årets inlägg"-tävlingen redan vara avgjord?

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Jag tror jag vet vart säkerhetshålet sitter, dom har bara gjort så att den skyddar fram, men röven är ett säkerhetshål.

Det är redan löst!

Visa signatur

Main: 5800X3D | Arctic Freezer III 360 | ROG STRIX B550-I | 32 GB DDR4@3600 MHz | Asus RTX 4080 Super TUF | Corsair RM850e | Fractal Design Define S

Permalänk
Proffsmoddare

"nothing on two, number three is binding, click out of four, and we got it open!"

Kanske något för Lockpickng lawyer?

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

Kretsen sitter ju väldigt lättåtkomligt, så om man bara böjer bort grunkan med kretskortet i verkar det inte alls svårt att tvinga den att öppna/stänga.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nautilus011:

Intels buttplug är nog närmare än du tror, dom har ju redan myntat deras PR slogan "Intel Inside"

Ja det har du rätt i "Intel Inside" jobbigt läge för Intel .. .

Skrivet av Spretcher:

Alltså trodde aldrig att fans men där ser man .. .

Så hur gör vi nu då ja menar vilket land ska bli offer då sa "hitta på" Ryssland, måste vara nå bra som sa "nå bra hypotes från början till slut så alla får ett gott skratt ?"

Av en scala 01 till 10 så är 12p på båda två om Intel och filmen .. .

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Ser nog större ut på bilden än irl.

Jag tror vi behöver en "banana for scale" bild för att undanröja alla tvivel.

Permalänk

Frugan: "Och där där täpptes säkerhetshålet igen för gott"

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!