MSI Gaming X Trio 3080 (oöppnat)

Permalänk

MSI Gaming X Trio 3080 (oöppnat)

Hej!

Jag säljer ett MSI Gaming X Trio 3080 eftersom jag har fått tag i ett Asus TUF OC 3080.

Kortet är beställt från Amazon 5 Januari 2021 för 9290 kr, oöppnat och kvitto finns.

Budgivning startar på: 10 000 kr
Avslutas senast Söndag 24 Januari kl 14

Jag säljer helst till nån som kan hämta det i Västerås för det är smidigast men ifall det ska skickas så står köparen för frakten.

Betalning med swish.

Ha det bra och lycka till!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

10k + frakt

Permalänk
Medlem

Kan hämta för inköpspris

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Skrivet av scoorch:

Kan hämta för inköpspris

Vad är inköpspriset då? 11? Eller hur mycket budar du?

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

11k + frakt. mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheMuffinMan:

Vad är inköpspriset då? 11? Eller hur mycket budar du?

Från OP: Kortet är beställt från Amazon 5 Januari 2021 för 9290 kr, oöppnat och kvitto finns.

Alltså antar jag att han budade 9290kr.

Men det går ju såklart att tolka på annat sätt så är lite osäker på vad han menade.

Permalänk
Skrivet av Moton:

Från OP: Kortet är beställt från Amazon 5 Januari 2021 för 9290 kr, oöppnat och kvitto finns.

Alltså antar jag att han budade 9290kr.

Men det går ju såklart att tolka på annat sätt så är lite osäker på vad han menade.

Ah missade att TS hade skrivit det. Ändå underligt att buda lägre än vad första gjorde

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheMuffinMan:

Ah missade att TS hade skrivit det. Ändå underligt att buda lägre än vad första gjorde

Det kan man tycka, men ts prioriterade ju upphämtning, så då gav jag honom den möjligheten med ett lägre bud. Sen till vilken grad säljaren prioriterade upphämtning får denne avgöra själv genom att acceptera eller neka mitt bud.

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheMuffinMan:

Ah missade att TS hade skrivit det. Ändå underligt att buda lägre än vad första gjorde

Hehe jag var den första som budade och har själv funderat ganska mycket på vad han faktiskt budade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moton:

Hehe jag var den första som budade och har själv funderat ganska mycket på vad han faktiskt budade

Känns för mig rätt självklart att han menar 9290 då TS skrivit att hen köpte det för det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av T0MT0M:

Känns för mig rätt självklart att han menar 9290 då TS skrivit att hen köpte det för det?

Så bra att de känns självklart för dej

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

11.5k + frakt

Permalänk

Hej alla!

Ser att det har varit väldigt mycket prat om inköpspriset. Jag kommer inte sälja för det priset. Anledningen till att jag föredrar upphämtning är för att det känns som att det går snabbast och smidigast. Men jag har inga problem med att skicka grafikkortet. Just nu ligger högsta budet alltså på: 11.5k + frakt.

MVH

Permalänk

Kortet är nu sålt!