OnePlus 8 Pro, 256 GB - Marine Blue

Permalänk

OnePlus 8 Pro, 256 GB - Marine Blue

Hej,

Jag säljer en OnePlus 8 Pro (256 GB lagring) i färgen marinblå. Telefonen är i mycket gott skick, den beställdes från Webhallen i juni 2020 så den är knappt 6 månader gammal och skyddsfodral har suttit på sedan dag 1!

Anledningen till att jag säljer denna toppenlur är för att jag vill köra Samsung igen. Jag tänkte uppgradera den 29:e januari när de släpper Galaxy S21 så bud är välkomna fram till dess.

Specifikationer:
Skärm: 6.78 tum, 120Hz Fluid AMOLED, upplösning: 3168x1440 (19.8:9) - HDR10+ (3D Gorilla Glass)
Processor: Snapdragon 865
RAM: 12 GB
Lagring: 256 GB
Batteri: 4510mAh

Telefonen skickas/hämtas tillsammans med både originalkartong och den medföljande warp snabbladdaren på 30 W.

Digitalt kvitto finnes.

Utgångspris: 3500 kr

Reserverar mig för att sälja till vem jag vill eller eventuellt inte alls (om det inte känns bra t.ex)!

Med vänliga hälsningar

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Permalänk
Medlem

Bjuder 3600 + frakt.

Permalänk
Medlem

4100

Permalänk
Medlem

4250+frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

4300

Permalänk
Medlem

4400kr

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

4600

Permalänk
Medlem

4700

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

Hur är det med batterihälsa och skärmglaset?

Permalänk

Batteri och skärmglas

Skrivet av breadchimp:

Hur är det med batterihälsa och skärmglaset?

Hej! Jag skulle säga att båda är i bra skick! Idag har telefonen varit igång i 11h och det är 25% kvar av batteriet. Det räcker alltså fortfarande lätt hela dagen och jag använder telefonen en hel del!

Angående glaset så finns det inga repor som stör eller som känns ö.h.t. Det enda nämnvärda märkte jag när jag superletade över hela glaset i alla olika vinklar och det finns någon enstaka mindre "remsa" som man inte ser om man inte letar ordentligt!

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Permalänk

Tack för svar!
Budar 4800kr + frakt
Har du något slutdatum på budgivningen?

/Emil

Permalänk
Medlem

5000kr!

Permalänk
Skrivet av breadchimp:

Tack för svar!
Budar 4800kr + frakt
Har du något slutdatum på budgivningen?

/Emil

Ingen orsak! Bara att fråga om du undrar något mer!

Slutdatum bestämmer jag nu: 22:a januari (5 dagar). Detta för att hinna göra klart affären innan den 29:e januari då S21 Ultra släpps.

PS: Bud är bindande men som tidigare nämnt finns reservation att sälja till vem jag vill!

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Permalänk

Tillägg (som jag glömde ta med i annonsen):
Jag tänkte skicka telefonen som spårbart REK-brev via PostNord och förskottsbetalning är det som gäller!

Såklart helt okej att ta tillbaka sitt bud om man inte godkänner detta tillvägagångssätt!

Budgivningen avslutas 22:a januari kl. 23:59!

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Permalänk
Medlem

Detta är antagligen ett scam. På blocket meddelade han mig om att han fick ett bud på 5500, men högsta budet är 5000 som är jag. Drar tillbaka mitt bud.

Permalänk
Skrivet av Ma0303:

Detta är antagligen ett scam. På blocket meddelade han mig om att han fick ett bud på 5500, men högsta budet är 5000 som är jag. Drar tillbaka mitt bud.

Hej!

Oj här går vi fort fram med antagningar!

Precis som jag skrev till dig på blocket:
Det är inget bestämt ännu. Han som budat 5500 kr skulle återkomma men jag har sagt till honom att den ligger ute på SweClockers också och att det går i första hand (därav att det även står i blocketannonsen att jag reserverar mig att sälja till vem jag vill).

Skulle jag sälja den via blocket så uppdaterar jag här på SweClockers och tvärtom!

Hoppas att ni som lägger bud här är seriösa och om så inte är fallet hör jag av mig till den som budat högst på blocket (om personen verkar seriös.)

Det är såklart helt okej att dra tillbaka sitt bud, scams är ju tyvärr ganska vanliga men jag ser gärna att man skriver ett köpekontrakt där båda parter måste signera med mobilt BankID och därigenom blir juridiskt bundna till avtalet som båda läser igenom och godkänner innan avslutad affär!

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Permalänk
Skrivet av breadchimp:

Tack för svar!
Budar 4800kr + frakt
Har du något slutdatum på budgivningen?

/Emil

Eftersom att Ma0303 har dragit tillbaka sitt bud är ditt bud just nu ledande!

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Permalänk

Tillägg: Om det är emot reglerna att ha samma vara till salu här och på blocket samtidigt så ber jag så mycket om ursäkt, i så fall har jag missat det! Om fler bilder, kopia av kvitto/garantibevis eller andra dokument/intyg önskas så är jag idel öra och intygar gärna allt som går för att bekräfta att allt är i sin ordning.

Affären ska kännas trygg för båda parter, både köpande och säljande, inget annat.

Med vänliga hälsningar,
Andreas Lundin

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Permalänk

Bud från Blocket är 5000 kr

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Styggpojk:

Bud från Blocket är 5000 kr

Tar tillbaka mitt bud med. Lycka till med försäljningen!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

Telefonen blev såld på Blocket för 5400 kr, annonsen tas därför bort härifrån! Tack till alla som visat intresse, lycka till i fortsättningen!

Med vänliga hälsningar,
Andreas

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Andreas