CD Projekt Red ber om ursäkt för Cyberpunk 2077-lanseringen

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Novdid:

Jag förstår dig. Du har absolut en poäng. Det krävs dock mer än ett spel för att jag ska säga att förtroendet är raserat. Vi får se hur de hanterar nästa stora släpp, om det är samma visa då så har de likt många andra utvecklare som blivit för stora uppenbarligen fått organisatoriska problem.

Nej, det räcker gott och väl med ett spel

Särskilt när de försöker lura sina kunder på det viset...

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Har inte personligen haft så mycket tekniska problem, men det största problemet på PC är inte buggar...
Var är all utlovad ingame content någonstans?
Var är alla promised features?

Hur kommer det sig att 97% av alla dialogval är inkonsekvensiella?
Hur kommer det sig att det finns skill uppgraderingar som boostar mekaniker som inte finns med i releasen??
Hur kommer det sig att stealth vs leathal inte har någon påverkan på någonting - det spelar ingen roll vad du väljer???
Hur kommer det sig att fiender aldrig spawnar utanför sina spawn-zoner - och alltid spawnar om oändligt i dem?
Hur kommer det sig att koden för npc-combat inte kan fokusera på mer än en hostile target åt gången, så att om den target'en inte är du, så märker de inte att du är där?
Hur kommer det sig att npc'er inte kan upptäcka stöld?
Hur kommer det sig att det inte finns något att göra i staden annat än att grinda xp och köpa gear?
Hur kommer det sig att civila npc'er bara har två beteenden: vandra runt slumpmässigt, eller ligga skrämda på marken?
Hur kommer det sig att poliser och drones spawnar in rakt framför näsan - bara *plop-plop-plop*?
Hur kommer det sig att npc'er inte kan köra bil - vilket är varför polisen inte kan jaga dig om du hoppar in i ett fordon? (Civila bilar bara glider fram längs med scriptade rails - om något är ivägen bara de forcerar frammåt vilket är varför bilar ibland randomly sprängs eller något - de har tryckt sig själva in i ett statiskt objekt och fysiken har kickat iväg bilen.)
osv... osv...
Det finns inga nya bostäder, du kan inte prata, ragga, eller har någon normal social interaktion, npc'er har inga daily rutines, poliser kan inte jaga dig för de kan inte köra fordon, npc'er är inte programmerade för att upptäcka stöld, bilar och personer despawnar om du roterar kameran för mycket, skillträdet är 99% pasiva stats upgrades, "ditt utseende är viktigt" men det finns ingen del av spelet där utseende spelar roll, samma med dina character stats - unika dialoger finns några enstaka men de påverkar inte outcome, precis som nästan alla dialogval rent allmänt, npc karaktärer har inget default beteende så efter en shoot-out eller något kan de bara stå och hänga utan att göra något - omgivna av lik - förevigt tills du påbörjar en ny playthrough...

Det värsta är att om du kollar playthroughs på youtube så ser de flesta ungefär likadana ut - spelet har helt enkelt nästan inga element som påverkas av spelarens val. Eftersom det inte finns något annat i spelet att göra förutom en handfull missions, knulla en prostituerad, köpa läskburkar och burritos samt vapen och kläder i affärer som ser ut som de kommer från ett browser-spel, crafta och dismantl'a uppgraderingar i en oändlig loop, ragga på en av två "partners" baserat på din karaktärs kön, eller gå till en spawn-zon och döda 3-4 bad guys som kommer respawna igen om du går därifrån...

Spelet är ingenting mer än en prototyp - det finns ingenting under ytan, helt själlöst - du behöver inte kolla upp någon guide för vilka dialogval du ska göra för de flesta konversationer har bara en outcome ändå.

Spelet har så mycket missing features att jag aldrig tror de kommer fixa spelet, för om de fixade allt skulle du inte känna igen spelet längre... det finns ju inget att göra i spelet just nu! Staden är helt livlös och full av random-spawned zombies du inte kan interagera med annat än att säga "BUH" så att de blir rädda.

Det finns bara ett hopp: om de gör CP'77 lika mod-vänligt som Skyrim.

En fin och passande video
Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk
Medlem

Hur man än vrider och vänder på det så floppade deras launch.

