(1 månad gammal) EVGA RTX 2080 FTW3 ULTRA

Permalänk
Avstängd

(1 månad gammal) EVGA RTX 2080 FTW3 ULTRA

Hej!

Har bestämt mig för att sälja av kortet då jag inte riktigt behöver prestandan. Köptes i början av december för ca 7000 kr. Aldrig överklockad eller dylikt. Kvitto och kartong finns kvar.

Desvärre har öppet köp precis gått ut så kan ej lämna tillbaka kortet.

Fastpris: 6000 kr. Eventuell priskritik tas i PM och ej i tråden.
Priset kan diskuteras vid snabb affär utan krångel.

Kan även bytas mot ett annat sämre grafikkort + mellanskillnad om mellanskillnaden är till min fördel.

Kan skickas, frakten bekostas av dig.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3060Ti finns nya för mindre summa pengar (4790kr) samt något bättre prestanda. Så du får nog tänka om med priset

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jaegrlicious:

3060Ti finns nya för mindre summa pengar (4790kr) samt något bättre prestanda. Så du får nog tänka om med priset

Redan fått ett bud på 5500.

Om 6000 kr inte passar så är det bara att leta vidare 👍

Permalänk

Tjena. Har ett gtx 1080 strix ifall du vill byta. kan tänka mig att lägga 2500 emellan om du är intresserad!

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaegrlicious:

3060Ti finns nya för mindre summa pengar (4790kr) samt något bättre prestanda. Så du får nog tänka om med priset

3060 Ti är inte bättre än 2080 Ti som dessutom har mer minne.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elfsberg:

3060 Ti är inte bättre än 2080 Ti som dessutom har mer minne.

Däremot så är det jämnlikt med 2080, vilket detta kort är.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

*Inlägg raderade*

Lägg bud på produkten eller ge motiverad priskritik. Att bråka sinsemellan (men inte med säljaren) om oegentligheter som inte hör till annonsen kan ni göra över PM istället.

/Moderator

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Hej! Finns detta kvar? Är det 8gb vram? Om det finns kvar ska jag fundera lite och hör av mig!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gurgelon:

Hej! Finns detta kvar? Är det 8gb vram? Om det finns kvar ska jag fundera lite och hör av mig!

Såld för 6000 kr av en krångelfri köpare som swishade summan + frakt utan att skapa onödig huvudvärk. Precis som ett köp ska gå till.