Beställning på Dustin Home går igenom utan betalning..?

Permalänk
Medlem

Beställning på Dustin Home går igenom utan betalning..?

Har ingen aning var jag ska lägga den här tråden.

Det har uppstått ett litet problem.
Tänkte beställa ett grafikkort från Dustin som ännu inte finns i lager hos dem. La kortet i kundvagn, skrev in namn, epost osv. Sedan avbröt jag betalningen för ordern då jag valt fel betalningsmetod. Gjorde om allt igen och även denna order avbröt jag när jag kommit till att göra själva betalningen. Ångrade mig helt enkelt då leveranstiden hade blivit mycket längre än vad som stod.

Sedan kollade jag min orderhistorik och där ligger nu två beställningar båda markerade som "Bekräftad" och "Obetald". Den ena med betalmetod kortbetalning och den andra direktbankbetalning.

Kollade sedan min epost. Hade då fått två olika "Tack för din order"-mail från Dustin.

Vad gör man? Någon som varit med om samma sak?

Permalänk
Medlem

Skriver till kundtjänsten på Dustin kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daavid10098:

Har ingen aning var jag ska lägga den här tråden.

Det har uppstått ett litet problem.
Tänkte beställa ett grafikkort från Dustin som ännu inte finns i lager hos dem. La kortet i kundvagn, skrev in namn, epost osv. Sedan avbröt jag betalningen för ordern då jag valt fel betalningsmetod. Gjorde om allt igen och även denna order avbröt jag när jag kommit till att göra själva betalningen. Ångrade mig helt enkelt då leveranstiden hade blivit mycket längre än vad som stod.

Sedan kollade jag min orderhistorik och där ligger nu två beställningar båda markerade som "Bekräftad" och "Obetald". Den ena med betalmetod kortbetalning och den andra direktbankbetalning.

Kollade sedan min epost. Hade då fått två olika "Tack för din order"-mail från Dustin.

Vad gör man? Någon som varit med om samma sak?

Skrivet av Donnerstal:

Skriver till kundtjänsten på Dustin kanske?

Ja, precis.
Att betalningsstatusen är "obetald" gör väl att ordern inte kommer skickas, förmodar jag. Men kontakta dem så tar de väl bort ordern, eller iaf ändrar statusen.