Läste en Q&A som fanns på CP2077 webbsidan och där skrev dom om att de hade testat spelet på de äldre konsolerna och att de inte sett en enda bugg eller problem med prestandan. Kändes dock tyvärr som om att den som skrivit svaren inte haft mycket kontakt med de som gjorde testen.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Hahaha har de lagt till "ledsen" musik i bakgrunden när han snackar? Det känns ju nästan lite som ett skämt :'D

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem

jag tycker och tror att cyberpunk var ett riktigt stort misstag från början till slut, cdpr kan inte göra såna här spel.
witcher serien absolut och hade gärna sett dom göra mer fantasy rpg spel som utspelar sig men svärd och eller sköldar och såna saker men vapen som gevär, pistoler mm det funkar inte för dom.

från det jag sett så ser världen i cyberpunk extremt steril ut och jäkligt linjär dvs du åker från punkt a till punkt b och inte mycket händer därimellan.

i ett sånt här spel så hade jag snarare trott att det skulle vara något i stil med gta alltså att man kan göra i princip vad man vill och världen reagerar på något sätt, det enda cyberpunk världen reagerar med när folk gör någonting är att göra en t-pose på motorcykel utan brallor eller skicka en bil snurrandes genom luften.

hade rockstar gjort det här spelet hade det nog blivit bra mycket bättre.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

... och det här skämtet röstade NI fram till "Årets Spel" ifjol.... istället för "The Last of Us 2"

Visa signatur

Asus B550E-Gaming / Ryzen 5900X stock / Corsair Vengeance 32GB 3600 MHz CL18 /
ASUS TUF 4080 Gaming OC / Samsung 980 PRO 2TB PCI-Ev4 + 2TB WD Black NVME PCI-Ev3 / Corsair RM850x v2 / Acer Predator XB273UGX 1440p 270 Hz G-Sync / Phantek P500A / Arctic Cooling LF II 240mm / Evo 4 / Sennheiser IE 300 / Rode NT1-A
Synology 1621+ 6*16 / 1513+ 5*8 / LG CX 65" / XBox Series X
Ownit > Bahnhof

Permalänk
Medlem

Fast det är kul att skjuta/Jeppe 13 vårar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

jag tycker och tror att cyberpunk var ett riktigt stort misstag från början till slut, cdpr kan inte göra såna här spel.
witcher serien absolut och hade gärna sett dom göra mer fantasy rpg spel som utspelar sig men svärd och eller sköldar och såna saker men vapen som gevär, pistoler mm det funkar inte för dom.

från det jag sett så ser världen i cyberpunk extremt steril ut och jäkligt linjär dvs du åker från punkt a till punkt b och inte mycket händer därimellan.

i ett sånt här spel så hade jag snarare trott att det skulle vara något i stil med gta alltså att man kan göra i princip vad man vill och världen reagerar på något sätt, det enda cyberpunk världen reagerar med när folk gör någonting är att göra en t-pose på motorcykel utan brallor eller skicka en bil snurrandes genom luften.

hade rockstar gjort det här spelet hade det nog blivit bra mycket bättre.

Jag håller absolut inte med. Det du beskriver låter precis som någon som endast sett alla negativa YouTube videos som finns, och inte spelat själv för att skapa en egen uppfattning.
Men CDPR gjorde fel i att släppa spelet så tidigt. De behövde helt klart mer tid.
Jag är dock väldigt nöjd med spelet trots en del självklara brister. 8/10.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av dpom86:

Har inte personligen haft så mycket tekniska problem, men det största problemet på PC är inte buggar...
Var är all utlovad ingame content någonstans?
Var är alla promised features?

