Permalänk
Medlem

Ryzen 5 2400G med kylare

Uppgraderade från 2400G till 5600X, så denna är över.

Användes tills i Fredags, har fungerat klockrent, har inte körts överklockad.

Stockkylaren som följde med är förpassad till de sälla jaktmarkerna, men om någon vill ha
stockkylaren från 5600X så kan jag skicka med den på köpet, det är typ samma men nån revision nyare, perfekt om den ska sitta i ett budgetbygge.

Denna CPU är kanske inte främst för spel, men jag har faktiskt flugit lite X-plane 11 med den, med rimliga grafikinställningar och det fungerar över förväntan.

Annars är det en perfekt CPU för dig som väntar på att få din nya CPU med leveranstid

Jag har kvar originalkartongen och asken som CPU:n kom i, till och med den lilla Ryzen-stickern finns, om man vill ha.

Annars kan man skicka enbart CPU i brev så blir frakten billig.

Ryzen 5 3400G som är i stort sett samma CPU går för ca 1600 spänn, så ja tänkte sätta ett utgångspris på 549.-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Jag kan torka bort kylpastan om köparen inte vill ha med den på köpet

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

600 plus frakt, behöver ej fläkt så billig frakt föredras:)

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

700

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem

Ok, för att få ett slut på det hela säger jag att 22:30 är sluttid.

1min anti snipe.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jaha, då har vi en köpare.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Uppgraderade från 2400G till 5600X, så denna är över.

Användes tills i Fredags, har fungerat klockrent, har inte körts överklockad.

Stockkylaren som följde med är förpassad till de sälla jaktmarkerna, men om någon vill ha
stockkylaren från 5600X så kan jag skicka med den på köpet, det är typ samma men nån revision nyare, perfekt om den ska sitta i ett budgetbygge.

Denna CPU är kanske inte främst för spel, men jag har faktiskt flugit lite X-plane 11 med den, med rimliga grafikinställningar och det fungerar över förväntan.

Annars är det en perfekt CPU för dig som väntar på att få din nya CPU med leveranstid

Jag har kvar originalkartongen och asken som CPU:n kom i, till och med den lilla Ryzen-stickern finns, om man vill ha.

Annars kan man skicka enbart CPU i brev så blir frakten billig.

Ryzen 5 3400G som är i stort sett samma CPU går för ca 1600 spänn, så ja tänkte sätta ett utgångspris på 549.-

Läs hela annonsen här

denna såldes eller? =p måste ju kolla

Permalänk
Medlem

Jepp, den är såld.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Jepp, den är såld.

Lite för billigt om du frågar mig:), jag hade budat mer men så går det när man stänger auktionen snabbt och inte alla är upp sent på kvällen;)

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem

Jag tycker begagnat ska vara billigt, brukar skriva det i trådar också

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.