Hur kommer det sig att 97% av alla dialogval är inkonsekvensiella?
Hur kommer det sig att det finns skill uppgraderingar som boostar mekaniker som inte finns med i releasen??
Hur kommer det sig att stealth vs leathal inte har någon påverkan på någonting - det spelar ingen roll vad du väljer???
Hur kommer det sig att fiender aldrig spawnar utanför sina spawn-zoner - och alltid spawnar om oändligt i dem?
Hur kommer det sig att koden för npc-combat inte kan fokusera på mer än en hostile target åt gången, så att om den target'en inte är du, så märker de inte att du är där?
Hur kommer det sig att npc'er inte kan upptäcka stöld?
Hur kommer det sig att det inte finns något att göra i staden annat än att grinda xp och köpa gear?
Hur kommer det sig att civila npc'er bara har två beteenden: vandra runt slumpmässigt, eller ligga skrämda på marken?
Hur kommer det sig att poliser och drones spawnar in rakt framför näsan - bara *plop-plop-plop*?
Hur kommer det sig att npc'er inte kan köra bil - vilket är varför polisen inte kan jaga dig om du hoppar in i ett fordon? (Civila bilar bara glider fram längs med scriptade rails - om något är ivägen bara de forcerar frammåt vilket är varför bilar ibland randomly sprängs eller något - de har tryckt sig själva in i ett statiskt objekt och fysiken har kickat iväg bilen.)
osv... osv...
Det finns inga nya bostäder, du kan inte prata, ragga, eller har någon normal social interaktion, npc'er har inga daily rutines, poliser kan inte jaga dig för de kan inte köra fordon, npc'er är inte programmerade för att upptäcka stöld, bilar och personer despawnar om du roterar kameran för mycket, skillträdet är 99% pasiva stats upgrades, "ditt utseende är viktigt" men det finns ingen del av spelet där utseende spelar roll, samma med dina character stats - unika dialoger finns några enstaka men de påverkar inte outcome, precis som nästan alla dialogval rent allmänt, npc karaktärer har inget default beteende så efter en shoot-out eller något kan de bara stå och hänga utan att göra något - omgivna av lik - förevigt tills du påbörjar en ny playthrough...

Det värsta är att om du kollar playthroughs på youtube så ser de flesta ungefär likadana ut - spelet har helt enkelt nästan inga element som påverkas av spelarens val. Eftersom det inte finns något annat i spelet att göra förutom en handfull missions, knulla en prostituerad, köpa läskburkar och burritos samt vapen och kläder i affärer som ser ut som de kommer från ett browser-spel, crafta och dismantl'a uppgraderingar i en oändlig loop, ragga på en av två "partners" baserat på din karaktärs kön, eller gå till en spawn-zon och döda 3-4 bad guys som kommer respawna igen om du går därifrån...

Spelet är ingenting mer än en prototyp - det finns ingenting under ytan, helt själlöst - du behöver inte kolla upp någon guide för vilka dialogval du ska göra för de flesta konversationer har bara en outcome ändå.

Spelet har så mycket missing features att jag aldrig tror de kommer fixa spelet, för om de fixade allt skulle du inte känna igen spelet längre... det finns ju inget att göra i spelet just nu! Staden är helt livlös och full av random-spawned zombies du inte kan interagera med annat än att säga "BUH" så att de blir rädda.

Pefekt formulerat, ungefär så jag känner efter 100 timmars spelande.
Witcher3 är betydligt bättre och mer levande, GTA5 är betydligt bättre i den aspekten med.
Cyberpunk var coolt till en början men jag tycker de är för linjärt, du kan inte uppgradera fordon eller göra något speciellt alls i spelet. Visst det är snyggt men de blir allt för mycket rinse and repeat utan någon spelkänsla eller djup.

Synd när man haft sådana höga förväntningar och så blir de som vilken shooter som helst!

Trodde de skulle bli en blandning av witcher3 och GTA5 i en framtids värld men de blev mer som en shooter blandat med divison1 och 2...inte den rpg som wither3 har eller den öppna och interaktiva värld som gta5 har.

Felstavat
Permalänk
Medlem

Såhär skulle aldrig DICE eller EA göra och gå ut med och visa sin högsta ledande på bild som verkligen visar att dom tar på sig ansvaret för den bedrövliga lanseringen. Och som visar en årsplan.

Eloge till CDPR.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Såhär skulle aldrig DICE eller EA göra och gå ut med och visa sin högsta ledande på bild som verkligen visar att dom tar på sig ansvaret för den bedrövliga lanseringen. Och som visar en årsplan.

Eloge till CDPR.

Inte ens EA har släpp något så här trasigt spel.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz | ASUS ROG STRIX B450-I GAMING
Corsair SF600 | 2x8GB G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z RGB
MSI GeForce GTX 980 Ti | Samsung 970 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB M.2 | Noctua NH-L9a-AM4 | DAN Cases A4-SFX v2 | Winows 10

Permalänk
Medlem

Är så satans kluven. För jag har spelat lite över 75 timmar och fortfarande inte klar med mitt första playthrough, finns mycket att kolla på och uppleva utöver uppdragen och sidospåren. Ska snart även köra main questen klar. Ett spel som kan ge 75-80 timmar singelplayer content är helt okej i mina ögon.

Men precis som @dpom86 skriver så lovade utvecklaren så mycket mer, så det är svårt att inte vara besviken. Och ja, jag tror att en hel del kommer fixas genom patchar och dlc's, men en hel del skulle kräva att man kodar om hela spelet, t.ex. att konversationsvalen man gör skulle ha någon typ av påverkan för handlingen. Enda jag hittat är att man kan tacka nej till vissa sidouppdrag som gör att man inte låser upp flera sidouppdrag med den personen.

Så ja, för mig har det varit värt pengarna, men nej det är inte det spel som jag vart lovad.

Sidnot, undrar hur kändisar ställer sig till liknande uppdrag som Keanu Reeves hade i spelet efter det här. Är det någon som är mindre känd så kan det säkert påverka karriären negativt. Keanu är ju allas wonderchild och vad jag har sett så har inte spelets "failure" gett honom någon skugga, och hans insats är inte dålig på något sett men inte alltid som folk kan skilja på såna saker.

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BengaBang:

Inte ens EA har släpp något så här trasigt spel.

Är du seriös? Första som kommer till minnet är ju simcity, gick inte ens att spela när det släpptes, bokstavligen talat.

Edit: särskrev SimCity

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.

Permalänk
Medlem

Dom borde fokuserat enbart pc för att sen droppa konsol spelet senare.
Tycker alltid att konsolspelare gnäller så fort det är en bugg. Medans pc spelare är lite mer toleranta. Visst dom kunde skjutit upp spelet igen men förmodligen så finns det folk som vill ha sin utdelning av vinsten.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600
Moderkort: Gigabyte B550
Minnen: G.Skill Trident Z 2x8gb 3600mhz
GPU: MSI RX6800XT GAMING X TRIO
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvanteP:

Är du seriös? Första som kommer till minnet är ju simcity, gick inte ens att spela när det släpptes, bokstavligen talat.

Edit: särskrev SimCity

Har faktiskt inte spelat SimCity, men det är nog många som kan intyga att Cyberpunk 2077 inte heller är spelbart.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz | ASUS ROG STRIX B450-I GAMING
Corsair SF600 | 2x8GB G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z RGB
MSI GeForce GTX 980 Ti | Samsung 970 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB M.2 | Noctua NH-L9a-AM4 | DAN Cases A4-SFX v2 | Winows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Jag håller absolut inte med. Det du beskriver låter precis som någon som endast sett alla negativa YouTube videos som finns, och inte spelat själv för att skapa en egen uppfattning.
Men CDPR gjorde fel i att släppa spelet så tidigt. De behövde helt klart mer tid.
Jag är dock väldigt nöjd med spelet trots en del självklara brister. 8/10.

du har rätt i en sak: jag har inte spelat bugpunk själv utan bara kollat reviews och livestreams och absolut det har varit väldigt underhållande att kolla på men av helt fel orsaker.
det enda som varit underhållande med cyberpunk är alla dess fantastiska buggar, en kör efter en motorcyklist som helt plötsligt står i en t-pose och brallorna har försvunnit! komedi guld.

någon cutscene där dom sitter vid en brasa och folk bara poppar in från ingenstans, någon som sitter på en bil sedan flyttar sig bilen men mannen sitter kvar i luften.

ja du det var riktigt roliga buggar men aldrig att jag skulle spela ett sånt trasigt spel själv.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem
Skrivet av rojje:

Dom borde fokuserat enbart pc för att sen droppa konsol spelet senare.
Tycker alltid att konsolspelare gnäller så fort det är en bugg. Medans pc spelare är lite mer toleranta. Visst dom kunde skjutit upp spelet igen men förmodligen så finns det folk som vill ha sin utdelning av vinsten.

Finns ingen gnälligare spelarbas än PC master race.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz | ASUS ROG STRIX B450-I GAMING
Corsair SF600 | 2x8GB G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z RGB
MSI GeForce GTX 980 Ti | Samsung 970 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB M.2 | Noctua NH-L9a-AM4 | DAN Cases A4-SFX v2 | Winows 10

Permalänk
Medlem

Undrar om deras anställda skrattar eller gråter när dom ser denna ursäkten?

Skråter?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

hade jag varit utvecklare hade jag hållt mig borta från allt vad reddit och twitter heter, själv tycker jag spelet var utmärkt men det är klart att enbart gnällspikarna hörs på nätet och att den sortens videos genererar tittare på youtube

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem

Bra att jag inte hakade på detta stolpskott till spel. I överlag tycker jag alla deras spel är overrated, förutom 1:an kanske.

Permalänk
Medlem

Tycker det var ett bra och ärligt klipp, precis som vi alla vet så var det topparna som pressade på, inte utvecklarna.
Trots det så har jag nu 200h i spelet och är så himla nöjd, senaste tiden så går jag mest promenader i staden och blir fortfarande chockad av hur många små detaljer man kan missa om man bara kör runt som en galning.

Permalänk
Medlem

Där av att man inte hoppar på hypetrain när det gäller spel/film/serier utan undviker sånt, så man kan få en egen frisk bild av vad det nu är man ska sätta tänderna i. Mycket trevligare så, tips

Visa signatur

Dell S2721DGFA ■ 5800X3D (Noctua NH-U12P) ■ RTX 3070 AORUS Master ■ 16x2 3200 CL16 ■ MSI B450M Mortar Max ■ Samsung EVO 970 1 TB ■ Fractal Design North + Switch OLED

Old: Pentium 4 -> Core 2 Duo E6750 -> i7 2600k -> R7 3700X

Permalänk
Medlem

Bara spelat ett par timmar på PC,så ska väl igentligen inte uttala mig.
Meeen,gillade vad jag såg och upplevde under Main-quest tiden,riktigt kul.

Fast valde att lägga spelet på "is" och invänta patchar innan jag fortsätter att spela.

Permalänk
Medlem

Om Peter Molyneux lärt mig något är det att inte bry mig ett dugg om vad som sägs om ett spel innan release.

Jag har bara märkt av fördelar. Speciellt att döma ett spel för vad det är och inte vad det utlovats bli.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Har faktiskt sluta spela det. Mäktig och vääkert spel på min PC Rig, nästan buggfri efter senaste hotfixes. Men blev verkligen trött. Åter till Red Dead 2 för en stund.

Rdr2 som the mandalorian skulle säga "This is the way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Precis, 10kr timmen är inte farligt. En bio kostar ju ca 50kr timmen tex.

Jag brukar köra ca 10kr / h för spel och då är jag nöjd. Ju mer jag spelar ju bättre såklart men det är min pris-formel iaf.

Japp, det är ju många som klagar och tycker illa om de ökade priserna på next-gen konsollerna. 800 spänn istället för 600kr exempelvis. Men man får också titta lite på hur mycket underhållning man får för pengarna.

Bio: 120kr (~2h, 60kr/h)
En helt vanlig konsert: 400 kr (~2h, 200kr/h)
Två bärs på krogen (Malmö priser): 150 spänn

Jag har 38h spelat på God of War, 25h på Last Of Us, 51h på Last of Us Part 2. Om nu alla dessa spel skulle kostat 800kr styck hade man landat på 20kr/h. Allt är relativt

Permalänk
Medlem
Skrivet av femkantig:

hade jag varit utvecklare hade jag hållt mig borta från allt vad reddit och twitter heter, själv tycker jag spelet var utmärkt men det är klart att enbart gnällspikarna hörs på nätet och att den sortens videos genererar tittare på youtube

Är det obefogat gnäll då?
Att släppa något sånt här som utvecklare och vara nöjd så kan man inte ha mycket yrkesstolthet kvar.
Tycker man som kund ska kunna begära lite mer utav ett spel som vare sig CD Project vill det eller ej kommer jämföras med rockstars spel och att man inte kollat lite mer på vad som gjort gtaV så populärt tex.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av thom.g:

Förr var det ett privilegium att få spela alpha o beta. Nuförtiden får alla vara med i den processen

Ja, 8K halva meny buggen är fortfarande kvar. Väntar tills den är fixad innan jag kör spelet.

Permalänk
Skrivet av SvanteP:

Är du seriös? Första som kommer till minnet är ju simcity, gick inte ens att spela när det släpptes, bokstavligen talat.

Edit: särskrev SimCity

SimCity är bra, enda nackdelen är ju de små zonerna.

Visa signatur

Ketchup är en smoothie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SockerfriKetchup:

SimCity är bra, enda nackdelen är ju de små zonerna.

Gigantisk nackdel. Aldrig varit så besviken på ett spel. Tacka vet jag Cities Skylines! Off topic, förlåt.